عصر تراکنش
رسانه مدیران فناوری‌های مالی ایران

تندیس رویداد بزرگ لندتک ایران به چه کسب‌وکارها و اشخاصی اهدا شد؟

پنج بانک برتر و یک چهره ماندگار

عصر تراکنش ۸۵ / یکی از بخش‌های جذاب اولین رویداد بزرگ لندتک ایران، ارائه تندیس‌های این رویداد به پنج بانک و یک چهره ماندگار در صنعت لندتک کشور بود. کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار در اولین روز از این رویداد، از بانک‌هایی که در سال‌های گذشته حامی لندتک‌ها بوده‌اند و به توسعه اکوسیستم خرده‌فروشی، اعتباری و اقساطی کشور کمک کرده‌اند، قدردانی کرد. تندیس رویداد بزرگ لندتک ایران به بانک‌های قرض‌الحسنه مهر ایران، ملت، آینده، تجارت و پاسارگاد اهدا شد و از مجید شکوهی، مدیرعامل شرکت سایبان‌پی، به‌عنوان چهره ماندگار در حوزه اعتباری کشور قدردانی شد. در ادامه مروری بر اسامی برگزیدگان این رویداد خواهیم داشت و گزارشی تصویری از این مراسم را خواهید دید.


قدردانی از بازیگران تأثیرگذار بر فضای لندتک ایران


رضا قربانی، مدیرعامل کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار، در افتتاحیه رویداد بزرگ لندتک ایران ضمن ابراز خوشحالی از استقبال افراد از این رویداد گفت: «از قبل پیش‌بینی کرده بودیم که ۱۴۰۳، سال لندتک خواهد بود و همین هم شد. از نظر من لندتک یعنی تغییر؛ تغییر بانک‌ها، اقتصاد و هر فردی که نقشی در اقتصاد دارد. لندتک آینده پرداخت است و باید به آن نگاهی فراتر از استارتاپ‌‌ها داشت. به همین دلیل، ما تصمیم گرفتیم چنین رویدادی را برگزار کنیم و طی دو روز درباره ابعاد مختلف لندتک حرف بزنیم و برآنیم تا به پنج بانکی که در این سال‌ها برای تغییر فضای لندتکی کشور تلاش کرده‌اند و یکی از افرادی که به نظر ما چهره ماندگار این اکوسیستم است، تندیس‌‌هایی تقدیم کنیم.»

او از پنج بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، ملت، آینده، تجارت و پاسارگاد قدردانی و تندیس‌های این رویداد را به آنها تقدیم کرد. مجید شکوهی، مدیرعامل سایبان‌پی نیز به‌عنوان چهره ماندگار در حوزه کارت اعتباری معرفی و برگزیده شد و تندیس گرفت. در ادامه افتتاحیه هریک از برگزیدگان روی صحنه آمدند تا تندیس خود را دریافت کنند و برخی از آنها نیز درباره اقداماتشان در این سال‌ها صحبت کردند.

حمیدرضا توسلی، عضو هیئت‌مدیره و معاون فناوری اطلاعات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بعد از دریافت تندیس بیان کرد: «فناوری ابعاد کسب‌وکارها را تغییر داده است. حوزه اعتباری نیز از این قاعده مستثنا نیست. لازم است نهادهای مالی و پولی کمک کنند تا فراگیری مالی خدمات اعتباری گسترش یابد.»

هادی سپانلو، معاون برنامه‌ریزی و تحول بانک ملت نیز گفت: «۱۴۰ هزار تسهیلات لندتک به ارزش شش همت در بانک ملت پرداخت شده است. امیدوارم رگولاتور به هزینه‌های موجود در این حوزه توجه کند.»

دو تندیس بعدی نیز به مهرداد شاه‌منصوری، معاون فناوری اطلاعات بانک آینده و مرتضی ترک‌تبریزی، رئیس هیئت‌مدیره بانک تجارت به‌عنوان نمایندگان مدیران عامل این بانک‌ها اعطا شد. زهرا میرحسینی، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات و نماینده مدیرعامل بانک پاسارگارد نیز با حضور روی صحنه و دریافت تندیس اظهار کرد: «تاکنون هفت میلیون تسهیلات خرد به ارزش شانزده همت پرداخت شده است. این تسهیلات از طریق ویپاد و در ۱۰ هزار نقطه کشور و به ۳.۵ میلیون نفر اعطا شده است. امیدواریم خدمات بانکی خود را سریع و راحت به مشتریان ارائه دهیم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.