عصر تراکنش
رسانه مدیران فناوری‌های مالی ایران

کارت‌خوانی در نقش صندوق فروشگاهی

معرفی پایانه فروش اندرویدی MF919

زمان مطالعه: 2 دقیقه

عصر تراکنش ۵۷ / شرکت سرزمین هوشمند دنا به‌عنوان نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش شرکت پارت ارتباط آوا که تولیدکننده انحصاری برند مورفان در ایران است، به‌تازگی از پایانه فروش اندرویدی خود با نام MF919 رونمایی کرده است. شرکت پارت ارتباط آوا از سال 1387 با هدف ارائه راهکارهای جامع پرداخت شروع به ارائه خدمت کرده و از سال 1398 به‌عنوان نماینده انحصاری محصولات مورفان، دستگاه‌های این برند را توزیع و پشتیبانی می‌کند. این شرکت در سال 1400 با اخذ تأییدیه تولید دانش‌بنیان دستگاه‌های مورفان، از ابتدای سال جاری تولید دستگاه‌های مورفان را در مدل‌های مختلف آغاز کرده است.

دستگاه MF919 یکی از پایانه‌های فروش اندرویدی است که با وجود امکانات حداکثری، قیمت رقابتی آن، این دستگاه را برای قشر گسترده‌ای از کسب‌وکارها اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه ساخته است. وزن کم و ارگونومی خاص این دستگاه اندرویدی آن را به دستگاهی کاربردی تبدیل کرده است. این دستگاه اندرویدی با باتری 5000 میلی‌آمپر لیتیوم پلیمر و مصرف کم انرژی، با هر بار شارژ به‌راحتی تا 48 ساعت به‌صورت کارکرد مداوم تراکنش‌های پذیرنده را پشتیبانی می‌کند. همچنین دو دوربین تعبیه‌شده در این دستگاه قابلیت بهره‌گیری از روش‌های پرداخت الکترونیکی نوین مانند پرداخت‌های مبتنی بر کیوآرکد را پشتیبانی می‌کند. این دستگاه با قابلیت اتصال به وای‌فای این امکان را به کاربران می‌دهد تا از اینترنت با سرعت‌ بالا هنگام استفاده از چند برنامه همزمان برخوردار باشند.

از دیگر قابلیت‌های دستگاه MF919 می‌توان به توانایی اتصال به AVA Cloud اشاره کرد. این فضا با حجم نامحدود می‌تواند طی سالیان داده کسب‌وکاری هر پذیرنده را جمع‌آوری کرده و به اطلاعات باارزش تبدیل کند که در جهت‌گیری کسب‌وکاری آنها بسیار باارزش و تأثیرگذار است. این اطلاعات همچنین می‌تواند در نرم‌افزارهای هوش تجاری که روی این دستگاه قابل ‌نصب است، مورد پردازش قرار بگیرد. همچنین قابلیت اتصال به باشگاه مشتریان و ثبت سوابق خرید آنها در این سامانه لحاظ شده است. دستگاه MF919 نه‌تنها به‌عنوان یک دستگاه کارت‌خوان سیار قابل ‌استفاده است، بلکه می‌تواند در صورت یکپارچگی با اپلیکیشن‌های صندوق فروشگاهی موجود در بازار در نقش یک صندوق فروشگاهی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

شرکت سرزمین هوشمند دنا به‌عنوان نماینده رسمی فروش شرکت پارت ارتباط آوا دارای 40 نماینده فروش و خدمات پس از فروش فعال در سراسر کشور است. دستگاه‌های ارائه‌شده دارای سه ماه گارانتی تعویض به همراه یک سال گارانتی تعمیرات و پنج سال خدمات پس از فروش هستند. همچنین کلیه خدمات نرم‌افزاری اتصال به درگاه بانکی دستگاه‌های ارائه‌شده در این مجموعه انجام می‌پذیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

زمان مطالعه: 10 دقیقه

حامیان عصر تراکنش