عصر تراکنش
رسانه مدیران فناوری‌های مالی ایران

یاسر علیزاده؛ مدیر منتخب روابط عمومی شرکت‌های بانکی و پرداخت

در رویداد «جایزه عصر تراکنش» مطرح شد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

انتخاب چهره سال روابط عمومی برای ما یکی از سخت‌ترین بخش‌ها بود، زیرا بعد از بارها حذف و اضافه، همچنان حداقل بیست انتخاب جدی روی میز داشتیم که همگی می‌توانستند انتخاب نهایی ما باشند. درنهایت به یاسر علیزاده رسیدیم؛ از مدیران باسابقه روابط عمومی در صنعت فناوری‌های مالی ایران که می‌توان تمام ویژگی‌های یک مدیر روابط عمومی درجه یک را در او دید؛ شخصیتی پخته و آرام و در عین حال گرم و صمیمی ولی حرفه‌ای. فردی که در فشارها و سختی‌ها، در روزهای خوب و بد، در روزهای پایان سال و میان سال و اول سال، در روزهای بالا و پایین، به‌عنوان نماد بیرونی یک شرکت، شخصیت یک‌دست و پایداری داشته است. یک مدیر روابط عمومی که کارش به معنی واقعی تعامل و گفت‌وگو برای شرکت بوده؛ نه سانسور و نشان دادن چیزی که دلخواه مدیران است. در روابط عمومی‌ها کم نیستند مدیرانی که در بحران‌ها و سختی‌ها تمام اصول اخلاقی و حرفه‌ای را زیر پا می‌گذارند و تمام دنیا را خلاصه در شرکتی می‌بینند که نقشی در آن دارند و روزی که از آن شرکت جدا می‌شوند، گویی دشمن خونی آن شرکت هستند و پیش وجدان خودشان، ناراضی از تمام خط قرمزهایی که روزی زیر پا گذاشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

زمان مطالعه: 13 دقیقه

حامیان عصر تراکنش