عصر تراکنش
رسانه مدیران فناوری‌های مالی ایران

حامیان رویداد بزرگ لندتک ایران چه شرکت‌هایی هستند؟

دیجی‌پی، مانیسا، آبانک، ویپاد، کیپا، ارتباط فردا، ونسی و اقساط‌مارکت

تنها یک هفته تا برگزاری اولین رویداد بزرگ لندتک ایران مانده است؛ رویدادی که کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار برگزار خواهد کرد و قرار است فعالان و بازیگران صنعت لندتک را گرد هم آورد. این رویداد که هفدهم و هجدهم مردادماه در سالن همایش ضرغام برگزار خواهد شد، می‌خواهد روند توسعه اکوسیستم‌های مالی، لندتک، BNPL و خرده‌فروشی کشور را تسریع بخشد و نوعی هم‌افزایی میان آنها رقم بزند. راه‌کار در این مسیر تنها نخواهد بود و دیجی‌پی، مانیسا، ویپاد، آبانک، کیپا، ارتباط فردا، ونسی و اقساط‌مارکت و نیز به‌عنوان حامیان این رویداد، کنار این مجموعه خواهند بود.

دیجی‌پی اپلیکیشن پرداخت و خرید اقساطی و عضو فین‌تکی گروه دیجی‌کالا است که اولین نسخه آن در اسفندماه ۱۳۹۷ رونمایی شد. مانیسا پلتفرم ارائه خدمات مالی خرد است که از سال ۱۴۰۱ و به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از گروه مالی اعتماد کار خود را آغاز کرده است. ویپاد پلتفرم ارائه خدمات بانکی دیجیتال است که به پشتوانه بانک پاسارگاد محصولات خود را ارائه می‌کند. آبانک پلتفرم بانکداری نوین بانک آینده است؛ یکی از محصولات هلدینگ ارتباط فردا که خدمات بانکی را در بستر الکترونیک ارائه می‌دهد. اقساط‌مارکت یکی از قدیمی‌ترین قسطی‌فروشی‌های کشور با بیش از ۱۰ سال سابقه است که در حوزه BNPL فعالیت می‌کند و کیپا بستری برای خرید اعتباری است که در سال ۱۳۹۷ و با هدف ارائه خدمات اعتباری شکل گرفته است. ارتباط فردا نیز به‌‌‌عنوان هلدینگ فناوری اطلاعات بانک آینده در حوزه فناوری‌های نوین مالی از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده و زمینه اصلی فعالیت آن شامل خدمات پرداخت، خدمات فناورانه، اعتباردهی نوین، شتاب‌دهی و سرمایه‌گذاری است. ونسی نیز به‌عنوان یک پلتفرم مبتنی بر قرض‌دهی و با هدف تسهیل فرایندهای سنتی ضمانت خلق شده است.

در رویداد بزرگ لندتک ایران، قرار است بیش از پنجاه نفر از مدیران ارشد و کارشناسان اکوسیستم فناوری‌های مالی و لندتک سخنرانی کنند و از تازه‌ترین توصیف‌ها، تحلیل‌ها و خدمات صنعت لندتک بگویند. راه‌کار همچنین قصد دارد در این رویداد از نقشه اکوسیستم لندتک ایران رونمایی کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.