عصر تراکنش
رسانه مدیران فناوری‌های مالی ایران

رویداد بزرگ لندتک ایران در سالن یک هزار نفره ضرغام برگزار می‌شود

رویداد بزرگ لندتک ایران، گردهمایی فعالان لندتک،‌ BNPL، پرداخت و تأمین مالی خرد ایران است که کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار هفدهم و هجدهم مردادماه ۱۴۰۳ در سالن یک هزار نفره ضرغام برگزار می‌‌کند.

سالن همایش ضرغام در فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران در شهرک صدرا، بلوار غربی ورزشگاه آزادی قرار دارد. این سالن که به‌تازگی افتتاح شده، یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین سالن‌های برگزاری رویداد در کشور است که توانایی میزبانی از جمعیتی هزارنفره را دارد. همین نکته باعث شد کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار برای برگزاری رویداد بزرگ لندتک ایران آن را انتخاب کند؛ رویدادی که قرار است با حضور بیش از هزار نفر از اعضای اکوسیستم مالی کشور و پنجاه سخنران و پنلیست برگزار شود.

لندتک صنعت نوظهوری است که در سال‌های اخیر با رشد و توسعه قابل توجهی روبه‌رو بوده است. کسب‌وکارهای فین‌تکی برای پاسخ به یک نیاز خاص در جامعه به وجود می‌آیند و لندتک‌ها هم که در دسته‌بندی کسب‌وکارهای فین‌تکی قرار می‌گیرند، برای افزایش قدرت خرید مردم و ارائه خدمات اعتباری، اقساطی و وام‌های خرد به آنها ایجاد شده‌اند. این خدمات می‌تواند در کشورهایی مانند ایران که با رکود و تورم روبه‌روست، کارکرد زیادی داشته باشد و به رونق بازار و افزایش رفاه مردم کمک کند. با این حال، مسیر توسعه لندتک‌ها در یکی دو سال اخیر با چالش‌های مختلفی نظیر رگولاتوری، تأمین منابع انسانی و منابع مالی روبه‌رو بوده‌ است.

اهمیت توسعه لندتک‌ها در ایران به ‌اندازه‌ای است که کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار بر آن شده رویدادی برای این اکوسیستم طراحی و اجرا کند؛ رویدادی که قرار است با حضور حداکثری اعضای اکوسیستم مالی و متخصصان آن برگزار شود تا بتوان درباره وضعیت فعلی آن صحبت کرد و با بررسی فرصت‌ها و تهدیدها و انتقال تجارب افراد و کسب‌وکارهای مربوطه، تصویری روشن از آینده احتمالی این صنعت به دست آورد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.