علیاکبر گلشنی اصل
علیاکبر گلشنی اصل دانشآموخته دکتری DBA مدیریت کسبوکار گرایش تحول دیجیتال از دانشگاه تهران است. او فعالیت حرفهای خود را بهعنوان کارشناس روابطعمومی شرکت نفت فلات قاره ایران در سال ۱۳۸۵ آغاز کرد و یک سال بعد کارشناس بررسی منابع بازار آن شرکت شد. گلشنی اصل در سال ۱۳۹۴ به بیمه ملت رفت و بهعنوان کارشناس امور نمایندگان و کارگزاران این بیمه مشغول به فعالیت شد. برنامهریزی، تهیه دستورالعملها و تعریف فرایندهای موردنیاز جهت راهاندازی و استانداردسازی شعب برای اولینبار در بیمه ملت محور اصلی فعالیتهای او در این سمت بود. او در سال ۱۳۹۸ رئیس اداره شعب و کارگزاران بیمه ملت شد و در این سمت دست به اقداماتی همچون راهاندازی مجتمع غرب شرکت بیمه ملت، تهیه فرآیند و دستورالعمل جذب و ثبتنام کارگزاران و جذب ۱۸۹ کارگزار فعال در صنعت بیمه زد.
علاقهمندی به حوزههای دیجیتال عاملی بود تا او وارد طراحی سایت شود. او در همین راستا طراحی و پیادهسازی سایتهای شرکت لوتوس تجارت، شرکت استودیو نگاتیو، اداره شعب و کارگزاران، رایمون مدیا، گردشگری پرسه، شرکت گل دیزاین و شرکت پترو کاردان را انجام داد. گلشنی اصل ب از سال ۱۳۹۹ تاکنون نیز بهعنوان مدیر تحول دیجیتال بیمه دی مشغول به کار است.تدوین سند استراتژی تحول دیجیتال شرکت بیمه دی، راهاندازی وباپلیکیشن جامع بیمه دی (دیدار)، خانه نوآوری بیمه دی (دینو)، سامانه آنالیز سلامتی با استفاده از هوش مصنوعی و چتبات آنلاین بیمهای بخشی فعالیتهای او در این مدت است.
تاریخ تولد: ۱۳۶۶/۸/۱۵
سمت/سمتهای فعلی:
- مدیر تحول دیجیتال بیمه دی
- عضو کمیته کسبوکار دیجیتال سندیکای بیمهگران
سوابق تحصیلی:
- کارشناسی: مهندسی صنایع دانشگاه آزاد اسلامی
- کارشناسیارشد: مهندسی صنایع دانشگاه پیامنور تهران
- دکتری: DBA مدیریت کسبوکار گرایش تحول دیجیتال دانشگاه تهران
سوابق کاری:
- مدیر تحول دیجیتال شرکت بیمه دی
- رئیس اداره شعب و کارگزاران شرکت بیمه ملت
- کارشناس امور شعب و نمایندگان شرکت بیمه ملت
- کارشناس بررسی منابع بازار شرکت نفت فلات قاره ایران
- کارشناس روابطعمومی شرکت نفت فلات قاره ایران
شبکههای اجتماعی: