عصر تراکنش
رسانه مدیران فناوری‌های مالی ایران

معرفی دستگاه «دستان آزاد»، جدیدترین محصول شرکت پویا

صندوقی هوشمند برای کاربران مراکز عمومی

عصر تراکنش ۸۴ / شرکت پویا با ارائه راهکاری نوآورانه و هوشمند برای رفع مشکل حمل وسایل اضافی همراه مراجعین در مراکز عمومی، گامی نو در ارتقای رفاه کاربران برداشته است. «دستان آزاد» یکی از جدیدترین محصولات این شرکت است که برای مراکز فرهنگی، تجاری، تفریحی، ورزشی و… تولید شده و با ایجاد امکان قرار دادن وسایل اضافی و خریدهای مشتریان در صندوق‌های امن، به آنها اجازه می‌دهد بدون نگرانی از حمل وسایل سنگین یا جاگیر، با دستان آزاد به بازدید یا خرید بپردازند. این دستگاه که هم‌اکنون در مکان‌هایی مانند باغ کتاب، کوروش‌مال، صبامال و عرش آجودانیه نصب شده است، امکان نصب در فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های قطار، پردیس‌های سینمایی، باشگاه‌ها و حتی لابی برج‌ها و مجتمع‌های مسکونی را نیز دارد. در این مطلب نگاهی به ویژگی‌ها و خدمات دستگاه دستان آزاد داریم.


سهولت در استفاده و امنیت بالا


«دستان آزاد» به‌صورت صندوق‌های هوشمند، محلی مطمئن برای خریداران و مشتریان مراکز تجاری، باشگاه‌‌ها، پردیس‌‌های سینمایی و فرودگاه‌ها است. یکی از ویژگی‌های این دستگاه، رابط کاربری ساده و ایمن آن است. این دستگاه به‌صورتی طراحی شده که کاربر بدون نیاز به آشنایی قبلی با کارکرد آن، می‌تواند به‌راحتی از آن استفاده کند. همچنین، به گفته مدیر امور فروش و توسعه بازار شرکت پویا، تمامی صندوق‌های این دستگاه دارای استانداردهای امنیتی بالایی هستند تا کاربران با اطمینان کامل وسایل خود را در آنها قرار دهند.

از دیگر ویژگی‌های «دستان آزاد»، سرویس خودکار و بدون نیاز به اپراتور آن است. کاربران فقط با وارد کردن شماره تلفن و تعریف یک رمز عبور ساده می‌توانند از این دستگاه استفاده کنند. پس از وارد کردن این اطلاعات، دستگاه شماره صندوق‌های خالی را به کاربر نشان می‌دهد و او می‌تواند صندوق مدنظر خود را انتخاب کند و وسایلش را در آن قرار دهد. برای باز کردن صندوق نیز کافی است کاربر شماره تلفن و رمز عبور را وارد کند تا در صندوق باز شود و کاربر بتواند وسایل خود را بردارد.

برخی از مزایا و ویژگی‌های دستان آزاد را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • سرویس خودکار بدون نیاز به اپراتور
  • مراحل کار ساده و آسان
  • رعایت استانداردهای امنیتی
  • اشغال فضای حداقلی
  • ارتقای سطح خدمات رفاهی
  • تأمین رضایت بیشتر مراجعان
  • ارائه تبلیغات محیطی مدنظر مراکز

امکان سفارشی‌‌سازی دستگاه


به گفته اردلان یوسفی دستگاه دستان آزاد با توجه به نیاز مشتری به سه شکل آنلاین، آفلاین و اجاره ساعتی قابل استفاده است. آفلاین مدلی است که هم‌اکنون استفاده می‌شود. در مدل اجاره ساعتی امکان دریافت وجه، با توجه به مقدار ساعت استفاده از صندوق وجود دارد. در مدل آنلاین نیز با فعال‌سازی قابلیت OTP کاربر پس از وارد کردن شماره موبایل خود، رمز یک‌بارمصرف دریافت می‌کند که رمز عبور باز کردن صندوق است. همچنین امکان سفارشی‌‌سازی ابعاد صندوق‌ها نیز برای مشتریان فراهم است.

شرکت پویا با پشتیبانی شبانه‌روزی دستگاه، در صورت بروز مشکل به‌سرعت آن را برطرف می‌کند. این صندوق‌های هوشمند در طرح‌های توسعه‌ای آتی خود قرار است به سردکن و گرم‌کن نیز مجهز شوند تا نگهداری از مواد غذایی در آنها به شکلی ایمن انجام شود.

تاکنون ۱۶۱ صندوق در مجموعه باغ کتاب تهران نصب شده است. براساس آمار، بیش از سی هزار مصرف‌کننده در ماه از «دستان آزاد» در این مجموعه استفاده می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.