عصر تراکنش
رسانه مدیران فناوری‌های مالی ایران

دانلود رایگان کتاب «تأمین مالی خرد» در آستانه رویداد بزرگ لندتک ایران

خلاصه‌ای از سیزده کتاب مهم در زمینه تأمین مالی خرد و لندتک

کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار همواره تلاش کرده با انتشار آثار فاخر در زمینه‌ فناوری‌های مالی، سبب افزایش آگاهی علاقه‌مندان، بازیگران و فعالان این صنعت شود. مجموعه «کتاب راه‌کار» نیز از همین آثار است؛ کتابی که تلاش می‌کند مدیران حرفه‌ای را آموزش دهد و به آنها نکاتی را یادآوری کند که ممکن است در انبوه مسائل روزمره فراموش شوند. مجموعه کتاب‌های راه‌کار در هر شماره، با انتخاب یک موضوع مشخص، تلاش می‌کنند با ارائه متون کارشناسی و تخصصی از منابع معتبر، آن را برای مخاطبان شرح دهند.

شماره دوم کتاب راه‌کار خلاصه‌ای از سیزده کتاب مهم در زمینه تأمین مالی خرد و لندتک است؛ جریانی به سمت شناخت مبانی فکری حوزه نوپدید تأمین مالی خرد یا همان لندتک. این کتاب کوشیده است در آثار و نوشته‌های چهره‌هایی مانند محمد یونس و فریدریش هایک، مبانی فکری تأمین مالی خرد و ریشه‌های آن را جست‌وجو کند.

کتاب‌هایی که خلاصه آنها در این اثر گنجانده شده عبارت‌اند از: «بانک‌ تهیدستان؛ وام‌های کوچک، ابزار مبارزه با فقر جهانی»، «ساخت کسب‌وکار اجتماعی: نوع جدیدی از سرمایه‌داری»، «دنیای سه صفر: اقتصاد جدید در جهت صفر شدن فقر و بیکاری»، «کوچک زیباست: اقتصاد با ابعاد انسانی»، «اقتصاد اشتراکی: پایان استخدام و ظهور سرمایه‌داری مبتنی بر جمعیت»، «اقتصاد روایی: چگونه داستان‌های ویروسی رخدادهای بزرگ را می‌سازند؟»، «اقتصاد گیگ: راهنمایی کامل برای یافتن شغل بهتر و تعطیلات بیشتر»، «اقتصاد هوش مصنوعی: کار، ثروت و رفاه در عصر ربات»، «فریکونومیکس: اقتصاددان یاغی جنبه‌های پنهان همه‌چیز را بررسی می‌کند»، «راه بردگی: دفاع از دموکراسی و اقتصاد بازار»، «قانون، قانون‌گذاری و آزادی: گزارشی جدید از اصول آزادی‌خواهانه عدالت»، «ثروتمندترین مرد بابل: رازهای موفقیت مردان باستان» و «فقرا چگونه می‌توانند نظام سرمایه‌داری را نجات دهند: بازسازی مسیر».

حالا و در آستانه برگزاری رویداد بزرگ لندتک ایران، کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار این امکان را برای علاقه‌مندان مهیا کرده تا بتوانند در راستای افزایش سطح سواد، دانش و آگاهی خود در مقوله تأمین مالی خرد و لندتک، با مراجعه به سایت فروشگاه «راه ‌پرداخت»، این کتاب را به‌رایگان دانلود کنند و به مطالعه آن بپردازند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.