عصر تراکنش
رسانه مدیران فناوری‌های مالی ایران

رویداد بزرگ لندتک ایران فردا برگزار می‌شود

قدردانی از پنج بانک به پاس تلاش برای توسعه لندتک در کشور و یک نفر به‌عنوان چهره ماندگار لندتک ایران در بخش اول روز اول

رویداد دوروزه بزرگ لندتک ایران، از فردا به همت کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار و با حمایت کسب‌وکارهایی مثل دیجی‌پی، مانیسا، ویپاد، آبانک، کیپا و اقساط‌مارکت در سالن هزارنفره ضرغام برگزار می‌شود. رویداد لندتک ایران در تلاش است با گرد هم آوردن اکوسیستم‌های مالی، فین‌تک، خرده‌فروشی، لندتک و BNPL کشور، امکانی برای توسعه این فضا فراهم کند.

این رویداد از بخش‌های مختلفی همچون کنفرانس، نمایشگاه، شبکه‌سازی، رونمایی از محصول و جایزه تشکیل شده و در آن بیش از پنجاه متخصص سخنرانی خواهند کرد که در نهایت شاهد بیش از بیست ساعت محتوای تخصصی خواهیم بود. همچنین در رویداد دوروزه لندتک ایران بیش از هزار فعال و مدیر و کارشناس صنعت لندتک کشور حضور دارند که فرصت مناسبی برای شبکه‌سازی خواهد بود.

زمان پذیرش رویداد لندتک ایران فردا، چهارشنبه از ساعت ۱۳ و آغاز برنامه از ساعت ۱۴ خواهد بود. در بخش ابتدایی رویداد، از پنج بانک به پاس تلاش برای توسعه لندتک در کشور و از یک نفر به‌عنوان چهره ماندگار لندتک ایران قدردانی خواهد شد.

همچنین در بخش صبح رویداد از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ تعدادی از سخنرانان در بخش کارگاهی و آموزشی و تخصصی که مباحث فنی‌تر رویداد هستند، در همان سالن اصلی و بدون حضور شرکت‌کنندگان، اما با حضور رسانه‌های مختلف ارائه خواهند داد. علاقه‌مندان به اکوسیستم لندتک؛ ازجمله کسانی که در رویداد ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند در روزهای آتی از طریق رسانه راه‌کار و سایر رسانه‌ها از این محتواها استفاده کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.