عصر تراکنش
رسانه مدیران فناوری‌های مالی ایران

بازوان فناوری بانک‌ها

معرفی مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه بانک‌ها و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات بانکی و پرداخت

زمان مطالعه: 19 دقیقه

عصر تراکنش 61 / بانک‌ها؛ این غول‌های سنگین و هزارتو که صدها سرویس را در حجم گسترده و ملی به مردم ارائه می‌دهند، حالا به لطف فناوری کانال‌های ارائه خدمت‌شان از شعب خارج شده و از دستگاه خودپرداز گرفته تا تلفن‌های همراه، بسترهایی هستند که مردم از طریق آنها خدمات بانک‌ها را دریافت می‌کنند. در واقع این روزها مفهوم بانکداری در هر مکان و هر زمان بیش از پیش در زندگی مردم ملموس شده است. هرچند مردم در نقطه دریافت خدمت در ظاهر با نام یک بانک طرف هستند، ولی بر هیچ کسی پوشیده نیست که بانک‌ها این حجم از خدمات و عملیات و مدیریت آن را به‌تنهایی انجام نمی‌دهند و ردپای شرکت‌های کوچک و بزرگ زیادی در این خلق ارزش دیده می‌شود که هر کدام بخشی کوچک یا بزرگ از این کار را به نیابت از بانک‌ها و مطابق با استاندارد بانک‌ها، دست گرفته‌اند.

از همین رو در این شماره از ماهنامه عصر تراکنش تصمیم گرفتیم دست روی معرفی شرکت‌های زیرمجموعه بانک‌ها بگذاریم که عمدتاً روی ارائه خدمات بانکی یا پرداخت متمرکز هستند و به این بهانه مدیران عامل آنها را معرفی کنیم. در این فهرست سعی کردیم شرکت‌های بزرگ دیگری را نیز که مالکیت بانکی ندارند، ولی از سرویس‌دهنده‌های مهم خدمات بانکی یا پرداخت به بانک‌ها هستند، جا دهیم. با توجه به گستردگی شبکه بانکی و پرداخت کشور و حجم بالای شرکت‌های فعال در این حوزه، سعی کردیم فهرست جامعی ارائه دهیم، ولی دور از انتظار نیست که برخی شرکت‌ها از این فهرست جا مانده باشند که در شماره‌های بعدی عصر تراکنش حتماً فهرست کامل‌تری از این شرکت‌ها ارائه خواهیم داد.


تجارت الکترونیکی ارتباط فردا


آرش بابایی

آرش بابایی شهریورماه ۱۳۹۹ مدیرعامل ارتباط فردا شد. او دانش‌آموخته مهندسی سیستم‌های اقتصادی از دانشگاه صنعتی شریف است که در طول سابقه قریب به ١٠ساله حضور خود در صنعت بانکداری کشور، معاونت طرح و برنامه و همچنین معاونت پشتیبانی و عملیات شرکت توسن را در کارنامه خود دارد.


فینووا


مریم نجفی

مریم نجفی طی سال‌های گذشته در سمت‌های مدیریت عامل، مدیر توسعه کسب‌وکار و مدیر سرمایه‌گذاری در شرکت‌های معتبری نظیر ساپکو، مگفا، کارایا، کارمان و نیک‌ونچرز فعالیت کرده و از مردادماه ۱۴۰۰ به‌عنوان مدیرعامل فینووا فعالیت می‌کند.


فینوتک


سعید قدوسی‌نژاد

سعید قدوسی‌نژاد متولد ۱۳۶۷ و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد MBA از دانشگاه صنعتی شریف و مهندسی برق از دانشکده فنی دانشگاه تهران است. او از دی‌ماه 13۹۹ به‌عنوان مدیرعامل شرکت فینوتک فعالیت می‌کند. مدیر فروش و بازاریابی فینوتک از شهریور 13۹۷ تا دی 13۹۹ و مدیر محصول در شرکت فناپ‌پلاس از شهریور 13۹۴ تا خرداد 13۹۷ از جمله سوابق کاری او هستند.


پرداخت نوین آرین


امین مطیعی

امین مطیعی مدیرعامل شرکت پرداخت نوین، بیش از یک دهه سابقه مدیریتی در صنعت پرداخت دارد. او در سال‌های گذشته تجربیات شغلی مدیریتی بسیاری چون معاونت توسعه کسب‌وکار تجارت الکترونیک پارسیان، نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت نگاه پرداخت بانک کارآفرین، مدیرعامل شرکت هیراد ابتکار پارسیان، عضو هیئت‌مدیره شرکت پیگیر بانک پارسیان، عضو هیئت‌مدیره شرکت پویا تجارت سیمرغ بانک پارسیان، مشاور مدیرعامل شرکت نرم‌افزارهای کاسپین بانک پارسیان، مدیرکل معاونت شبکه شرکت مخابرات ایران، مدیرکل توسعه استراتژی شبکه مخابرات ایران و… را در پرونده کاری خود داشته است.


شتاب‌دهنده نوین‌تک


امیر آریا

امیر آریا، مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت نوین‌تک و دانش‌آموخته کارشناسی ارشد رشته فناوری وب از دانشگاه ساوت‌همپتون انگلستان است. او فعالیت خود در حوزه فناوری اطلاعات را از سال 1382 با تأسیس شرکتی برای راه‌اندازی دانشنامه آنلاین با هدف معرفی ایران به جهان و دو مجله ادبی الکترونیکی آغاز کرد. پس از بازگشت به ایران در اواخر سال 1391 با تخصص مدیریت محصول در طراحی و ساخت سامانه‌هایی در چند پروژه ملی ایفای نقش کرد. همزمان در توسعه سه استارتاپ در زمینه‌های لجستیک، آموزش و هوش مصنوعی نیز فعالیت داشت. او در سال 1399 شتاب‌دهنده تخصصی حامی در حوزه فناوری حقوقی را راه‌اندازی کرد.


هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران‌زمین


احمد میردامادی

احمد میردامادی مردادماه ۱۴۰۱ به‌عنوان مدیرعامل جدید هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران‌زمین انتخاب شد. او که دانش‌آموخته دانشگاه‌های صنعتی اصفهان و پلی‌تکنیک تهران است، پیش ‌از این بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت‌های نوتکنیک، پردازش ایران، فراپرداز، فناوری اطلاعات هما، آمادئوس ایران و بنیان‌گذار و رئیس هیئت‌مدیره سها (بلیت الکترونیک تهران)، مدیرعامل پرداخت نوین، مشاور اتاق بازرگانی تهران، رئیس هیئت‌مدیره ایران‌ارقام و مدیرعامل کنسرسیوم بانکداری باز سنباد بوده است.


