عصر تراکنش
رسانه مدیران فناوری‌های مالی ایران

پایانه‌ای مناسب برای محیط‌های بدون نیاز به متصدی

معرفی پایانه پرداخت الکترونیک سلف‌سرویس TECHNO IM30 شرکت توسن‌تکنو

زمان مطالعه: 2 دقیقه

عصر تراکنش ۵۸ / یکی از جدیدترین پایانه‌های پرداخت الکترونیک شرکت توسن‌تکنو، پایانه پرداخت الکترونیک سلف‌سرویس TECHNO IM30 است که راهکاری نوین برای پردازش عملیات‌های پرداخت الکترونیکی در محیط‌های بدون نیاز به متصدی است؛ این کارت‌خوان برای استفاده در جایگاه‌های سوخت‌گیری، باجه‌های فروش بلیت الکترونیک، پارکینگ‌های عمومی، ماشین‌های فروش خودکار و کیوسک‌های سلف‌سرویس بسیار مناسب است. با به‌کارگیری این راهکار می‌توان از ویژگی‌هایی مانند امکان نصب نرم‌افزارهای اندرویدی، اسکن بارکدهای تک‌بعدی و دوبعدی، اتصال به شبکه اینترنت (از طریق کابل) و استفاده در فضای باز بهره برد.

اگر بخواهیم درباره ویژگی‌های کلیدی این دستگاه بگوییم، می‌توانیم به قابلیت جذاب اتصال به پلتفرم TECHSTORE برای به‌روزرسانی سیستم‌عامل و نرم‌افزارهای کاربردی آن اشاره کنیم. همچنین بهره‌مندی این راهکار از پردازنده چهارهسته‌ای پرقدرت، مقاوم‌بودن در برابر ضربه، مقاوم‌بودن در برابر آب و گردوغبار، دوربین و بارکدخوان تک‌بعدی و دوبعدی، اتصال اترنت (Ethernet)، استاندارد امنیتی PCI PTS 5.x، پشتیبانی از انواع روش‌های پرداخت با کارت، قابلیت نصب نرم‌افزارهای اندرویدی، صفحه‌نمایش پنج‌اینچی رنگی لمسی و دارابودن استاندارد ATEX برای استفاده در جایگاه‌های سوخت‌گیری از ویژگی‌های کلیدی دیگر این راهکار است. در ادامه به قابلیت‌های کسب‌وکاری پایانه پرداخت الکترونیک سلف‌سرویس TECHNO IM30 شرکت توسن‌تکنو می‌پردازیم.

  • اتصال به پلتفرم TECHSTORE

پایانه‌های پرداخت الکترونیک سلف‌سرویس TECHNO IM30 می‌توانند با اتصال به پلتفرم TECHSTORE، سیستم‌عامل و نرم‌افزارهای خود را به‌روزرسانی کرده و در نتیجه کاربران، از به‌روزترین نرم‌افزارها و جدیدترین نسخه سیستم‌عامل استفاده کنند. همچنین کاربران می‌توانند با بهره‌گیری از این اتصال از جدیدترین نرم‌افزارهای حوزه پرداخت الکترونیک یا متناسب با کسب‌وکار خود استفاده کنند.

  • کیفیت مناسب صفحه‌نمایش برای نمایش تبلیغات

این پایانه با داشتن صفحه‌نمایش پنج‌اینچی رنگی لمسی با کیفیت ۷۲۰×۱۲۸۰ و نور پس‌زمینه بالا (nits ۶۰۰) و بهره‌گیری از فناوری Anti-Glare، کیفیت مناسبی را برای انجام تراکنش‌ها و نمایش تبلیغات حتی در فضای باز و زیر نور آفتاب ارائه می‌دهد.

  • قابلیت پرداخت از طریق تشخیص چهره، بارکد و کیوآرکد

دوربین تعبیه‌شده در این پایانه قابلیت بهره‌گیری از روش‌های پرداخت نوین همانند پرداخت از طریق تشخیص چهره، بارکد و کیوآرکد را به این پایانه افزوده است.

  • سرعت بالا

این پایانه با بهره‌گیری از پردازنده چهارهسته‌ای به‌روز، علاوه بر اجرای برنامه‌های مبتنی بر اندروید، تراکنش‌های پرداخت الکترونیک را نیز با سرعت و امنیت بالا انجام می‌دهد.

  • ارتباط با ماشین‌های فروش خودکار و مدیریت پرداخت در آنها

بهره‌گیری از انواع درگاه‌های ارتباطی در این پایانه، امکان ارتباط پایانه با ماشین‌های فروش خودکار و مدیریت پرداخت در آنها را فراهم می‌کند.

  • مناسب استفاده در فضای باز

پایانه پرداخت الکترونیک سلف‌سرویس TECHNO IM30 با دارابودن استاندارد IP65 و IK09 در برابر آب و گردوغبار و ضربه مقاوم بوده و برای استفاده در فضای باز کاملاً مناسب است.

  • ایمن برای استفاده در جایگاه‌های سوخت‌گیری

این پایانه با دارابودن استاندارد بین‌المللی ATEX، برای استفاده در جایگاه‌های سوخت‌گیری و در مجاورت موارد اشتعال‌زا ایمن و تأییدشده است.

شرکت توسن‌تکنو از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در زمینه تولید راهکارهای مورد نیاز صنعت فناوری‌های مالی است که در سال ۱۳۸۹ تأسیس شده و با دارابودن بیش از ۳۵ درصد سهم بازار پایانه‌های پرداخت الکترونیکی و بیش از ۹۵ درصد سهم بازار ماشین‌های بانکی خودگردان کشور از پیشتازان صنعت فناوری‌های مالی ایران به‌شمار می‌رود. توسن‌تکنو با داشتن بیش از ۹۰ دفتر نمایندگی فعال در سراسر کشور، توانسته خدمات پس از فروش مطلوبی به بیش از ۱۶ بانک و بالغ ‌بر ۲۰ شرکت پرداخت الکترونیکی ایران ارائه دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

زمان مطالعه: 10 دقیقه

حامیان عصر تراکنش