عصر تراکنش
رسانه مدیران فناوری‌های مالی ایران

هر آنچه باید درباره دومین رویداد پرشین تک سامیت بدانید

به‌ دنبال ترسیم نقشه کسب‌وکار‌های ایرانیان دبی

کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار در نظر دارد دومین رویداد «پرشین تک سامیت» را هم‌زمان با برگزاری رویداد بزرگ «جیتکس» در روز بیست‌وششم مهرماه ۱۴۰۳، مصادف با هفدهم اکتبر ۲۰۲۴ با حضور بیش از پانصد نفر از مدیران عامل، بنیان‌گذاران و مدیران ارشد حوزه کسب‌وکار، فناوری و نوآوری در دبی برگزار کند. این رویداد می‌کوشد با بحث‌های کارشناسی و کسب‌وکاری، تصویر روشن‌تری از فرصت‌ها و چالش‌های اکوسیستم کسب‌وکار و بازرگانی دبی با تأکید بر فناوری‌ها و تحولات آینده برای ایرانیان علاقه‌مند فراهم کند. در ادامه مروری بر اهداف، محورها، بخش‌های اصلی و مخاطبان این رویداد خواهیم داشت.


اهداف برگزاری رویداد پرشین تک سامیت


رویداد پرشین تک سامیت هم‌زمان با برگزاری رویداد بزرگ جیتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود و اگر بخواهیم از اهداف برگزاری آن بگوییم، باید به ترسیم نقشه کسب‌وکارهای ایرانیان دبی، معرفی فرصت‌های همکاری و سرمایه‌گذاری در کسب‌وکارهای ایرانی، امکان‌های توسعه بین‌المللی محصولات و خدمات ایرانی در حوزه اقتصاد دیجیتال، هم‌افزایی نسل قدیم بازرگانان و صاحبان کسب‌وکار در دبی با فناوران و ایده‌پردازان نسل جدید، بررسی آخرین دستاوردهای کسب‌وکاری دبی، روندهای آینده کسب‌وکار در دبی، امکان‌های تأمین مالی برای توسعه کسب‌وکار در دبی و تجربه‌های شکست و موفقیت بین‌المللی مرتبط با کسب‌وکارهای ایرانی اشاره کنیم.


بخش‌های اصلی پرشین تک سامیت ۲۰۲۴


این رویداد قرار است اهداف و محورهایش را در قالب بخش‌های مختلفی نظیر کنفرانس، جایزه، شبکه‌سازی و تور صنعتی پیگیری و عملیاتی کند. رویداد پرشین تک سامیت با تمرکز بر محورها و رویکردهای اصلی محتوایی خود شامل ارائه‌ها، کارگاه آموزشی، میزگردها و سخنرانی‌های تخصصی و کارشناسی برگزار می‌شود؛ محتوایی که در سالن همایش رویداد طی یک نیم‌روز تلاش خواهد کرد مسائل و اولویت‌های مختلف صنعت، تجارت، فناوری و آینده کسب‌وکار در دبی را از دریچه نگاه کارشناسی و فرصت‌شناسانه بررسی کند و امکان‌ها و تهدیدهای مختلف این فضا را پیش روی مخاطبان و ذی‌نفعان رویداد قرار دهد.

درمجموع رویداد پرشین تک سامیت تلاش دارد با حضور بیش از پانصد مهمان و سخنران و راه‌بر، بیش از پنج ساعت محتوای کارشناسی و دو بخش شبکه‌سازی یک‌ساعته ارائه دهد. معرفی محصولات و خدمات برگزیده و قدردانی از چهره‌های شاخص کسب‌وکارهای ایرانی فعال در اکوسیستم کسب‌وکاری دبی، یکی از بخش‌های جذاب رویداد پرشین تک سامیت ۲۰۲۴ خواهد بود. یکی دیگر از بخش‌های مهم آن گپ‌وگفت‌ها، جلسات و بحث‌های کسب‌وکاری در حاشیه کنفرانس آن خواهد بود.

این رویداد تلاش می‌کند فضایی مناسب برای ارتباط و شبکه‌سازی فعالان مختلف علاقه‌مند به تجارت و کسب‌وکار در دبی ایجاد کند. همچنین ایجاد فضایی برای نشست‌های B2B و لانژ‌های اختصاصی گپ‌وگفت و شبکه‌سازی، بخشی از خدمات رویداد برای شرکت‌کنندگان آن خواهد بود. در آخر برگزارکنندگان رویداد پرشین تک سامیت در نظر دارند در حاشیه برگزاری آن، امکان بازدید از مناطق صنعتی دبی یا اینترنت‌سیتی، مدیاسیتی و غیره را برای علاقه‌مندان فراهم کنند و در صورت استقبال متقاضیان و رسیدن به حداقل نفرات برگزاری، جزئیاتش از رسانه‌ها اعلام خواهد شد.


محورهای دومین رویداد پرشین تک سامیت


ترسیم بازیگران مختلف فعلی تأثیرگذار در اکوسیستم کسب‌وکاری دبی، دستاوردها و چالش‌های فعالان کسب‌وکاری ایرانی در دبی، مباحث حقوقی و راه‌اندازی کسب‌وکار نوآور در دبی، تأمین مالی و سرمایه‌پذیری و سرمایه‌گذاری در دبی، تأمین مالی وام‌دهی خرد و مسیرهای متنوع آن،‌ بازیگران مختلف کامیونیتی کسب‌و‌کاری ایرانیان در دبی، روندهای آینده و مستعد کسب‌وکاری در دبی، رویدادهای مهم کسب‌وکاری دبی برای ایرانیان و مسیرها و فرصت‌های همکاری ایرانیان در بخش‌های مختلف اقتصادی دبی با یکدیگر از محورهای اصلی رویداد پرشین تک سامیت ۲۰۲۴ هستند.


مخاطبان این رویداد چه کسانی هستند؟


چهره‌های شناخته‌شده ایرانی فضای فناوری، مدیران ارشد کسب‌وکارهای ایرانی مستعد توسعه در فضای بین‌الملل، مدیران ارشد کسب‌وکارهای فعال در حوزه واردات و صادرات، مدیران توسعه استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای فناور، مدیران استارتاپ‌های فعال در فضای اقتصاد بین‌الملل، مدیران حوزه فناوری اطلاعات، مدیران و فعالان بازار سرمایه، چهره‌های کسب‌وکاری حوزه فناوری‌های مالی، سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی، چهره‌های تأثیرگذار بازرگانی و کسب‌وکار ایرانی فعال در اکوسیستم دبی، علاقه‌مندان به تجارت الکترونیک، سرمایه‌پذیران حوزه استارتاپی و فناوری و مدیران صنایع نوظهور مالی و دارایی دیجیتال از مخاطبان اصلی این رویداد هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در رویداد پرشین تک سامیت ۲۰۲۴ که در شهر دبی برگزار می‌شود از طریق لینک زیر ثبت‌نام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.