سابین تجارت


فرهاد وکیلیان

فرهاد وکیلیان متولد ۱۳۵۵ و دانش‌آموخته مهندسی صنایع و کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات است. او از سال ۱۳۸۲ در شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش در سمت‌های معاون فنی، معاون طرح و برنامه، معاون امور پذیرندگان و معاون توسعه بازار فعالیت ‌کرده است. وکیلیان از سال ۱۳۹۸ مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت سابین تجارت آریاست.


نئوبانک هوشمند فردا


نوید رجایی‌پور

رجایی‌پور اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ مدیرعامل نئوبانک هوشمند فردا شد. او پیش از این مشاور مدیرعامل هلدینگ های‌وب و مدیرعامل و بنیان‌گذار داراکارت بود.


تجارت الکترونیک پارسیان


مجید هادی

مجید هادی تیرماه ۱۴۰۱ به سمت مدیرعاملی تجارت الکترونیک پارسیان منصوب شد. او پیش از این، نایب‌رئیس هیئت‌مدیره و معاون فناوری اطلاعات بانک سینا بوده و دانش‌آموخته رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه اصفهان است.


تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین


حامد نقشوان

حامد نقشوان دی‌ماه ۱۴۰۰ مدیرعامل شرکت تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین شد. نقشوان پیش از این، معاونت توسعه کسب‌وکار گروه داده‌پردازی پارسیان را بر عهده داشته است.


گروه داده‌پردازی پارسیان


حمید توفیقی

حمید توفیقی مدیرعامل گروه داده‌پردازی پارسیان (هلدینگ فناوری اطلاعات بانک پارسیان)، متولد ۱۳۵۰ و فارغ‌التحصیل دکتری اقتصاد بین‌الملل از دانشگاه آزاد اسلامی است. او همچنین مدارک کارشناسی ارشد و کارشناسی اقتصاد را از دانشگاه علامه طباطبایی و مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی (MBA) را از دانشگاه وورتسبورگ آلمان اخذ کرده است. حضور در سطوح مختلف مدیریتی در بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، مدیرعاملی شرکت گروه گسترش ارتباطات و فناوری اطلاعات سینا، معاونت توسعه اقتصادی گروه تدبیر، عضویت در هیئت‌مدیره ایرانسل و همراه اول از جمله سوابق کاری توفیقی است. او از ابتدای سال ۱۴۰۰ به سمت مدیرعاملی گروه داده‌پردازی پارسیان منصوب شده است.


تجارت الکترونیک پارسیان کیش


حجت آزادبخت

حجت آزادبخت دارای مدرک کارشناسی مهندسی کامپیوتر (سخت‌افزار) و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی MBA از دانشگاه علم و صنعت است. او از تیرماه ۱۳۹۸ مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش است. از جمله سوابق کاری آزادبخت می‌توان به نایب‌رئيس هیئت‌مدیره شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش، عضو هیئت‌مدیره فناوران تراکنش سپاس، عضو هیئت‌مدیره شرکت آتی ‌شهر هوشمند ایرانیان، رئیس هیئت‌مدیره شرکت فناوران تراکنش سپاس، عضو هیئت‌مدیره شرکت صنایع کامپیوتری ایران و… اشاره کرد.


فناپ


شهاب جوانمردی

شهاب جوانمردی دارای تحصیلات کارشناسی مهندسی کامپیوتر از دانشگاه صنعتی شریف، کارشناسی ارشد معماری کامپیوتر از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (MBA) از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دکترای مدیریت حرفه‌ای کسب‌وکار (DBA) از دانشگاه بوردو فرانسه است. او در حال حاضر عضو کمیسیون بانکداری الکترونیک نظام صنفی رایانه‌ای کشور، کارشناس رسمی دادگستری در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و مشاور تأیید صلاحیت‌شده نظام صنفی رایانه‌ای در حوزه‌های سخت‌افزار و مشاوره زیرساخت و مشاوره مدیریت و آموزش است.


پرداخت الکترونیک پاسارگاد


مسیح مشهدی تفرشی

مسیح مشهدی تفرشی متولد ۱۳۵۴ و دارای مدرک کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه علم و صنعت و DBA سازمان مدیریتی صنعتی است. از جمله سوابق کاری مشهدی تفرشی می‌توان به مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت فناپ تلکام، مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره گروه فن‌آوا، مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت آلومینیوم ایران، مدیرعامل و عضو موظف هیئت‌مدیره شرکت پارس‌خودرو و مدیرکل تحقیقات و جهاد خودکفایی سازمان صداوسیما اشاره کرد.


داتین


محمد نژادصداقت

محمد نژادصداقت مردادماه ۱۳۹۸ مدیرعامل داتین شد. او کارشناسی کامپیوتر (گرایش نرم‌افزار) خود را از دانشگاه علم و صنعت تهران و کارشناسی ارشد (گرایش شبکه) را از دانشگاه صنعتی شریف دریافت کرده است. نژادصداقت پیش از آنکه مدیرعامل فناپ پرداخت و مدیرعامل اتیک باشد، مدیر واحد پرداخت الکترونیک شرکت فناپ بود.


فناپ‌تک


حیدر مغنی

حیدر مغنی از سال 1398 در سمت مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره فناپ‌تک مشغول به کار شده است. او پیش از آن به‌عنوان عضو هیئت‌مدیره شرکت پارسا، فناپ‌پرداخت و همچنین از سال 1396 به‌عنوان مشاور مدیرعامل و مدیر توسعه بازار هلدینگ فناپ فعالیت ‌کرده است. او دانش‌آموخته مهندسی برق و الکترونیک از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی است که کارشناسی ارشد و دکتری خود را در رشته مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی به پایان رسانده است. مغنی در صنایع تولیدی دیگر مانند پارس‌خودرو، ایرالکو، آلومتک و تکنوتار سابقه فعالیت دارد و همچنین تا سال 1396 مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شبکه گستر فناوا و مشاور مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات فناوا بوده است.


