عصر تراکنش
رسانه مدیران فناوری‌های مالی ایران

معرفی پایانه پرداخت الکترونیک هوشمند TECHNO P3 شرکت توسن‌‏تکنو

پردازش تراکنش‏‌های پرداخت الکترونیک با سرعت بالا

زمان مطالعه: 2 دقیقه

عصر تراکنش ۷۶ / شرکت توسعه فن‌‏افزار توسن با نشان تجاری «توسن‌‏تکنو» و نماد «فن‌‏افزار» در بازار سرمایه، در اولین روز از رویداد بین‌‏المللی Seamless خاورمیانه ۲۰۲۳ از چند محصول سخت‌‏افزاری و نرم‌‏افزاری خود رونمایی کرد؛ این محصولات شامل سری جدیدی از پایانه‌‏های پرداخت الکترونیک هوشمند، راهکار‏های بانکی، سامانه جامع مدیریت پایانه‌‏های پرداخت الکترونیک و شیوه‌‏های نوین پرداخت دیجیتال می‌‏شوند. یکی از پایانه‌‏های پرداخت الکترونیک هوشمندی که توسن‌‏تکنو در خردادماه سال جاری از آن رونمایی کرد، پایانه TECHNO P3 بود. پایانه‏‌های پرداخت الکترونیک هوشمند سریP  توسن‌‏تکنو با پردازنده‌‏های قدرتمند، صفحه‏‌ نمایش بزرگ و لمسی، حافظه رم بالا و نسخه ۱۱ سیستم ‏عامل اندروید خود معروف هستند و امکان پرداخت با سرعت و امنیت بالا را فراهم می‏‌کنند.

TECHNO P3 نیز با بهره‌‏گیری از سخت‌‏افزار قوی و سیستم‌ ‏عامل اندروید، امکان توسعه و استفاده از سرویس‌‏های نوین در حوزه پرداخت الکترونیک را برای کاربرانش فراهم کرده است. در این مطلب، به معرفی پایانه پرداخت الکترونیک هوشمند TECHNO P3 شرکت توسن‌‏تکنو پرداخته‏‌ایم. این دستگاه برای فروشگاه‌‏ها، پارکینگ‌‏های عمومی، کسب‏‌وکارهای تحویل کالا، رستوران‌‏ها، کافی‏‌شاپ‌‏ها، کسب‏‌وکارهای شخصی و فروشگاه‏‌های زنجیره‏ای مناسب است.


ویژگی‌‏های کلیدی


از جمله ویژگی‌‏های پایانه پرداخت الکترونیک هوشمند TECHNO P3 شرکت توسن‌‏تکنو می‌‏توان به پردازنده چهارهسته‌‏ای پرقدرت، استاندارد امنیتی PCI PTS 5.x، دوربین باکیفیتی که امکان خواندن بارکدها را دارد، پشتیبانی از سامانه موقعیت‌‏یاب جهانی (GPS)، پشتیبانی از بلوتوث و اتصال به اینترنت پرسرعت 4G و Wi-Fi، پشتیبانی از انواع روش‌‏های پرداخت با کارت، صفحه‌ ‏نمایش پنج اینچی رنگی لمسی با رزولوشن 720*1280 و پشتیبانی از انواع نرم‏‌افزارهای مبتنی بر سیستم‏ عامل اندروید و باتری بادوام آن اشاره کرد.

پایانه پرداخت الکترونیک هوشمند TECHNO P3 با بهره‏‌گیری از سیستم ‏عامل اندروید و سخت‏‌افزار مناسب، قابلیت نصب و اجرای نرم‏‌افزارهای کاربردی گوناگون را به پذیرندگان داده و به‌‏این‏‌ترتیب تراکنش‌‏های پرداخت الکترونیک این نرم‌‏افزارها نیز در همین پایانه قابل یکپارچه‌‏سازی شده است.


قابلیت‏‌های کسب‌‏وکاری


تسریع عملیات فروش محصولات و خدمات: این پایانه با بهره‌‏گیری از پردازنده چهارهسته‌‏ای قوی و سخت‌‏افزار قدرتمندی که دارد، تراکنش‌‏های پرداخت الکترونیک را با سرعت بالا پردازش کرده و موجب تسریع عملیات فروش و ارائه خدمات برای انواع کسب‏‌وکارها می‏‌شود.

ارتباطات پایدار و پیشرفته: این کارت‏خوان با توانایی بالایی که در اتصال به شبکه‌‏های مخابراتی نسل سوم و چهارم و شبکه‌‏های اینترنتی بی‏‌سیم دارد، می‏تواند تراکنش‏‌های پرداخت الکترونیک را بدون محدودیت نوع اینترنت انجام دهد و ارتباطی پایدار و پیشرفته را با خود به ارمغان بیاورد.

امنیت بالای تراکنش‌‏ها: طراحی و ساخت این پایانه بر مبنای استاندارد امنیتی PCI PTS 5.x، این کارت‏خوان را قادر به انجام تراکنش‏‌هایی با حداکثر امنیت ساخته و به‌‏این‌‏ترتیب است که دارندگان این کارت‏خوان و خریداران محصولات و خدمات کسب‏‌وکارها می‌‏توانند از پردازش تراکنش‌‏های پرداخت الکترونیک خود در یک بستر امن، آسوده‌‏خاطر باشند.

قابلیت نصب و اجرای نرم‌‏افزارهای کاربردی: این پایانه قابلیت نصب و اجرای نرم‌‏افزارهای کاربردی را نیز دارد و کمک می‏‌کند تا تراکنش‌‏های تمام این نرم‌‏افزارها در یک بستر یکسان، یکپارچه و تجمیع شود.

صفحه‏‌کلید مناسب و کاربردی: TECHNO P3 با بهره‌‏گیری از صفحه‏‌کلید کامل اعداد، با کیفیت مناسب، موجب تسهیل فرایند ثبت تراکنش‌‏های پرداخت الکترونیک می‌‏شود.

کیفیت و ابعاد صفحه ‏نمایش رنگی لمسی: این پایانه با بهره‌‏گیری از صفحه ‏نمایش پنج اینچی رنگی لمسی با رزولوشن 720*1280 کیفیت و ابعاد مناسبی را برای انجام تراکنش‌‏ها و همین‏‌طور اجرای نرم‌‏افزارهای کاربردی مبتنی بر سیستم ‏عامل اندروید ارائه می‏‌دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

زمان مطالعه: 10 دقیقه

حامیان عصر تراکنش