عصر تراکنش
رسانه مدیران فناوری‌های مالی ایران

گزارش تصویری از اولین رویداد بزرگ لندتک ایران که با حضور بیش از ۲۵۰۰ مشارکت‌کننده در دو روز برگزار شد

بزرگ‌ترین گردهمایی فعالان لندتک، BNPL، پرداخت و تأمین مالی خرد ایران

رویداد بزرگ لندتک ایران، سرانجام در یکی از گرم‌ترین روزهای تهران طی سال‌های اخیر و در حوالی ورزشگاه آزادی برگزار شد و طی آن سالن ضرغام با صندلی‌های یکی در میان سرخ و سیاه خود، در روزهای هفدهم و هجدهم مردادماه از بیش از ۲۵۰۰ بازیگر، فعال و علاقه‌مند به حوزه فین‌تک و به‌طور خاص لندتک کشور میزبانی کرد. کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار با برگزاری این رویداد، با حمایت مانیسا، دیجی‌پی، ویپاد، ارتباط فردا، آبانک، کیپا، لندو، ونسی، اقساط‌مارکت، ایوام، متین‌خودرو، الو قسطی و تأمین سرمایه تمدن، توانست جمعیت فراگیر و مشتت این اکوسیستم را از اقصی نقاط کشور گرد هم آورد و در فضایی گفت‌وگومحور و تخصصی به طرح چالش‌ها، دغدغه‌ها و مسائل آنها بپردازد.

در بخش کنفرانس این رویداد، بیش از پنجاه سخنران چالش‌ها، نگرانی‌ها و پیش‌بینی‌هایشان درباره صنعت لندتک را منعکس کردند و شرح دادند. در بخش نمایشگاهی رویداد نیز که در لابی سالن ضرغام برگزار شد، تعدادی از کسب‌وکارهای لندتکی با داشتن کانتر به ارائه محصولات و خدماتشان پرداختند. همچنین در این رویداد فضایی به برگزاری نشست‌های B2B و لانژهای اختصاصی، اختصاص یافته بود که در کنار گپ‌وگفت‌های خودمانی‌تر فعالان رویداد با یکدیگر در سالن پذیرایی، بستر مناسبی را به منظور شبکه‌سازی و برقراری تعامل عمیق‌تر بازیگران با یکدیگر به وجود آورد. مانیسا، دیجی‌پی، ویپاد، کیپا، ارتباط فردا، آبانک، لندو، ونسی، اقساط مارکت، تامین سرمایه تمدن، ایوام،‌ متین خودرو، ثروتینو و عصربانک شرکت‌ها و کسب‌وکارهایی بودند که در لابی سالن همایش و همین‌طور سالن پذیرایی غرفه داشتند.

همچنین در بخش پذیرایی، امکاناتی جهت سرگرم شدن حضار هم تدارک دیده شده بود؛ در این قسمت مهمانان با بازی کردن و ثبت بهترین رکورد، جایزه می‌گرفتند. پلتفرم چندین یکی دیگر از حاضران در این رویداد بود که درباره محورهای مختلف مرتبط با صنعت لندتک، نقطه‌نظران شرکت‌کنندگان را جویا شد. در ادامه گزارش تصویری این رویداد را با هم مرور می‌کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.