فناپ زیرساخت


مهدی ایزدیار

مهدی ایزدیار متولد 1350 و دارای مدرک کارشناسی مهندسی کامپیوتر، گرایش نرم‌افزار از دانشگاه شهید بهشتی، کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر، گرایش نرم‌افزار از دانشگاه صنعتی شریف و دکتری بیوانفورماتیک از دانشگاه شهید بهشتی است. او از سال 1395 مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت فناپ زیرساخت است. عضو هیئت‌مدیره شرکت سپندار ایرانیان، عضو هیئت‌مدیره شرکت سامانه پرداخت الکترونیکی آزادراه‌های کشور (سپندار)، مدیر پروژه گروه مشاوره و نظارت کارت هوشمند سوخت، مشاور پروژه کارت هوشمند ملی، مشاور فناوری اطلاعات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، رئیس هیئت عامل پژوهشگاه فناوری‌های پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف، مشاور و مدیر پروژه طرح شباب (شبکه بزرگ اطلاعات بازرگانی)، مدیر پروژه‌های زیرساختی شرکت هلدینگ فناپ، معاون فنی فرودگاه امام خمینی(ره) و… از جمله سوابق کاری او هستند.


هلدینگ فناوری بانک تجارت (تفتا)


محمد فرجود

محمد فرجود دی‌ماه ۱۴۰۰ به سمت مدیرعاملی هلدینگ فناوری بانک تجارت منصوب شد. او پیش از این مدیرعاملی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران را بر عهده داشت. فرجود دانش‌آموخته دانشگاه صنعتی شریف و متولد ۱۳۶۱ در شیراز است. فرجود، مهندسی مکانیک و مدیریت اجرایی (MBA) خوانده است. همچنین او این روزها در حال اتمام دوره دکتری خود در دانشگاه تربیت‌مدرس در رشته مدیریت استراتژیک است.


کارت اعتباری ایران‌کیش


پیمان منعم طبری

پیمان منعم طبری که از مردادماه ۱۳۹۸ به سمت مدیرعاملی شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش منصوب شده، متولد ۱۳۵۱ و دارای مدرک کارشناسی سخت‌افزار از دانشگاه علم و صنعت و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی (MBA) است. از جمله سوابق کاری او می‌توان به مدیر فناوری اطلاعات کارخانه تولید بنز ایران (شرکت تاپ‌خودرو)، مدیر فناوری اطلاعات شرکت سایان‌کارت، معاون فناوری اطلاعات شرکت پرداخت الکترونیک سامان، مدیر توسعه بانک سامان و معاون فناوری اطلاعات شرکت پردازشگران سامان، معاون فناوری اطلاعات شرکت ایران‌کیش و… اشاره کرد.


تکنوتجارت


حمید علی‌محمدی

فعالیت حرفه‌ای حمید علی‌محمدی در اکوسیستم فناوری و نوآوری کشور، با عضویت در هیئت‌مدیره و مدیریت عامل یک شرکت فناور خصوصی شکل جدیدی به خود گرفت و از سال 1389 در این شرکت با تولید محصولات فناورانه به تجارب زیادی دست یافت. از جمله آنها می‌توان به دو بار برگزیدگی به‌عنوان فناور برتر، حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی (مانند اکسپوی شانگهای چین و جیتکس دوبی) اشاره کرد. پس از احراز نخبگی، دو سال در صنعت هوافضا فعالیت کرد و سپس به ‌واسطه فعالیت‌‌های دانش‌بنیان درگیر برخی پروژه‌های پژوهشی بانک‌های سپه، ملت و تجارت شد. سپس به‌‌عنوان «ارزیاب ویژه» در معاونت علمی و فناوری فعالیت کرد و بیش از 500 شرکت در حوزه‌های مختلف را ارزیابی کرد. او از سال 1399 به‌عنوان مدیرعامل تکنوتجارت در حال فعالیت است.


سامانه‌های یکپارچه سیمرغ تجارت


محمدمهدی اسماعیلی

محمدمهدی اسماعیلی دانش‌آموخته رشته مهندسی نرم‌افزار در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه علم و صنعت ایران است و سوابقی چون نایب‌رئیسی هیئت‌مدیره شرکت فرابوم، عضویت در هیئت‌مدیره شرکت فناوری اطلاعات راهبر سداد (فارس)، معاونت نرم‌افزار شرکت داده‌ورزی سداد، معاونت عملیات شرکت داده‌ورزی سداد، عضویت در هیئت‌مدیره شرکت معمار داده‌پرداز هوشمند تیبا و عضویت در بنیاد ققنوس را در کارنامه خود دارد. او خردادماه ۱۴۰۱ به این سمت منصوب شد.


بانکینو


محسن زادمهر

محسن زادمهر فارغ‌التحصیل رشته فناوری اطلاعات از دانشگاه شریف است. زادمهر، مدیر ارشد بانکداری دیجیتال بانک خاورمیانه است که در سوابق کاری او مدیرعاملی شرکت سورن سیستم شریف، مؤسس استارتاپ سهام‌یاب در حوزه بازار سرمایه و هم‌بنیان‌گذار استارتاپ مانیکس در حوزه پرداخت و تجارت الکترونیک دیده می‌شود.


فن‌آوا کارت


علیرضا پورابراهیمی

علیرضا پورابراهیمی عضو هیئت علمی و استادیار دانشگاه آزاد اسلامی و دارای دکتری تخصصی مدیریت صنعتی است که از سال 1374 تاکنون به تدریس در دانشگاه‌های کشور مشغول بوده است. عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از سال ۱۳۸۲، رئیس مرکز فناوری اطلاعات نهاد رئیس‌جمهوری و دبیر شورای عالی افتا، مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی، عضو هیئت امنا و رئیس واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی، عضو هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت پیشگامان توسعه،‌ عضو شورای پژوهشی گمرک جمهوری اسلامی ایران، عضو هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت داده‌ورزی سداد، عضو هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه تجارت مشرق‌زمین، عضو شورای عالی فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی، استاد مدعو دانشگاه آزاد اسلامی؛ واحد علوم و تحقيقات تهران و عضو هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت فرازاندیشان سامانه‌گستر از جمله سوابق اجرایی او هستند.


شرکت داده‌پردازی ایران


سیدذبیح‌الله فیض‌آبادی ثانی

سیدذبیح‌الله فیض‌آبادی ثانی دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی برق از دانشگاه صنعتی شریف است. از جمله سوابق کاری او می‌توان به مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت تأمین تلکام وابسته به تأمین اجتماعی، رئيس هیئت‌مدیره موظف شرکت ایران‌ارقام، قائم‌مقام و مشاور وزیر وزارت آموزش‌وپرورش، مدیرعامل و عضو هيئت‌مدیره شرکت فاوا رضوی و… اشاره کرد.


