عصر تراکنش
رسانه مدیران فناوری‌های مالی ایران

نذر ۶۵۰۰ جلد کتاب با مشارکت فعالان صنعت فناوری‌های مالی کشور

همراهی ستودنی و بی‌سابقه اکوسیستم فین‌تک ایران با کمپین نذر کتاب راه‌کار در حاشیه رویداد «جایزه عصر تراکنش»

در اولین رویداد جایزه عصر تراکنش که دوشنبه ۱۴ اسفندماه و با حضور بیش از ۲۵۰ نفر از مدیران ارشد صنعت فناوری‌های مالی کشور برگزار شد، کمپینی تحت عنوان «نذر کتاب» به‌منظور فرهنگ‌سازی در اکوسیستم فین‌تک و توسعه سواد مالی در اکوسیستم‌ها و فضاهای کسب‌وکاری خارج از تهران توسط کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار برگزار شد.

«نذر کتاب» کمپینی مسئولیت اجتماعی است که با هدف اهدای ۵ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور، مراکز رشد، شتابدهنده‌ها و پارک‌های علم و فناوری استانی با هدف توسعه سواد مالی در کشور تعریف و در حاشیه رویداد «جایزه عصر تراکنش» برگزار شد. اما با استقبال بی‌نظیر مهمانان و شرکت‌کنندگان این رویداد نه‌تنها هدف اولیه کمپین محقق شد بلکه در نهایت تامین مالی ۶۵۰۰ جلد کتاب توسط حاضرین انجام شد.


همراهی یک اکوسیستم با کمپین فرهنگ‌سازی


در کمپین نذر کتاب، کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار تامین ۳۲۵۰ جلد کتاب و فعالان و مدیران ارشد صنعت فین‌تک ایران ازجمله علیرضا ماهیار (ملی انفورماتیک)، احمدرضا ضرابیه (بیمه سامان)، احسان ترکمن (پرداخت الکترونیک سامان)، احمد رفیع‌زاده (فناپ)، مازیار نوربخش (افزار پرداز رمیس)، هومن سپهری (تندر نور)، عطیه پورفخیم (جی‌اس‌اس)، سید ولی‌اله فاطمی اردکانی (گروه توسن)، اشکان ابراهیمی (آداک فناوری مانیا)، ایمان ارسطو (مرکز نوآوری پلنت)، رحمان بابازاده (کارگزاری فارابی)، مجید عبداله‌خانی (رهند هوشمند نوین داده)، محمد فرجود (تفتا)، امیرحسین داوودیان (بانک تجارت)، بهنام کشانی (پردازش اطلاعات مالی مبنا)، پیمان اکبری (بازرگانی مبنا کارت آریا)، صادق فرامرزی (فعال صنعت فناوری‌های مالی)، محمد رضوان مدنی (بانک صادرات)، علی‌اکبر شعبانی (فرهاد اکسچنج)، عماد ایرانی (فردا تک)، مجید حیدری (چابک آنلاین)، مسعود وکیلی‌نیا (ارتباط فردا)، مظاهر مرجانی (فناوری اطلاعات پارمیس) و هومن امینی (دیجی‌پی) تامین مالی ۳۲۵۰ جلد دیگر را تقبل کردند.


برای آینده فین‌تک


در رویداد جایزه عصر تراکنش کارت‌هایی با عنوان «نذر کتاب» در بین حاضرین پخش شد که هر کارت معادل ۱۰۰ جلد کتاب بود و هر یک از حاضرین به‌صورت داوطلبانه و در راستای هدف اصلی این کمپین که توسعه سواد مالی بود، تعدادی کارت را دریافت و به تامین مالی این کمپین کمک کردند. درنهایت و در کمتر از ۱۰ دقیقه ۶۵ کارت توسط فعالان صنعت فناوری‌های مالی ایران دریافت شد تا امکان اهدای ۶۵۰۰ جلد کتاب مرتبط با دانش و مهارت‌های سواد مالی و فین‌تک به جوانان و نوجوانان مشتاق سراسر کشور ازجمله مناطق کمتر برخوردار فراهم شود.

کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار علاوه بر تامین ۵۰ درصد از کتاب‌های این کمپین، همه امور مربوط به بسته‌بندی، ارسال و نظارت بر آن را هم متقبل شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.