ازکی؛ اپلیکیشن منتخب مقایسه و فروش آنلاین بیمه در کشور
در رویداد «جایزه عصر تراکنش» انتخاب شد
صنعت بیمه در ایران از لحاظ تحول دیجیتال و نوآوری عموماً در نقطه عقبتری نسبت به صنعت بانکداری و بازار سرمایه بوده است و تعداد بازیگران جدی حوزه نوآوری آن نیز شاید بهسختی به تعداد انگشتان یک دست برسند. با این حال، ازکی را میتوان یکهتاز بلامنازع حوزه اینشورتک ایران دانست. امروز دیگر ازکی آنقدر نام پرقدرتی در مقایسه و فروش آنلاین بیمه شده است که سایر بازیگران این حوزه که با اختلاف زیاد هم ازکی را دنبال میکنند برای اینکه حرفی در حوزه تبلیغات بزنند و شنیده شوند مجبورند به برند ازکی دستدرازی کنند بلکه چیزی عایدشان شود! ازکی پلتفرمی است که نهتنها از اولینهای بازار خودش از لحاظ زمان ورود به بازار بوده، بلکه تجربه کاربری خوب و روانی نسبت به سایر رقبا دارد که پیوسته نیز آن را بهبود داده است، اما این همه ماجرا نیست. ازکی که در ادامه مسیر، SBUهای جدیدی همچون ازکیوام و ازکیسرمایه از دلش بیرون آمده است در حال ساختن یک اکوسیستم در پیرامون خودش است و این پازل وقتی کاملتر میشود که آن را کنار سایر برندهای سبد هلدینگ مکث در حوزه خودرو و سلامت میچینیم.