پرداخت الکترونیک سامان (سپ)


حسین واعظ قمصری

حسین واعظ قمصری متولد ۱۳۳۳ و دارای مدرک کارشناسی حسابداری صنعتی از مؤسسه عالی حسابداری تهران و کارشناسی ارشد مدیریت عالی بازرگانی از دانشگاه وست‌کوست کالیفرنیاست. از جمله سوابق کاری او می‌توان به مشاور مالی شرکت جنرال‌سیستمز، رئیس هیئت‌مدیره و مدیر بازرگانی شرکت پشم‌بافی ایران‌برک، عضو هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت جامکو، مدیرعامل شرکت صادراتی فرآورده‌های نساجی TE.Co، رئیس هیئت‌مدیره شرکت توسعه صنایع شیبا آرین، عضو هیئت‌مدیره و مدیر بازرگانی شرکت MODZONE اینترپرایز آفریقای جنوبی و… اشاره کرد.


بلوبانک


محمد گرکانی‌نژاد

محمد گرکانی‌نژاد که کارشناس ارشد مهندسی برق، گرایش سیستم‌های مخابراتی تربیت مدرس و کارشناس مهندسی برق، گرایش سیستم‌های کنترل و ابزار دقیق دانشگاه تهران است، در سال‌های گذشته در طیف وسیعی از سازمان‌ها حضور داشته است؛ رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک، معاون توسعه و نظارت شاپرک، مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت ماشین‌های اداری خوارزمی و معاون طرح و برنامه صندوق حمایت از تحقیق و توسعه صنایع الکترونیک بخشی از سمت‌های او بوده است.


تندر نور


هومن سپهری

هومن سپهری دارای 28 سال سابقه فعالیت در زمینه نرم‌افزار و سخت‌افزار سیستم‌های بانکی و پرداخت در داخل و خارج کشور است. او از سال ۱۳۷۳ و به مدت ۱۳ سال در شرکت ایران‌‌ارقام فعالیت کرد، سپس به مدت چهار سال در شرکت انگلیسی CR2 فعالیت کرده و سپس به مدت سه سال به‌عنوان مدیر فناوری اطلاعات در بانک ابوظبی (NBAD) مشغول به فعالیت بوده است. سپهری بعد از بازگشت به کشور به‌عنوان مدیر فناوری اطلاعات شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا مشغول به فعالیت شده و از سال ۱۳۹۵ تاکنون به‌‌عنوان مدیرعامل شرکت تندر نور مشغول به فعالیت است.


تجارت الکترونیک بهار


مصطفی اکرمی آرانی

مصطفی اکرمی آرانی متولد ۱۳۵۷ و دارای مدرک کارشناسی علوم انسانی است. او در حال حاضر مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک بهار، عضو هیئت‌مدیره تجارت الکترونیک باران زندگی و بازرس انجمن فین‌تک است. از جمله سوابق کاری او می‌توان به عضو هیئت‌مدیره شرکت پادراپیروز پارس، مدیرعامل شرکت ایوان‌رایان، قائم‌مقام مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت جیبیت، مشاوره مدیرعامل شرکت ایلیا و مشاور مدیرعامل و مدیر واحد فروش ایران‌کَنون اشاره کرد.


هلدینگ فناوری اطلاعات به‌پویان هوشمند امید


احمد سلمانی آرانی

احمد سلمانی‌آرانی خردادماه ۱۴۰۱ به‌عنوان مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات به‌پویان هوشمند امید معرفی شد. احمد سلمانی‌آرانی پیش از این مدیر طرح کربنکینگ و سپس قریب به سه سال عهده‌دار مدیرعاملی شرکت رایانه خدمات امید به‌عنوان مجری اختصاصی طرح توسعه سامانه جامع امید بود. سلمانی‌آرانی پیش از این سال‌ها در بانک سپه در جایگاه مدیریتی حوزه‌های مختلف بانکی از جمله مدیریت امور شرق و غرب کشور، مدیریت امور مالی و مدیریت فناوری و عضویت در هیئت‌مدیره شرکت ایران‌کیش مشغول به کار بوده است.


رایانه خدمات امید


کامران خلت‌آبادی

طی حکمی از سوی مدیرعامل بانک سپه، کامران خلت‌آبادی خردادماه ۱۴۰۱ به‌عنوان مدیرعامل شرکت رایانه خدمات امید انتخاب شد. خلت‌آبادی از مدیران باسابقه حوزه فناوری اطلاعات است که به مدت پنج سال مدیرعامل شرکت سامانه الکترونیک انصار بوده است.


فناوران اطلاعات انصار


جواد سرور

خردادماه ۱۴۰۱ جواد سرور که پیش از این مسئول ارشد امنیت اطلاعات (CISO) و مدیرکل حفاظت فناوری اطلاعات و اسناد بانک سپه را بر عهده داشت، به‌عنوان مدیرعامل شرکت فناوران اطلاعات انصار معرفی شد. عضویت در ستاد عالی مهاجرت بانکداری متمرکز بانک سپه و بانک‌های ادغامی، مدیر پروژه‌‌های مدیریت تخصیص و فروش آرد کشور، سامانه ملی یکپارچه نهاده‌های دامی، سامانه ملی مدیریت تنظیم و مهار آب‌های مرزی و راهکارهای بانکداری شرکتی نگین در بانک سپه از جمله سوابق سرور هستند.


فراپردازان آروند امید (سایان کارت سابق)


محمدمهدی متولی

محمدمهدی متولی که از دی‌ماه ۱۳۹۹ تاکنون به‌عنوان مدیرعامل شرکت فراپردازان آروند امید فعالیت می‌کند، متولد ۱۳۵۳ و دارای مدارک کارشناسی علوم رایانه از دانشگاه تبریز، MBA سازمان مدیریت صنعتی، کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات از دانشگاه شیراز و دکتری تخصصی مهندسی رایانه از دانشگاه سمنان است. او از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را در بانک انصار آغاز کرد و از جمله سوابق کاری او در معاونت فاوای بانک انصار می‌توان به معاون فناوری اطلاعات، مدیر اداره ICT، مدیر اداره زیرساخت و امنیت و مدیر اداره سخت‌افزار و شبکه اشاره کرد.


