عصر تراکنش
رسانه مدیران فناوری‌های مالی ایران

دعوت از مدیران و صاحبان کسب‌وکارها به حضور در ویژه‌نامه پایان سال ۱۴۰۲ ماهنامه عصر تراکنش

فرصت حضور در ویژه‌نامه عصر تراکنش

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سنت ماهنامه عصر تراکنش در پایان هر سال انتشار ویژه‌نامه‌ای مفصل است. ویژه‌نامه ۱۴۰۰ عصر تراکنش در ۲۶۸ صفحه و ویژه‌نامه ۱۴۰۱ عصر تراکنش در ۳۴۰ صفحه در دو سال گذشته با تیراژ بالا چاپ شد و امسال نیز این ویژه‌نامه قرار هست در اسفندماه ۱۴۰۲ به‌صورت مفصل و با حضور کسب‌وکارهای صنعت بانکی، پرداخت، بیمه، بورس و فین‌تک کشور چاپ شود.

عصر تراکنش، ماهنامه اختصاصی مدیران فناوری‌های مالی کشور و بر دو بخش «مدیران» و «کسب‌وکارها» متمرکز است. در ویژه‌نامه ۱۴۰۰ عصر تراکنش بیش از ۵۰ کسب‌وکار و در ویژه‌نامه ۱۴۰۱ این ماهنامه بیش از یک‌صد کسب‌وکار حضور داشتند و از آخرین دستاوردها و محصولاتشان و برنامه‌هایی که برای سال جدید داشتند، گفتند.

امسال نیز انتشار شماره ویژه پایان سال ۱۴۰۲ ماهنامه عصر تراکنش برای معرفی محصولات و توانمندی‌های کسب‌وکارها را در برنامه خود داریم. در همین راستا، شماره ویژه پایان سال ۱۴۰۲ عصر تراکنش سیزدهم الی هفدهم اسفندماه ۱۴۰۲ چاپ و با تیراژ بالا توزیع خواهد شد.

اگر شما هم صاحب کسب‌وکاری هستید که می‌خواهید در پایان سال جاری، از دستاوردها و اقداماتتان در سال ۱۴۰۲ و مهم‌ترین برنامه‌های توسعه‌ای که برای سال ۱۴۰۳ در دستور کار دارید، بگویید، می‌توانید از طریق فرم موجود در این مطلب با ما در ارتباط باشید و درخواست خود برای مشارکت در این ویژه‌نامه را با ما مطرح کنید. همینطور می‌توانید با شماره تلفن‌های ٠٢١۴۴۴۴٣٩۶۶ و ۰۹۳۷۴۹۹۰۶۱۰ نیز در خصوص این همکاری تماس بگیرید.

توجه داشته باشید که برای حضور در ویژه‌نامه پایان سال عصر تراکنش حداکثر تا ۱۰ بهمن‌ماه موضوع را به واحد بازاریابی و تبلیغات عصر تراکنش اعلام کنید.

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    زمان مطالعه: 9 دقیقه

    حامیان عصر تراکنش