عصر تراکنش
رسانه مدیران فناوری‌های مالی ایران

معرفی پایانه جدید پرداخت الکترونیک هوشمند TECHNO P10 شرکت توسن‌تکنو

تجربه‌ای متفاوت در عملکرد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

عصر تراکنش ۷۱ / شرکت توسعه فن‌افزار توسن با نماد تجاری توسن‌تکنو که به‌تازگی در فرابورس ایران درج نماد و سهامی عام شده، در رویداد سیملس خاورمیانه که در روزهای دوم و سوم خردادماه ۱۴۰۲ برگزار شد، از محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری جدید خود رونمایی کرد. این محصولات شامل سری جدیدی از پایانه‌های پرداخت الکترونیک هوشمند، راهکار‌های بانکی، سامانه جامع مدیریت پایانه‌های پرداخت الکترونیک و شیوه‌های نوین پرداخت دیجیتال می‌شوند. یکی از محصولات سخت‌افزاری توسن‌تکنو که در این رویداد رونمایی شد، پایانه پرداخت الکترونیک هوشمند TECHNO P10 بود؛ کارت‌خوانی که با بهره‌گیری از سخت‌افزاری قوی و سیستم‌عامل اندروید، امکان توسعه و استفاده از سرویس‌های نوین در حوزه پرداخت الکترونیک را فراهم می‌کند.

به‌طور کلی طبق صحبت‌های مدیران این شرکت، پایانه‌های پرداخت الکترونیک هوشمند سری P توسن‌تکنو به پردازنده قدرتمند، صفحه‌‌نمایش بزرگ و لمسی، حافظه رم بالا و نسخه ۱۱ سیستم‌عامل اندروید مجهزند. در این متن به معرفی مشخصات فنی و ویژگی‌های TECHNO P10 پرداخته‌ایم؛ پایانه‌ای که به گفته مدیران توسن‌تکنو، امکان پرداخت با سرعت و امنیت بالا را فراهم می‌آورد و برای فروشگاه‌ها، پارکینگ‌های عمومی، کسب‌وکارهای تحویل کالا، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، کسب‌وکارهای شخصی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای مناسب است.


ویژگی‌های کلیدی


ازجمله ویژگی‌های کلیدی پایانه پرداخت الکترونیک هوشمند TECHNO P10 می‌توان به پردازنده چهارهسته‌ای پرقدرت، استاندارد امنیتی PCI PTS 6.x، دوربین باکیفیت (امکان خوانش بارکد یک و دوبُعدی)، پشتیبانی از اتصال پرسرعت وای‌فای، 4G و اتصال بلوتوث اشاره کرد. همچنین این کارت‌خوان از سامانه موقعیت‌یاب جهانی (GPS)، از انواع روش‌های پرداخت با کارت و همچنین از انواع نرم‌افزارهای مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید پشتیبانی می‌کند و دارای باتری ۲۵۰۰ mAh است. صفحه‌نمایش این دستگاه نیز 6.5 اینچ، لمسی و رنگی با رزولوشن ۷۲۰×۱۶۰۰ است.

با توجه به پردازنده چهارهسته‌ای TECHNO P10، این کارت‌خوان قادر است تراکنش‌های پرداخت را با سرعت بالا پردازش کند. همچنین این کارت‌خوان قادر است تراکنش‌های پرداخت الکترونیک را بدون محدودیت نوع اینترنت انجام دهد. علاوه بر اینها، به‌دلیل داشتن استاندارد امنیتی PCI PTS 6.x، این کارت‌خوان قادر به انجام تراکنش‌هایی با حداکثر امنیت است.

مشخصات فنی
مشخصات فیزیکی  L * W * D (mm): 184.4 * 79 * 52.8mm Weight: 386g (Included Battery)  
کارت‌خوانChip & PIN | NFC Contactless | Magnetic Stripe
پردازنده64-Bit Quad-Core Cortex A53 2.0GHz
چاپگرThermal Printer | Paper roll: {Width: 58mm | Diameter: 40mm}

قابلیت‌های کسب‌وکاری


تسریع عملیات فروش محصولات یا خدمات: پایانه پرداخت الکترونیک هوشمند TECHNO P10 با بهره‌گیری از پردازنده چهارهسته‌ای و سخت‌افزار قدرتمند، تراکنش‌های پرداخت را با سرعت بالا پردازش کرده و عملیات فروش و ارائه خدمات را برای انواع کسب‌وکارها تسریع می‌کند.

ارتباطات پایدار و پیشرفته: این پایانه با توانایی اتصال به شبکه‌های مخابراتی نسل سوم و چهارم (3G / 4G) و شبکه‌های اینترنتی بی‌سیم (وای‌فای)، قادر است تراکنش‌های پرداخت الکترونیک را بدون محدودیت نوع اینترنت انجام دهد.

کیفیت و ابعاد صفحه‌نمایش رنگی لمسی: پایانه پرداخت الکترونیک هوشمند TECHNO P10 با بهره‌گیری از صفحه‌نمایش بزرگ 6.5 اینچ رنگی لمسی کیفیتی در حد تلفن‌‌های همراه رده‌بالا و ابعاد مناسبی را برای انجام تراکنش‌ها و همچنین اجرای نرم‌افزارهای کاربردی مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ارائه می‌دهد.

امنیت بالای تراکنش‌ها: طراحی و ساخت این پایانه بر مبنای استاندارد PCI PTS 6.x، این کارت‌خوان را قادر به انجام تراکنش‌هایی با حداکثر امنیت ساخته است. بدین ترتیب دارندگان این کارت‌خوان و خریداران محصولات و خدمات کسب‌وکارها می‌توانند از پردازش تراکنش‌های پرداخت الکترونیک خود در یک بستر امن، آسوده‌خاطر باشند.

امکان خوانش بارکد یک و دوبُعدی: دوربین این پایانه به کاربران اجازه می‌دهد که برای شناسایی کالاها یا پرداخت اینترنتی، بارکدهای یک و دوبُعدی را خوانده و پردازش کنند.

قابلیت نصب و اجرای نرم‌افزارهای کاربردی: این پایانه با بهره‌گیری از سیستم‌عامل اندروید و سخت‌افزار مناسب، قابلیت نصب و اجرای نرم‌افزارهای کاربردی مختلف را به پذیرندگان داده و بدین ترتیب تراکنش‌های پرداخت الکترونیک این نرم‌افزارها نیز در همین پایانه یکپارچه‌سازی شده است.

علاوه بر پایانه پرداخت الکترونیک هوشمند TECHNO P10، شرکت توسن‌تکنو در رویداد سیملس ۲۰۲۳ از پایانه‌های پرداخت الکترونیک هوشمند TECHNO P3،‌ TECHNO P8، TECHNO P10، TECHNO M500،‌ TECHNO D300، سامانه جامع مدیریت پایانه‌های پرداخت الکترونیک TECHSTORE، راهکار ماشین‌های بانکی TECHNO ITM، کیوسک هوشمند TECHNO WK300، راهکار پرداخت دیجیتال از طریق NFC و راهکار پرداخت دیجیتال از طریق رمزریال نیز رونمایی کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

زمان مطالعه: 10 دقیقه

حامیان عصر تراکنش