تجارت الکترونیک سرمایه


رامبد حیدریان

رامبد حیدریان که از ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۶ به سمت مدیرعاملی و عضو هیئت‌مدیره شرکت تجارت الکترونیک بانک سرمایه منصوب شده، دارای مدرک کارشناسی آمار و انفورماتیک از دانشگاه شهید باهنر و دانش‌آموخته مدیریت کسب‌وکار از دانشگاه تهران است. عضو هیئت‌مدیره شرکت همگرا رایانه وابسته به بانک ایران‌زمین، مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره شرکت برنا رایورز متین، نماینده شرکت Mobogenie در ایران، مدیریت ارشد کسب‌وکار و توسعه بازار شرکت هواوی ایران و مدیریت فروش شرکت داتک تلکام، برخی از سوابق کاری حیدریان است.


هلدینگ فناوری اطلاعات شهر


حسام حبیب‌الله

حسام حبیب‌الله دانش‌آموخته کارشناسی ارشد مهندسی صنایع، گرایش مهندسی سیستم‌های اقتصادی و اجتماعی از دانشگاه علم و صنعت ایران است. حبیب‌الله سابقه فعالیت به‌عنوان مشاور فناوری نوین مدیرعامل بانک شهر و همچنین مدیرعامل شرکت پرداخت اول‌کیش (جیرینگ) را در کارنامه خود دارد.


هلدینگ فناوری و نوآوری صاد


علی حکیم‌جوادی

علی حکیم‌جوادی خردادماه ۱۴۰۱ به سمت مدیرعاملی هلدینگ فناوری اطلاعات بانک صادرات منصوب شد. او متولد ۱۳۳۹ است و کارشناسی سخت‌افزار کامپیوتر از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه شریف و دکتری مهندسی صنایع از دانشگاه تربیت‌مدرس دارد. از جمله سوابق مدیریتی حکیم‌جوادی، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بهسازان ملت، رئیس هیئت‌مدیره ایرانیان‌نت، معاون فناوری اطلاعات وزیر ارتباطات، رئیس سازمان فناوری اطلاعات، مدیرعامل ایزایران، رئیس کمیته ملی WSIS ایران، رئیس کمیته ملی IFAP ایران، جانشین مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره صنایع مخابرات ایران، ریاست هیئت‌مدیره فن‌آوا و مدیرعامل هلدینگ بهسازان فرداست.


پرداخت الکترونیک سپهر


حمزه آقابابایی

حمزه آقابابایی دانش‌آموخته دکتری مدیریت و یکی از مدیران جوان صنعت پرداخت است که پیش از این به‌عنوان مدیرعامل شرکت طوبی امید، زیرمجموعه هلدینگ خدمات انفورماتیک راهبر و شرکت سرمایه‌گذاری غدیر و شرکت فن‌آوا کارت به‌عنوان معاونت توسعه کسب‌وکار و امور مشتریان تجربه‌های مدیریتی و اجرایی را پشت سر گذاشته است.


پردازش اطلاعات مالی پارت


علی رسولی‌زاده

دکتر علی رسولی‌زاده متولد 1358 است و دارای مدرک کارشناسی اقتصاد از دانشگاه فردوسی مشهد، کارشناسی ارشد توسعه اقتصادی از دانشگاه علامه طباطبایی و دکتری اقتصاد از دانشگاه آزاد اسلامی است. او مدیرعامل شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت است و پیش‌تر مدیرعامل شرکت تحلیلگران بود.


توسعه فناوری اطلاعات گردشگری


سیدمجید صدری

سیدمجید صدری از فعالان قدیمی صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران است که سوابقی چون مدیرعاملی شرکت مخابرات ایران، مدیرعاملی شرکت رایتل و عضویت در هیئت‌مدیره چندین شرکت ارتباطی را در کارنامه‌اش دارد. همچنین رئیس مرکز تحقیقات مخابرات ایران و مشاور رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از دیگر سوابق کاری او به‌شمار می‌رود. او اسفندماه ۱۴۰۰ مدیرعامل هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران شد.


فناوری اطلاعات ناواکو


سیامک خاوری

سیامک خاوری متولد شهریورماه 1352 در زاهدان و دارای دکتری مدیریت استراتژیک در دانشگاه تهران است. او از اردیبهشت 1400 به‌عنوان مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات ناواکو منصوب شد. ریاست مرکز مخابرات کنارک، ریاست اداره مخابرات شهرستان نیک‌شهر و ریاست اداره امور مشترکین همراه استان، بخشی از سمت‌های خاوری است که طی یک دهه فعالیت در این استان عهده‌دار آنها بوده است. خاوری از سال 1388 به عضویت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درآمد و در نهایت ریاست اداره نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات در منطقه شمال شرق مجموعه را بر عهده گرفت. او پیش از مدیرعاملی ناواکو در سمت معاونت فنی و پشتیبانی این شرکت فعالیت می‌کرد.


بهسازان فردا


احمد جعفری

احمد جعفری قزل‌حصار خردادماه ۱۴۰۱ به‌عنوان مدیرعامل هلدینگ بهسازان فردا منصوب شد. از جمله سوابق اجرایی جعفری که متولد ۱۳۵۲ و دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت است، می‌توان به معاون فناوری اطلاعات بانک پارسیان، عضو هیئت‌مدیره شرکت گروه داده‌پردازی بانک پارسیان، عضو هیئت‌مدیره شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک)، عضو هیئت‌مدیره شرکت آتیه پارسیس پارس و مدیر سخت‌افزار و شبکه بانک پارسیان اشاره کرد.


مهندسی نرم‌افزار شقایق


علی گلزاری

علی گلزاری، مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت مهندسی نرم‌افزار شقایق دارای مدرک کارشناسی ارشد بازاریابی استراتژیک (MBA) است. از جمله سوابق کاری گلزاری می‌توان به مدیر امور بازاریابی بانک ملت، مدیر امور بانکداری شخصی بانک ملت، مدیرکل اداره توسعه بازار بانک ملت، مدیرکل اداره سازمان و بهبود روش‌ها، معاون اداره کل سازمان و بهبود روش‌ها، عضو هیئت‌مدیره شرکت کارگزاری ملت، مدیر گروه بانکی شرکت بهسازان ملت، عضو هیئت‌مدیره شرکت چاپ ملت، مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت ارزش‌آفرین اطلس ملت و… اشاره کرد.


