ایرانکارت؛ منتخب جایزه عصر تراکنش در شاخه اپلیکیشنهای ارائهدهنده خدمت کشبک
در رویداد پنجمین جایزه عصر تراکنش معرفی شد
کشبک یکی از حوزههای جذاب فینتک در دنیاست که متأسفانه در ایران نتوانست آنطور که باید جان بگیرد؛ بااینحال تلاشهای گوناگونی برای توسعه آن شده که یکی از قدیمیترین بازیگرانش ایرانکارت بوده است. کشبک ماهیتاً قرار است به ایجاد وفاداری در مشتریان کمک کند و بهنوعی باشگاه مشتریان را از سمت کسبوکارها، به سمت شبکه مشتریان بانکها سوق دهد.
تصور کنید مشتریان چندمیلیونی یک بانک به دلیل تخفیف قابلتوجه یا بازدریافت بخشی از خریدشان، به سمت کسبوکارهای خاصی هدایت شوند. چه میشود؟ در ظاهر موضوع خیلی ساده و درعینحال جذاب به نظر میرسد؛ ولی تاکنون در کشور نمونه بسیار موفقی از کشبک نداریم. البته بخشی از این عدم موفقیت هم به جریان صعودی قیمتها به دلیل تورم پیوسته در کشور رخ میدهد که افراد را به افزایش قیمتهای چنددرصدی پیوسته بیتوجه کرده است و دیگر داشتن صرفاً چند درصد تخفیف کمتر یا بازگشت بخش کوچکی از خرید به حساب افراد مزیت چشمگیری به نظر نمیرسد. بااینحال هیچکدام از اینها باعث نشده است فعالان فضای بانکی و پرداختی ایران همچنان تلاشهایشان را برای ایجاد تجربیات موفق در این حوزه متوقف کنند.
در این بین ایرانکارت از گروه ارتباط فردا را میتوان یکی از جدیترین بازیگران این حوزه برای ساختن یک تجربه موفق دانست. درنتیجه انتخاب امسال عصر تراکنش در بخش ارائهدهندگان خدمت کشبک، ایرانکارت بوده که توانسته تجربه ارزشمندی در این حوزه برای کشور و توسعه کشبک در آینده ایجاد کند.

این جایزه حاصل زحمات تمام تیم و حمایتهای بانک آینده در محصول ایران کارت است
پویان عطاآبادی مدیرعامل بهین فردا پس از دریافت تندیس جایزه عصر تراکنش گفت: «بسیار از این جایزه متشکرم؛ این جایزه حاصل زحمات تیم فنی، کسبوکار و تمام حمایتهای بانک آینده در محصول ایران کارت بود و من به تمام تیم ایران کارت و شرکت بهین فردا تبریک میگویم.»

