عصر تراکنش
رسانه مدیران فناوری‌های مالی ایران

رویداد بزرگ لندتک ایران با همراهی پنج دانشگاه برجسته کشور برگزار خواهد شد

حضور دانشگاه‌های امیرکبیر، تربیت مدرس، صنعتی شریف، علامه طباطبایی و علم و صنعت در رویداد بزرگ لندتک ایران

کمتر از یک هفته تا برگزاری اولین رویداد لندتک ایران مانده است؛ رویدادی که کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار در سالن هزارنفره ضرغام برگزار می‌کند و قصد دارد با حمایت مانیسا، دیجی‌پی، ویپاد، ارتباط فردا، آبانک، کیپا، لندو، ونسی، اقساط‌مارکت، ایوام، متین‌خودرو، الو قسطی و تأمین سرمایه تمدن فعالان و بازیگران صنعت لندتک، BNPL، پرداخت و تأمین مالی خرد ایران را گرد هم بیاورد. صدالبته کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار در این مسیر تنها نیست و علاو‌ه‌بر حضور سیزده کسب‌وکار در کنارش به‌عنوان حامی، حالا جامعه آموزش عالی کشور را هم در کنار خود می‌بیند.

دانشگاه‌های امیرکبیر، تربیت ‌مدرس، شریف، علامه طباطبایی و علم و صنعت از مراکزی هستند که به‌عنوان نماینده جامعه آموزش عالی کشور، این رویداد را همراهی می‌کنند.

دانشگاه امیرکبیر به‌واسطه «انجمن علمی دانشکده مدیریت، علم و فناوری»، دانشگاه صنعتی شریف از طریق «انجمن علمی دانشجویی مدیریت»، دانشگاه‌ علامه طباطبایی ازطریق «انجمن علمی دانشجویی اقتصاد»، دانشگاه علم و صنعت ازطریق «واحد برگزاری دوره‌ها و آموزش‌های مرکز تحقیقات فانوس» و دانشگاه تربیت مدرس ازطریق «انجمن علمی دانشجویی انیمیشن» در این رویداد حضور خواهند داشت.

رویداد بزرگ لندتک ایران در روزهای هفدهم و هجدهم مردادماه، از ساعت ۱۴ الی ۲۰ برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.