بهسازان ملت


حامد تنها

حامد تنها متولد ۱۳۵۱ است. او دارای مدرک کارشناسی مهندسی سخت‌افزار از دانشگاه صنعتی اصفهان و کارشناسی ارشد معماری سیستم‌های کامپیوتری از دانشگاه تربیت‌مدرس است. تنها به نمایندگی از شرکت تدبیرگران بهساز ملت، مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره بهسازان ملت است. از جمله سوابق کاری تنها می‌توان به طراح شبکه در شرکت تأمین، مدیر بخش بانکداری الکترونیک در بانک ملت و مشاور شرکت SITS هامبورگ آلمان اشاره کرد.


به‌پرداخت ملت


شهریار خلیلی

شهریار خلیلی دی‌ماه ۱۴۰۰ برای دومین‌بار مدیرعاملی شرکت به‌پرداخت ملت را بر عهده گرفت. خلیلی از مردادماه ۱۳۹۷ تا اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹، مدیرعاملی شرکت به‌پرداخت ملت را بر عهده داشت. او همچنین مدیرکلی بانکداری شخصی بانک ملت، رئیس هیئت‌مدیره شرکت به‌پرداخت ملت و مدیرعاملی شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنشی از اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ تا آذرماه ۱۴۰۰ را در کارنامه خود دارد.


مهندسی سیستم یاس ارغوانی


محمد‌مهدی تقی‌پور

محمد‌مهدی تقی‌پور خردادماه ۱۴۰۱ سرپرست شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی شد. تقی‌پور که پیش از این عهده‌دار سمت عضو هیئت‌مدیره شرکت به‌پرداخت ملت بود، دارای مدرک دکتری مهندسی صنایع گرایش Operations Research از دانشگاه تربیت‌مدرس، کارشناسی ارشد مخابرات ماهواره‌ای و سیار از University of Surrey و کارشناسی مهندسی برق گرایش الکترونیک از دانشگاه صنعتی امیرکبیر است. عضو هیئت‌مدیره شرکت به‌پرداخت ملت، مدیر فین‌تک و کیف پول همراه اول، مؤسس و رئيس هیئت‌مدیره شرکت پژند الکترونیک و… از سوابق کاری او هستند.


داده‌ورزی سداد


حمیدرضا احمدیان

حمیدرضا احمدیان که خردادماه ۱۴۰۱ به سمت مدیرعاملی هلدینگ داده‌ورزی سداد منصوب شد، دارای مدرک دکتری علم اطلاعات و دانش‌شناسی گرایش بازیابی اطلاعات از دانشگاه تهران است. او عضویت در هیئت‌مدیره غیرموظف شرکت شاپرک، عضویت در هیئت‌مدیره موظف شرکت نگاه بانک کارآفرین، عضویت در شورای راهبردی کارآفرینی و توسعه کسب‌وکارهای نوین دانشگاه شهید بهشتی و عضویت در شورای عالی فناوری اطلاعات دانشگاه فنی و حرفه‌ای را در کارنامه خود دارد.


پرداخت الکترونیک سداد


محمدحسین کاشی‌

محمدحسین کاشی دی‌ماه ۱۴۰۰ مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد شد. او پیش از این مدیرعامل شرکت ارتباطات هوشمند تبیان بوده و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات است. او از جمله مدیران باسابقه فناوری اطلاعات و ارتباطات محسوب می‌شود و پروژه‌های قابل ‌توجهی در حوزه‌های فین‌تک و ICT کشور را راهبری کرده است.


پارس‌تکنولوژی سداد


ابوالقاسم صادقی

فروردین‌ماه ۱۴۰۱ ابوالقاسم صادقی به سمت مدیرعاملی و نایب‌رئیسی هیئت‌مدیره شرکت پارس‌تکنولوژی سداد منصوب شد.


هلدینگ فناوری نگاه


حسین اسلامی

حسین اسلامی متولد ۱۳۶۱ و دانش‌آموخته دانشگاه‌های علم و صنعت، تهران و علامه طباطبایی است. دستیار اجرایی مدیرعامل شرکت گسترش انفورماتیک ایران، قائم‌مقام مدیرعامل فناپ، معاون توسعه کسب‌وکار گروه داده‌پردازی بانک پارسیان، حضور مؤثر در تأسیس و قائم‌مقام کنسرسیوم ققنوس از جمله فعالیت‌های اسلامی هستند. او همزمان مدیرعامل هلدینگ فناوری نگاه بانک کارآفرین و رئیس نظام صنفی رایانه‌ای (نصر) استان تهران است.


نگاه بانک


سیدمحمدحسین هاشمی‌نژاد

سیدمحمدحسین هاشمی‌نژاد تحصیل‌کرده مهندسی نرم‌افزار دانشگاه خوارزمی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی مهندسی نرم‌افزار از دانشگاه تربیت‌مدرس است. او به‌عنوان عضو هیئت علمی در دانشگاه الزهرا(س) بیش از هشت سال در حوزه معماری نرم‌افزار، هوش مصنوعی و یادگیری ماشین تدریس داشته و بیش از 80 مقاله در ژورنال‌ها و کنفرانس‌ها به چاپ رسانده است. هاشمی‌نژاد در کنار تدریس دانشگاه به‌عنوان مدیر طراحی در شرکت یاس ارغوانی و مدیر هوش تجاری در بانک سامان فعالیت داشته و از مدیران پروژه کرلس بنکینگ جدید شرکت خدمات انفورماتیک بوده و 15 سال سابقه در حوزه سامانه‌های بانکداری و پرداخت در کارنامه شغلی او وجود دارد.


نگاه پرداخت


هادی ابراهیمی

هادی ابراهیمی متولد بهمن‌ماه 1361 و دارای مدرک دکترای تجارت الکترونیک است. او از اوایل دهه 80 تا سال 1383 در شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، تا سال 1387 شرکت خوارزمی در حوزه خودپرداز، تا سال 1392 به‌عنوان معاون فنی و پشتیبانی در حوزه خودپرداز و پایانه فروش در شرکت پارسا (فناپ)، از سال 1397 به‌عنوان معاون عملیات و معاون خدمات پرداخت شرکت فناپ و شرکت فناپ پرداخت، از سال 1398 به‌عنوان مدیر ارشد خدمات پرداخت در شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت وابسته به بانک قرض‌الحسنه رسالت و از سال 1399 به‌عنوان مدیرعامل شرکت نگاه پرداخت وابسته به هلدینگ فناوری بانک کارآفرین مشغول به کار بوده است. در کنار این مسئولیت مشاوره و هیئت‌مدیره چند بانک بزرگ و شرکت‌های حوزه فناوری و پرداخت را نیز می‌توان برشمرد.


