عصر تراکنش
رسانه مدیران فناوری‌های مالی ایران

معرفی دستگاه کارت‌خوان ME31 برند نیولند، یکی از جدیدترین کارت‌خوان‌های تندر نور

انعطاف‌پذیر در روش‌های ارتباطی و پرداخت

زمان مطالعه: 3 دقیقه

عصر تراکنش 62 / شرکت تندر نور در سال ۱۳۷۳ با هدف راه‌اندازی سیستم‌های پرداخت و کارت‌های هوشمند شروع به کار کرد؛ شرکتی که یکی از مجهزترین مراکز تعمیرات تخصصی کارت‌خوان در ایران را داراست و در حوزه‌های گوناگونی مانند فناوری اطلاعات و ارتباطات، سیستم‌های پرداخت و سامانه‌های بانکی فعالیت می‌کند. تندر نور که در زمینه تولید و واردات دستگاه‌های کارت‌خوان و همچنین واردات دستگاه‌های  خودپرداز، آداپتور و سایر تجهیزات بانکی شبکه پرداخت و سایر قطعات الکترونیکی فعال است، نماینده انحصاری برند Newland است؛ برندی که طبق گفته‌های هومن سپهری، مدیرعامل تندر نور، از لحاظ فناوری ساخت و از حیث نرم‌افزار، یک سر و گردن از تمام برندهای موجود در بازار بالاتر است. دستگاه کارت‌خوان ME31 از برند نیولند، یکی از جدیدترین دستگاه‌های کارت‌خوان شرکت تندر نور است که از امضای الکترونیکی، روش‌های پرداخت Tap-to-Pay و کیف پول‌های الکترونیکی پشتیبانی می‌کند. در ادامه نگاهی به ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و خدمات دستگاه کارت‌خوان ME31 تندر نور خواهیم داشت.


وفق‌پذیری با شرایط ارتباطی مختلف


یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های دستگاه کارت‌خوان نیولند مدل ME31 پردازنده مرکزی قدرتمند و حافظه بالای آن است. این دستگاه دارای پردازنده 32-bit Cortex-A7 و همچنین حافظه 256MB RAM و 256MB Flash است؛ این پردازنده و حافظه این قابلیت را به دستگاه می‌دهد که پردازش بالا و سریعی در انجام تراکنش‌ها داشته باشد و بدون معطلی بتواند تراکنش‌ها را انجام دهد.

نمایشگر 2.4 inch TFT full color نیز یکی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه کارت‌خوان است که نسبت به لمس‌شدن بسیار حساس و در برابر ضربه بسیار مقاوم است. حساسیت لمس در نمایشگر این دستگاه به قدری بالاست که در بحث امضای الکترونیکی می‌تواند بسیار موفق عمل کند. در بعد ارتباطی نیز این دستگاه بسیار انعطاف‌پذیر بوده و قابلیت استفاده از شبکه‌های بی‌سیم  2G، 3G، 4G و همچنین وای‌فای را داراست که این قابلیت باعث وفق‌پذیری دستگاه با شرایط ارتباطی مختلف، سرعت بالا و در نتیجه ارتباط پایدار می‌شود. یکی دیگر از عوامل سازگاری و انعطاف‌‌پذیر بودن این دستگاه، پیکربندی‌ آن با انواع کارت‌خوان است که باعث می‌شود کاربران بتوانند از اشکال گوناگونی برای انجام تراکنش‌ها استفاده کنند و دارای ماژول‌های NFC reader،‌ Smart card reader و Mag-stripe card reader است.

دستگاه کارت‌خوان ME31 برند نیولند

باتری 2500 میلی‌‌آمپری استفاده‌شده در این دستگاه نیز اسباب عدم شارژهای مکرر برای تراکنش‌های روزانه را فراهم کرده که می‌تواند تعداد تراکنش‌های بسیار زیاد را بدون شارژ مجدد انجام دهد و تعداد دفعات پایین شارژ باعث افزایش عمر مفید باتری و سلامت آن می‌شود.


سبک و مقاوم


ابعاد دستگاه کارت‌خوان نیولند مدل ME31 به گونه‌ای طراحی شده که هم برای محیط‌های بزرگ و صنعتی و هم برای محیط‌های کوچک‌تر مانند کسب‌و‌کارهای کوچک مناسب باشد؛ در واقع این دستگاه کاملاً سازگار با کلیه صنایع است. بدنه پلاستیکی آن نیز در برابر عوامل بیرونی مانند ضربه، دما و همچنین رطوبت، بسیار مقاوم است. این دستگاه در شرایط محیطی مختلف توان تحمل ۹۳ درصد رطوبت و از ۲۰- تا ۶۰ درجه سانتی‌گراد دما را خواهد داشت. علاوه بر همه اینها، وزن ۳۳۰ گرمی دستگاه، آن را در رده دستگاه‌های سبک قرار داده و در آخر این دستگاه با حفظ ظاهر کلاسیک خود بسیار سبک و مقاوم است.

مشخصات فنی
LinuxOS
32-bit Cortex-A7 secure processor , 1.2GHzCPU
256 MB RAM , 256MB FlashMemory
2.4 -inch TFT full color LCD display , resolution of 320×240 Resistive touchscreen to support electronic signatureDisplay
2G , 3G , 4G ,WIFIWireless Communication
Mag-stripe card reader , Smart card reader , NFC ReaderCard Reader
Built-in buzzerAudio
10×numeric keys , 8×function keys , 1×power buttonKeypad
High-speed thermal printer  , Paper roll diameter : 40mmPrinter
1×Micro USB (OTG)Peripheral Ports
1×SAM , 1×SIMCard Slots
Li-ion battery , 3.6v/2500mAh/9WhBattery
Input: 100-240v AC 50/60Hz , 0.3A , Output: 5.0V DC , 1.0APower Supply
177mm × 79.5mm × 53mmDimensions
330g including batteryWeight
Operating temp : -10 – 50 c , Storage temp : -20 – 60 c , Relative humidity: 5% – 93%Environment
PCI PTS 5.x , EMV L1/L2 , EMV Contactless L1 , PayPass , PayWave , American ExpressPay  , Discover D-PAS , UnionPay QuickPass , TQM , CE , RoHSCertifications
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

زمان مطالعه: 10 دقیقه

حامیان عصر تراکنش