عصر تراکنش
رسانه مدیران فناوری‌های مالی ایران

کد تخفیف ۲۰درصدی «asretarakonesh» برای شرکت در اولین دوره رویداد بزرگ لندتک ایران

در آستانه برگزاری رویداد بزرگ لندتک ایران

اولین دوره رویداد بزرگ لندتک ایران قرار است هفدهم و هجدهم مردادماه ۱۴۰۳ در سالن ‌هزارنفره ضرغام برگزار شود. این رویداد بزرگ‌ترین گردهمایی فعالان لندتک،‌ BNPL، پرداخت و تأمین مالی خرد کشور است که بستر مناسبی برای تجدید دیدار اعضای این اکوسیستم‌ها با یکدیگر، شبکه‌سازی و گفت‌وگو درباره مسائل و تجارب موفقیت‌آمیز و شکست‌خورده کسب‌وکارهای داخلی فراهم کرده است.

با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری این رویداد،‌ ماهنامه «عصر تراکنش» امکانی برای مخاطبانش فراهم کرده تا با استفاده از کد تخفیف «asretarakonesh» با ۲۰درصد تخفیف در این رویداد ثبت‌نام و شرکت کنند.

رویداد بزرگ لندتک ایران یک رویداد تخصصی است که با حضور بیش از هزار فعال اکوسیستم مالی کشور و سخنرانی بیش از پنجاه نفر از مدیران و متخصصان این اکوسیستم برگزار می‌شود تا طی بخش‌های مختلف آن، به دور از جهت‌گیری‌های نامعقول، وضعیت و چالش‌های صنعت را بررسی کرده و چشم‌اندازی روشن برای آینده آن ترسیم کند.

این رویداد علاوه‌بر بخش کنفرانس که شامل میزگردها، سخنرانی‌‌ها و ارائه‌های متخصصان می‌شود، بخش‌های دیگری نیز دارد که از آنها می‌توان به بخش نمایشگاهی، شبکه‌سازی، رونمایی از محصول،‌ ارائه جوایز و غیره اشاره کرد.

افرادی که علاقه‌مند به حضور در اولین رویداد بزرگ لندتک ایران هستند، می‌توانند با کد تخفیف «asretarakonesh» با ۲۰درصد تخفیف از صفحه ایوند این رویداد ثبت‌نام خود را انجام دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.