مدیریت ثروت ستارگان


حمید نصیری

حمید نصیری خردادماه ۱۴۰۱ مدیرعامل ثروت ستارگان شد. او پیش از این مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، رئیس هیئت‌مدیره شرکت مبین‌وان کیش، نایب‌رئیس هیئت‌مدیره و مدیر کسب‌وکار استارتاپ مبین‌لند شرکت مبین‌وان، عضو هیئت‌رئیسه اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران و مدرس دانشگاه را در رزومه خود دارد.


آسان‌پرداخت پرشین


علی‌اکبر فراهانی

علی‌اکبر فراهانی، قائم‌مقام پیشین مدیرعامل و معاون بازاریابی و فروش شرکت آسان‌پرداخت، اسفندماه ۱۴۰۰ به‌عنوان مدیرعامل جدید انتخاب شد. او دانش‌آموخته مدیریت بازاریابی و مدیریت مالی از دانشگاه شهید بهشتی و همچنین کشور سوئد است و بیش از ۱۰ سال در صنعت تلکام و پرداخت و دیجیتال در حوزه بازاریابی، فروش و محصول فعالیت داشته است. او پیش از ملحق‌شدن به آپ، معاون تجاری و قائم‌مقام مدیرعامل اپراتور مجازی نگین ارتباطات آوا و مدیر ارشد بازاریابی شرکت رایتل بوده است.


گسترش فناوری‌های نوین کشاورزی


مصطفی امینی

اردیبهشت 1401 مصطفی امینی به‌عنوان سرپرست شرکت گسترش فناوری‌های نوین بانک کشاورزی معارفه شد. امینی دارای مدرک مهندسی کامپیوتر، دکتری تخصصی علم اطلاعات و فوق دکتری تحول دیجیتال داده‌محور از دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه تربیت‌مدرس است. امینی در سابقه خود تجربه همکاری‌های علمی و اجرایی مختلفی در زمینه ممیزی، نظارت، طراحی و اجرای طرح‌های تحول دیجیتال، شهر هوشمند و توسعه کسب‌وکارهای دیجیتال در سازمان‌هایی همچون شرکت ایرانیان‌نت، پروژه ابررایانه ملی سیمرغ، بانک توسعه صادرات ایران، بانک انصار، بانک سپه، بانک سینا، بانک ملی ایران، پست‌بانک و بیمه رازی را دارد.


تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل (فام)


سیدمرتضی بکاء

سیدمرتضی بکاء متولد ۱۳۳۹ و دارای مدرک کارشناسی ارشد فقه و اصول از حوزه علمیه مشهد است. بکاء از سال ۱۳۶۶ تاکنون عضو هیئت‌مدیره مؤسسه اعتباری ملل بوده و حدود ۱۵ سال به‌عنوان معاون اداری و مالی و حدود ۱۰ سال نیز به‌عنوان معاون فناوری اطلاعات مؤسسه ملل در این مؤسسه فعالیت داشته است. او از سال ۱۳۹۵ نیز به‌عنوان مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل فعالیت می‌کند.


توسن


سیدروح‌الله فاطمی اردکانی

سیدروح‌الله فاطمی اردکانی، تحصیلات خود را در رشته کارشناسی اقتصاد در دانشگاه تهران آغاز کرده و سپس تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد در رشته مدیریت فناوری اطلاعات و در مقطع دکتری رشته مدیریت راهبردی کسب‌وکار استراتژیک (DBA) تکمیل کرده است. فاطمی آغاز فعالیت خود را از بدنه کارشناسی توسن و از سال ۱۳۷۹ آغاز کرده و تاکنون سوابق متعدد همکاری در این شرکت با عناوینی همچون مدیر شبکه، مدیر پشتیبانی فنی، مدیر عملیات، معاون خدمت و عضو هیئت‌مدیره شرکت توسن را طی سال‌های گذشته بر عهده داشته است.


توسن‌تکنو


محمد مظاهری

محمد مظاهری متولد 1355 و دارای مدرک کارشناسی مهندسی کامپیوتر (سخت‌افزار)، کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر (هوش مصنوعی) و دکترای مدیریت اجرایی (DBA) است. او طی بیش از 20 سال فعالیت در صنعت فناوری‌های مالی ایران پروژه‌های بزرگ و نوآورانه‌ای نظیر توسعه اولین سوییچ بانکی و پرداخت الکترونیک کشور، راه‌اندازی شبکه شتاب و توسعه و استقرار Core Banking در بانک‌های مختلف کشور را در کارنامه دارد. مظاهری توانسته ضمن راه‌اندازی بزرگترین سایت تولید حرفه‌ای پایانه‌های پرداخت الکترونیک و ماشین‌های بانکی در ایران، بیشترین سهم بازار کارتخوان و خودگردان کشور را برای شرکت توسن‌تکنو به ارمغان بیاورد.


سامانه کشوری کسب‌وکار به کسب‌وکار (سککوک)


فردوس باقری

فردوس باقری متولد ۱۳۵۹ و دارای مدرک کارشناسی مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت، کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی و DBA مدیریت راهبردی کسب‌وکار است. از سوابق اجرایی او می‌توان به عضو هیئت‌مدیره صندوق حمایت از توسعه مدارس غیردولتی، رئیس هیئت‌مدیره شرکت بازار هوشمند سینا، رئیس هیئت‌مدیره شرکت تجارت الکترونیک هوشمند آینده، عضو هیئت‌مدیره شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین، معاون توسعه بازار و ارتباط با مشتریان توسن، قائم‌مقام مدیرعامل شرکت توسن و… اشاره کرد.


گروه حصین


مسعود آراسته

مسعود آراسته متولد ۱۳۶۱ است و دارای مدرک کارشناسی مهندسی کامپیوتر، گرایش نرم‌‌افزار از دانشگاه صنعتی شریف و کارشناسی ارشد MBA از دانشگاه پلی‌تکنیک (به خاطر مشغله‌های کاری، نیمه رها شده) است. آراسته از سال ۱۳۸۸ تاکنون مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره حصین است. از جمله سمت‌های پیشین او می‌توان به توسعه‌‌دهنده نرم‌‌افزار و مدیر تیم در مرکز امنیت شبکه شریف، مدیر پروژه مخزن و مدیر پروژه HSCM در مجموعه ایده‌پردازان شهرداری تهران و مدیر تحقیق و توسعه و عضو هیئت‌مدیره حصین اشاره کرد.


