عصر تراکنش
رسانه مدیران فناوری‌های مالی ایران

امیدواریم امسال سهام ارتباط فردا در فرابورس عرضه شود

گفت‌وگو با مسعود وکیلی‌نیا، مدیرعامل ارتباط فردا درباره عملکرد این هلدینگ

رونمایی از محصولات و رقم‌زدن اتفاق‌های جدید ازجمله ارکان‌های اصلی هر نمایشگاه و رویدادی است. در اینوتکس ۲۰۲۴ نیز هلدینگ ارتباط فردا، به‌عنوان اسپانسر اصلی برگزاری این رویداد، از محصول جدید خود با نام فناور بانک رونمایی کرد که قرار است ذیل آن باشگاهی برای مشتریان شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور ایجاد شود. در گفت‌وگویی که با مسعود وکیلی‌نیا، مدیرعامل هلدینگ ارتباط فردا در استودیو راه‌کار داشتیم، درباره حضور این هلدینگ در این رویداد و عملکردشان در یک سال گذشته صحبت کردیم که در ادامه گزارشی از آن را می‌خوانید.

این گفت‌وگو توسط استودیو راه‌کار در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در رویداد اینوتکس ۲۰۲۴ و با حمایت مینی‌پی انجام شده است

عملکرد مثبت هلدینگ ارتباط فردا در یک سال گذشته


مسعود وکیلی‌نیا، مدیرعامل هلدینگ ارتباط فردا ابتدا در مورد شرایط این هلدینگ در نمایشگاه اینوتکس صحبت می‌کند و می‌گوید: «رویداد اینوتکس یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های است که در حوزه فناوری و نوآوری در کشور برگزار می‌شود و با توجه به اهمیتی که حوزه فناوری و نوآوری در ساختار سازمانی ارتباط فردا دارد، تصمیم گرفتیم به عنوان اسپانسر الماس در این رویداد حضور داشته باشیم.»

وکیلی‌نیا رشد و اقبالی که سرویس آبانک در سال گذشته با آن مواجه شد را از دستاوردهای مثبت هلدینگ ارتباط فردا در سال گذشته به شمار می‌آورد. او امیدوار است که ارتباط فردا بتواند در سال جاری نیز به موفقیت‌هایش در حوزه نئوبانک و بانکداری دیجیتال ادامه دهد. وکیلی‌نیا می‌گوید: «اتفاق خوب دیگری که در سال گذشته و در ارتباط فردا شاهد آن بودیم، دریافت نامه پذیرش سهام این شرکت در فرابورس بود که که در میانه مسیر هستیم و در تلاش هستیم تا با رفع موارد مطرح شده در نامه‌ای که دریافت کردیم شرایط را به نحوی مدیریت کنیم که در سال 1403 شاهد این عرضه باشیم.»

وکیلی‌نیا همچنین وضعیت شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ ارتباط فردا را در سالی که گذشت، مثبت ارزیابی می‌کند و در این باره می‌گوید: «در سال گذشته و در همراه‌کارت اتفاقات بسیار خوبی را شاهد بودیم و به نظرم در روزهای آینده از این خدمت بیشتر خواهید شنید. ایران کارت نیز وضعیت مشابهی دارد و در سال گذشته در این سرویس، به‌عنوان بزرگ‌ترین باشگاه مشتریان کشور بر مبنای کارت، رشد قابل‌قبولی اتفاق افتاد. ایران کارت توانست از حدود ۱ میلیون کاربر میزبانی و رشد جذب منابع ۱۰۰ درصدی را تجربه کند. روز گذشته نیز اتفاق خوبی افتاد و با حضور مهندس صفاری‌نیا، دکتر میرامینی، دکتر کلاهی و دکتر اسکندری، مدیرعامل بانک آینده، از فناور کارت به‌عنوان باشگاه مشتریانی برای شرکت‌های دانش‌بنیان رونمایی شد.» بنا به گفته وکیلی‌نیا، فناور کارت محصول مشترکی است بین مجموعه‌های ایران کارت، ارتباط فردا، پارک فناوری پردیس و صندوق صندوق توسعه فناوری‌های نوین.

او معتقد است تغییر مداوم قوانین و رگولاتوری، استراتژی کسب‌وکارها را به طور ناگهانی دستخوش تغییر می‌کند. وکیلی‌نیا در این‌باره می‌گوید: «تغییرات قوانین در برنامه‌ریزی شرکت‌ها اختلال به وجود می‌آورد و باعث می‌شود نتوان برای بلندمدت طرح خاصی در نظر گرفت. همچنین معضل نقدینگی و کمبود آن نیز یکی دیگر از چالش‌هایی است که ما در مسیر توسعه با آن روبه‌رو هستیم و مهاجرت نیروی انسانی نخبه نیز این روزها به معضل تمام شرکت‌ها تبدیل شده است.»

وکیلی‌نیا رویکرد شرکت اسنپ را به دلیل توسعه و ارائه خدمات جدید و همچنین عملکرد شرکت فینوتک را به دلیل رشد درآمدی که در سال گذشته تجربه کرده است، الهام‌بخش می‌داند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.