عصر تراکنش
رسانه مدیران فناوری‌های مالی ایران

معرفی دستگاه احراز هویت چندکاره مدل Combo+300s شرکت دیبارایان

محصولی برای آرشیو دیجیتال اسناد

عصر تراکنش ۸۶ / شرکت دانش‌بنیان طرح و پردازش غدیر در سال ۱۴۰۰ به منظور هم‌راستا شدن نقشه راه محصولات خود با نیازهای رو به رشد مشتریان، روی تحقیق‌وتوسعه فناوری‌های هوش مصنوعی به‌طور اختصاصی سرمایه‌گذاری انجام داد و شرکت دیبارایان را تأسیس کرد؛ شرکتی که با پشتوانه تجربیات کسب‌شده و نیروهای فنی متخصص خود محصولات متنوعی را در حوزه هوش مصنوعی و امنیت به سازمان‌ها و شرکت‌ها عرضه می‌کند. دیبارایان در چهار حوزه اصلی فعالیت می‌کند.

این شرکت در سطح ملی با طراحی و تولید سامانه‌های نرم‌افزاری سفارش مشتری نظیر سامانه «خدمات شهروندی کارت هوشمند ملی» سازمان ثبت احوال، سامانه «آسیب‌دیدگان اجتماعی» وزارت کشور و سامانه «ساماندهی تشخیص هویت بیومتریکی کودکان کار» سازمان بهزیستی کل کشور فعالیت می‌کند. سامانه یکپارچه احراز هویت غیرحضوری، صدور گواهی و امضای دیجیتال نیز دیگر حوزه فعالیت دیبارایان است.

سرویس‌های این سامانه به‌صورت ابری یا نصب اختصاصی به شکل مستقیم یا از طریق شبکه همکاران تجاری توسط بانک ملت، تجارت، صادرات، شهر، پارسیان، آینده، خاورمیانه، کشاورزی، کارآفرین و رفاه کارگران، کانون سردفتران و دفتریاران، مرکز آمار قوه قضائیه (ثنا)، ایرانسل، ارتباط اول پیشخوان و طیف گسترده‌ای از مشتریان در حال استفاده است. تولید تجهیزات سخت‌افزاری احراز هویت بومی و فروش محصولات Suprema دو حوزه دیگر فعالیت این شرکت هستند.

تجهیزات سخت‌افزاری احراز هویت بومی که در کارخانه صنایع الکترونیک غدیر واقع در منطقه ویژه اقتصادی پیام طراحی و تولید می‌شوند، توسط سازمان‌های گوناگون در حال استفاده است. این سابقه نشان می‌دهد شرکت دانش‌بنیان دیبارایان توان زیادی در طراحی و توسعه نرم‌افزارهای سفارش مشتری در سطح ملی دارد. البته توانایی آن به همین‌جا ختم نمی‌شود و این شرکت در جدیدترین اقدام خود دستگاه احراز هویت چندکاره Combo+300s را تولید کرده است؛ دستگاهی که دارای قابلیت خواندن کارت هوشمند، اخذ و تطبیق اثر انگشت و دریافت امضای الکترونیک است. در ادامه مروری بر قابلیت‌های این دستگاه خواهیم داشت.


مزایای و ویژگی دستگاه احراز هویت چندکاره Combo+300s


شرکت دیبارایان در جدیدترین اقدام خود دستگاه احراز هویت چندکاره مدل Combo+300s را در ایران تولید و ثبت کرده است؛ دستگاهی که قابلیت خواندن و نوشتن روی کارت هوشمند و اخذ و تطبیق هم‌زمان اثر انگشت و امضای الکترونیک را دارد. به‌طور کلی ویژگی‌های دستگاه Combo+300s عبارت‌اند از:

  • محصول بومی ساخت ایران؛
  • مجهز به اسکنر نوری دارای گواهینامه FBI-PIV با قابلیت تشخیص بافت زنده اثر انگشت؛
  • مجهز به کارت‌خوان تماسی؛
  • مجهز به نمایشگر لمسی؛
  • مجهز به پد امضا با سطح مخصوص برای ایجاد حرکت قلم و استفاده از لایه ضد انعکاس؛
  • سرویس شناسایی اثر انگشت با نرخ دقت ۹۸درصد در پایگاه داده یک‌میلیونی؛
  • دارای یک سال گارانتی تعویض شرکتی؛
  • دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش.

کاربرد دستگاه احراز هویت چندکاره Combo+300s


دستگاه Combo+300s به پردازنده‌ای پرقدرت، صفحه‌نمایش لمسی مقاومتی به همراه قلم و فناوری تشخیص بافت زنده اثر انگشت و خواندن کارت ملی هوشمند مجهز است. همچنین، صفحه نمایش دستگاه احراز هویت چندکاره Combo+300s امکان تبدیل شدن به پین پد اختصاصی و پد امضا را داراست. واسط کاربری دستگاه قابلیت سفارشی‌سازی و پشتیبانی از زبان‌های مختلف را دارد. این دستگاه می‌تواند زیر نور مستقیم خورشید کار کند و در حوزه‌های پرداخت، بانکداری الکترونیکی، سلامت الکترونیکی و دولت الکترونیکی به منظور الکترونیک کردن فرایندها و حذف کاغذ کاربرد دارد.

دستگاه احراز هویت چندکاره Combo+300s با ویژگی‌هایی و قابلیت‌های پیشرفته‌اش، یکی از بهترین گزینه‌ها برای سازمان‌ها و نهادهایی است که در مسیر حرکت به سمت طرح تحول دیجیتال به دنبال امنیت بالاتر، کاهش هزینه در فرایندهای احراز هویت و آرشیو اسناد هستند. تولید بومی و استفاده از فناوری‌های پیشرفته مانند تشخیص بافت زنده و مقایسه امضاها، این محصول را به انتخابی مناسب برای استفاده در محیط‌های حساس تبدیل کرده است.

دستگاه بومی Combo+300s توسط متخصصان این شرکت، طراحی و تولید شده که علاوه‌بر طراحی زیبا و جذاب دارای قابلیت احراز هویت و شناسایی بیومتریکی مبتنی بر کارت هوشمند ملی و اثر انگشت است. امکان سفارشی‌سازی این سری از محصولات در ابعاد مختلف (کارکردها، قابلیت‌ها، نرم‌افزارهای کاربردی، تنوع فرم و رنگ و غیره) حسب نیاز مشتریان وجود دارد و بسته نرم‌افزاری این دستگاه به هدف انجام تطبیق بیومتریکی همراه محصول عرضه می‌شود. با این بسته نرم‌افزاری ثبت‌نام و شناسایی مشتریان و کاربران در پلتفرم‌های مختلف نرم‌افزاری،اخذ امضا به منظور آرشیو دیجیتال اسناد و حذف فرایندهای کاغذی مرسوم ممکن می‌شود.

افزونه هوش تجاری همراه این بسته نرم‌افزاری با هدف تولید گزارش‌های مختلف موردی از پایگاه داده امکانی است که مورد اقبال راهبران سامانه‌های نرم‌افزاری قرار گرفته و آنها از این سری محصولات برای شناسایی مشتریان و کاربرانشان استفاده می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.