رادین


میثم رجبی

میثم رجبی متولد ۱۳۶۱ و دارای مدرک کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه شریف، MBA استراتژی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر و دکترای تخصصی مدیریت از دانشگاه تهران است. از جمله سوابق کاری او می‌توان به هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک همراه پادرا، مدیر توسعه کسب‌وکار گروه حصین، رئیس هیئت‌مدیره نوید رایا سامانه، نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت توسعه دانش‌بنیان سینا، رئیس هیئت‌مدیره مؤسسه آموزشی و پژوهشی سینا، قائم‌مقام شرکت تجارت‌گستر فخیم، سرپرست توسعه بازار و پروپوزال شرکت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنایع نفت و… اشاره کرد.


سنباد


مصطفی طهماسبی

مصطفی طهماسبی مردادماه ۱۴۰۱ به سمت مدیرعاملی شرکت سنباد منصوب شد. او پیش ‌از این معاون توسعه کسب‌وکار هلدینگ نگاه بوده و در رزومه او، مدیریت عامل شرکت مدیریت ثروت ستارگان و زیرساخت تجارت ویراآزما، مدیریت توسعه کسب‌وکار و فروش اینترنتی فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، مدیریت توسعه کسب‌وکار فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش و مدرس دانشگاه شهاب دانش به چشم می‌خورد.


فرابوم


همایون محبوبی

همایون محبوبی از سال ۱۳۹۹ در سمت مدیرعاملی شرکت فرابوم مشغول به فعالیت است. او بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت در صنعت بانکداری را دارد و پیش از این به‌عنوان معاون توسعه محصول فرابوم فعالیت می‌کرد و در کارنامه حرفه‌ای خود مدیریت توسن‌بوم را نیز دارد.


تفکر پیشرو عصر داده پارسیان


سیدمحمد قاضی

سیدمحمد قاضی، مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت تفکر پیشرو عصر داده پارسیان متولد ۱۳۴۴ و دارای مدرک مدیریت اجرایی است.


توسعه خدمات الکترونیکی آدونیس


محمدعلی گوگانی

محمد‌علی گوگانی متولد 1337 و دانش‌آموخته رشته کامپیوتر از مدرسه عالی کامپیوتر و دانشگاه شهید بهشتی است. او در حال حاضر، مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت توسعه خدمات الکترونیکی آدونیس (از سال ۱۳۹۱ تاکنون) و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت آسان‌پرداخت پرشين است. در سوابق و تجربیات حرفه‌ای او عضو هیئت‌مدیره ‌شرکت آسان‌پرداخت پرشین، معاون مدیرعامل در امور بازاریابی در شرکت خدمات انفورماتیک، معاون مدیرعامل در امور بازاریابی شرکت ایران‌ارقام، مدیر امور مشتریان شرکت داده‌پردازی ایران، مشاور مدیرعامل در بانک سامان و مشاور مدیرعامل در شرکت‌های رایان خدمات امید، ناواکو، کارت اعتباری ایران‌کیش و… دیده می‌شود.


خدمات انفورماتیک


بابک رضایی‌راد

بابک رضایی‌راد اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ به سمت مدیرعاملی شرکت خدمات انفورماتیک منصوب شد. او پیش از این به مدت دو سال عضو هیئت‌مدیره این شرکت بوده و دانش‌آموخته مهندسی کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی و مدیریت کسب‌وکار دانشگاه وورتسبورگ آلمان است. از جمله مهم‌ترین سوابق کاری رضایی‌راد در حوزه فاوا می‌توان به عضویت و ریاست هیئت‌مدیره گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات سینا، عضویت هیئت‌مدیره و مدیرعاملی شرکت‌های گسترش الکترونیک ایران و گسترش فناوری اطلاعات فاخر و عضویت در هیئت‌علمی گروه مهندسی کامپیوتر واحد علوم و تحقیقات اشاره کرد.


داده‌ورزی فرادیس البرز


نوذر صوفی‌لو

نوذر صوفی‌لو مدیرعامل شرکت داده‌ورزی فرادیس البرز متولد ۱۳۴۳ است. او دارای تحصیلات کارشناسی حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی تهران‌مرکز و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی گرایش مالی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران‌مرکز است. مدیرکل مالی و اداری شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی، مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت توسعه ریزکامپیوتر، مدیر واحد برنامه‌ریزی و مدیر امور مشتریان شرکت داده‌پردازی ایران، معاون کسب‌وکار شرکت داده‌ورزی سداد و عضو هیئت‌مدیره شرکت داده‌ورزی فرادیس البرز از جمله سوابق کاری او هستند.


پویا


سعید سپهری

مسئولیت مدیرعاملی شرکت پویا را سعید سپهری بر عهده دارد. این شرکت در زمینه عرضه و پشتیبانی راه‌حل‌های بانکی فعالیت می‌کند. سپهری کارشناسی مهندسی نرم‌افزار را در سال ۱۳۷۷ از دانشگاه شهید بهشتی و کارشناسی ارشد نرم‌افزار را نیز در سال ۱۳۸۰ از دانشگاه علم و صنعت اخذ کرد. در مسیر کار حرفه‌ای از سال ۱۳۸۲ به‌عنوان مدیر پروژه وارد شرکت پویا شد و در پروژه‌های بزرگ بانکی این شرکت نقش داشت. همکاری با شرکت پویا، با توانایی‌های درخشان وی و فرصت‌های رشد این شرکت، به تجربیات بسیار ارزشمند تحلیلگری، طراحی، مدیریت پروژه‌های بزرگ بانکی و نهایتاً مدیرعاملی تبدیل شده است.


الکترونیک کارت دماوند


بهنام آرایش

بهنام آرایش که از آذرماه ۱۳۹۶ در سمت مدیرعاملی شرکت الکترونیک کارت دماوند فعالیت می‌کند، متولد ۱۳۵۲ و دارای مدرک کارشناسی مهندسی کامپیوتر، گرایش نرم‌افزار، کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر، گرایش نرم‌افزار و کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات، گرایش تجارت الکترونیکی است.


شرکت سمات


محمدجواد افتخاری


تجارت الکترونیک دی


علیرضا سمیعی


پردازشگران سامان


رضا حیدری


توسعه فناوری اطلاعات سینا


سعید بدره


فن‌آوران ایمن شبکه (فاش)


علی سروری


شرکت توسعه و نوآوری شهر


محسن ابراهیمی


توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی


سیدامیرحسین هاشمی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

زمان مطالعه: 10 دقیقه

حامیان عصر تراکنش