عصر تراکنش
رسانه مدیران فناوری‌های مالی ایران

رویداد «نوآوران لجستیک ایران» هم‌زمان با روز جهانی پست برگزار می‌شود

هفدهم مهرماه، هم‌زمان با روز جهانی پست، رویداد «نوآوران لجستیک ایران» به همت کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار در باشگاه آجودانیه برگزار می‌شود. کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار قصد دارد رویداد «نوآوران لجستیک ایران» را با حضور مدیران، فعالان، علاقه‌مندان و کسب‌وکارهای حوزه لجستیک و استارتاپ‌های مرتبط با صنعت خرده‌فروشی برگزار کند.

این مجموعه در چهار سال گذشته تمرکز ویژه‌ای در کارنگ، استودیو راه‌کار و انتشارات راه پرداخت روی حوزه لجستیک داشته است و سعی کرده با طراحی، تولید و انتشار مستمر صفحات ویژه لجستیک در کارنگ تا راه‌اندازی برنامه استودیویی لجستیک‌شو و در نهایت انتشار اولین کتاب نوآوری در صنعت لجستیک، به بزرگ‌شدن این اکوسیستم کمک کند.

هدف راه‌کار برجسته کردن نقش صنعت لجستیک در تجارت و اقتصاد کشور است؛ لذا این مجموعه در نظر دارد این بار یک گام جدید در اکوسیستم نوآوری لجستیک بردارد و با برگزاری اولین رویداد و دورهمی نوآوران لجستیک ایران هم‌زمان با روز جهانی پست مأموریت خود را در این زمینه توسعه دهد.

در واقع رویداد «نوآوران لجستیک ایران» یک دورهمی با هدف افزایش ارتباط فعالان این اکوسیستم و شبکه‌سازی میان آنها است. برگزارکنندگان این رویداد سعی دارند تا با گرد هم آوردن فعالان، فرصت‌های همکاری، سرمایه‌گذاری و توسعه محصولات و خدمات صنعت لجستیک را تسهیل کنند.

در این رویداد پنل‌ها و سخنرانی‌های متعدد حول محورهای متنوع صنعت لجستیک و دیگر صنایع مرتبط با آن برگزار می‌شود تا مخاطبان را از آخرین اتفاقات و تحولات اکوسیستم مطلع سازد.

ذی‌نفعان و مخاطبان رویداد «نوآوران لجستیک ایران» می‌توانند ضمن آشنایی و برقراری ارتباط با تمام چهره‌های تأثیرگذار، متخصصان و فعالان صنعت، از محتوای تخصصی و به‌روز که توسط برترین‌های صنعت لجستیک ارائه می‌شود، بهره‌مند شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.