عصر تراکنش
رسانه مدیران فناوری‌های مالی ایران

نسخه ۴۴ جیتکس و چهره جدید کسب‌وکارهای زیرساخت دیجیتال

امروز دوشنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۳، جیتکس ۲۰۲۴ شروع شده است و ما شاهد چهل‌وچهارمین نسخه جیتکس در مرکز تجارت جهانی دبی هستیم. نمایشگاهی که شرکت‌های مطرح فناوری اطلاعات دنیا در آن حضور دارند. قاعدتاً روز اول خیلی‌ها و به‌خصوص آنهایی که زیرساخت‌ها برایشان مهم‌تر است، سراغ غرفه اتصالات می‌روند. برخی هم سراغ غرفه‌هایی مانند هوآوی، اچ‌پی، سیسکو و اوراکل می‌روند. همه چیز امسال در غرفه‌های جیتکس رنگ‌وبوی هوش مصنوعی دارد. همه سعی کردند یک رنگی از هوش مصنوعی در کارها و محصولاتشان باشد و نشان دهند که هوش مصنوعی برایشان مهم است.

در غرفه اتصالات آن چیزی که خیلی به چشم می‌آید،‌ توان ارائه دادن ۵G است. از کسب‌وکارهای ایرانی حاضر در اینجا مثل همیشه می‌توان به همراه اول اشاره کرد که در همان بخشی که هوآوی و اتصالات هستند، غرفه قابل قبولی دارد. ما در کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار تلاش خواهیم کرد تا در روزهای آینده درباره جزئیات حضور کسب‌وکارها و محصولات و خدماتی که اینجا ارائه داده می‌شوند، برای شما گزارش تهیه کنیم.

این محتوا و سایر گزارش‌های کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار از جیتکس ۲۰۲۴ با حمایت هفت شرکت پرداخت الکترونیک سامان، پرداخت نوین آرین، همراه کسب‌‌وکارهای هوشمند (EBCOM)، نوبیتکس، اوام‌پی فینکس، زیبال و تاپین تولید شده‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.