عصر تراکنش
رسانه مدیران فناوری‌های مالی ایران

حرفه‌ای و کم‌صدا

معرفی محصول DORS820 شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا که در رده سورترهای رومیزی است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

عصر تراکنش ۵۸ / شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا با در اختیار داشتن نمایندگی طیف وسیعی از محصولات بانکی همچون کارت پرینترهای IDP، چک‌اسکنرهای گلوری، سورترهای متنوع تفکیک اسکناس GRG، دستگاه پد امضای UPIN و پرینترهای پرفراژ، در کنار تأمین قطعات و مواد مصرفی با قیمت مناسب توانسته با ارائه سرویس و خدمات یکپارچه در دفاتر سراسر کشور، سهم قابل توجهی از بازار مشتریان صنعت مالی-بانکی را در اختیار بگیرد.

این شرکت در کنار فروش و خدمات دستگاه‌های سورتر GRG  که نمایندگی رسمی آن در ایران بر عهده شرکت مبناکارت آریاست، اقدام به رونمایی و ارائه محصول جدید در رده سورترهای رومیزی خود با برند معتبر DORS   و مدل 820 کرده که دارای فناوری کشور روسیه است.

این دستگاه با بهره‌مندی از تجهیزات پیشرفته در زمینه تشخیص اصالت، یک دستگاه شمارش اسکناس با دقت بالا در تشخیص اصالت و کیفیت اسکناس است. DORS820 با هوشمندسازی تجهیزات پردازش تصویر خود و با کاستن از بخش‌های مکانیکال توانسته کارکردی بسیار کم‌صداتر از رقبای خود ارائه دهد. همچنین این محصول امکان شناسایی بیش از 70 نوع ارز خارجی را فراهم کرده و قادر است به‌طور همزمان پنج ارز را شمارش و تفکیک کند.

یکی از ویژگی‌های DORS820 که آن را از سایر دستگاه‌ها متمایز کرده، امکان شمارش برگه‌های چک با قابلیت تشخیص پارامترUV  است که موجب محبوبیت این دستگاه به‌منظور استفاده در شعب بانک‌ها با کاربردی دومنظوره شده است.

محصول جدید مبنا کارت آریا دارای مخزن ورودی با گنجایش 500 اسکناس و خروجی200 اسکناس است که می‌تواند 100 برگ اسکناس مردودی را نیز در محفظه مخصوص خود نگه دارد. این دستگاه با بهره‌گیری از فناوری ترکیبی مادون قرمز، ماوراء بنفش، امواج مغناطیسی و حسگرهای تصویری رنگی پشت‌ورو می‌تواند کیفیت، نوع، ورژن و اصالت اسکناس را تشخیص داده و تا پنج واحد ارزی ترکیبی را به‌طور همزمان شناسایی کند.

از دیگر قابلیت‌‌های این دستگاه می‌توان به امکان به‌روزرسانی از طریق شبکه و اینترنت علاوه بر درگاه USB اشاره کرد که در کنار ارائه امکاناتی چون ایجاد فهرست سیاه و امکان ذخیره‌سازی سریال اسکناس‌ها به‌صورت متن و تصویر، برنامه‌ریزی دوکاربره با سورت متفاوت را نیز عرضه می‌کند که این موضوع دستگاه مذکور را نزد کاربران شعب بانک‌ها محبوب کرده است.

در نهایت می‌توان وزن و ابعاد مناسب DORS820 را در کنار قیمت مناسب و رقابتی نسبت به سایر دستگاه‌ها، به همراه گارانتی و پشتیبانی بازرگانی مبناکارت آریا به‌عنوان ویژگی مثبت دستگاه جدید رونمایی‌شده این شرکت جهت استفاده در شعب و مخازن بانک‌ها برشمرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

زمان مطالعه: 10 دقیقه

حامیان عصر تراکنش