معرفی مدیران امور مشتریان نوزده شرکت بانکی و پرداخت کشور
حافظان ارتباط با مشتریان
عصر تراکنش ۸۸ / مشتری مهمترین عامل رکود یا شکوفایی وضعیت اقتصادی هر کسبوکاری است. بنابراین، پیشبینی و کسب آگاهی از نیازهای مشتریان و تلاش جهت مرتفع کردن آنها از مهمترین وظایف مدیران هر کسبوکاری است و دقیقاً در این نقطه است که نقش مدیران امور مشتریان شرکتها پررنگ میشود؛ مدیرانی که هم ناجی مشتریان هستند، هم ناجی سازمانها و مسئول مدیریت و تقویت روابط بلندمدت یک کسبوکار با مشتریان و شرکای تجاری آنها را بر عهده دارند. مدیران ارتباط با مشتریان، مسئول مدیریت و بهبود روابط بین کسبوکار و مشتریان هستند که با تحلیل دادههای مشتریان، به بهبود تجربه کاربری و افزایش رضایت آنها کمک میکند. به دلیل اهمیت نقش این مدیران در هر کسبوکاری، بر آن شدیم تا مدیران امور مشتریان شرکتهای بانکی و پرداخت کشور را معرفی کنیم که در نهایت موفق شدیم اطلاعات نوزده نفر از مدیران این شرکتها را دریافت و آنها را معرفی کنیم.
- امیر آشوری
- سمت: مشاور مدیرعامل در حوزه امور مشتریان بازرگانی مبناکارت آریا
امیر آشوری دارای مدرک دیپلم الکترونیک است و از سال ۱۴۰۰ تاکنون در شرکت بازرگانی مبناکارت آریا مشغول فعالیت است. او در شرکت مادیران با سمتهای مدیر QC، سرپرست امور مشتریان، مدیر امور نمایندگان و شعبات کشور، مدیر خدمات پس از فروش مرکز ماشینهای اداری ایران فعالیت کرده است. همچنین در سوابق کاری او، کارشناس فنی در شرکت ایرانارقام دیده میشود.
- بهروز فتحآبادی
- سمت: مدیر محصول و همبنیانگذار سامانه ساد۲۴
بهروز فتحآبادی دارای مدرک کارشناسی و کارشناسیارشد مهندسی معدن از دانشگاه باهنر کرمان است. او از سال ۱۳۹۹ الی ۱۴۰۲ رئیس هیئتمدیره و از سال ۱۴۰۳ مدیر محصول سامانه دانشبنیان ساد۲۴ است.
- بهنام ابتسام
- سمت: مدیر موفقیت مشتری زیبال
بهنام ابتسام دارای مدرک کاردانی گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن است. ازجمله سوابق کاری او میتوان به کارشناس امور مشتریان دیجیکالا، سرپرست توسعه کسبوکار پلاک، سرپرست امور مشتریان فیلیمو و مدیر موفقیت مشتری زیبال اشاره کرد.
- جمشید جوادیپور
- سمت: معاون امور مشتریان و فروش شرکت توسنتکنو
جمشید جوادیپور متولد سال ۱۳۵۵ و فارغالتحصیل رشته مهندسی برق الکترونیک از دانشگاه آزاد اسلامی (واحد ساوه) و مدیریت اجرایی (MBA) از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران است. ازجمله سوابق کاری او میتوان به کارشناس تجهیزات پزشکی شرکت الکترونیک هستهای، کارشناس پشتیبانی و تعمیرات شرکت ایران ارقام، مدیر پشتیبانی فنی شرکت ایران نارا، مدیر Business Unit راهکارهای بانکی شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی، عضو هیئتمدیره شرکت پدیدآوران سختافزار خوارزمی (پاسخ)، معاون توسعه محصول و معاون امور مشتریان و فروش شرکت توسنتکنو، مدیرعامل شرکت تراکنش همراه ایمن (شاپ)، عضو هیئتمدیره شرکت پیشرو فناوران سیراف و معاون امور مشتریان و فروش شرکت توسنتکنو دیده میشود.
- جواد ماهجان
- سمت: مدیر فروش و امور مشتریان توسن
جواد ماهجان، متولد سال ۱۳۵۶ و دارای مدرک کارشناسی مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد اسلامی، کارشناسیارشد مهندسی صنایع مدیریت سیستم و بهرهوری از سازمان مدیریت صنعتی و DBA گرایش فناوریهای مالی از دانشگاه تهران است. ماهجان از سال ۱۴۰۰ بهعنوان مدیر فروش و امور مشتریان در شرکت توسن فعالیت خود را آغاز کرده است. کارشناس برنامهریزی کاشی ایرانا (از سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۳)، کارشناس برنامهریزی مؤسسه مهر اقتصاد (از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۵)، کارشناس برنامهریزی در معاونت پشتیبانی توسن (از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۷)، سرپرست برنامهریزی توسن (از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۳)، مدیر برنامهریزی معاونت پشتیبانی توسن (از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۸)، مدیر برنامهریزی فروش توسن (از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰) و مدیر فروش و امور مشتریان توسن (از سال ۱۴۰۰ تاکنون) ازجمله سوابق کاری اوست.
- حمیدرضا سلطانی
- سمت: معاون توسعه کسبوکار اقساط مارکت
حمیدرضا سلطانی دارای مدرک کارشناس ارشد مدیریت کسبوکار از دانشکده مدیریت صنعتی و دکتری مدیریت کسبوکار از دانشگاه تهران است. مدیریت در بخشهای گوناگون امور پشتیبانی، برنامهریزی و عملیات کارت اعتباری ایران کیش به مدت ۱۴ سال، معاون بازرگانی در هلدینگ فدک (شرکت فدکس) حدود یک سال و معاون توسعه کسبوکار فروشگاههای زنجیرهای اقساط مارکت ازجمله سوابق کاری سلطانی هستند.
- زهرا رقیمی
- سمت: مدیر عملیات جیاسام پی
زهرا رقیمی دارای مدرک کارشناسی کامپیوتر گرایش سختافزار از دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز و کارشناسیارشد فناوری اطلاعات گرایش سیستمهای مدیریت اطلاعات است. ازجمله سوابق کاری او میتوان به سرپرست خدمات مشتریان شرکت ویستا گارانتی ایسوس و لنوو، مدیر بازرگانی شرکت حامی، سرپرست ارشد خدمات پس از فروش دیجیکالا، سرپرست عملیات شرکت لاش کانادا و مدیر عملیات شرکت جیاسام پی اشاره کرد.
- سحر خدمتگزار باوفا
- سمت: مدیر عملیات ازکیوام
سحر خدمتگزار باوفا دارای مدرک کارشناسیارشد MBA (مدیریت مالی) از دانشگاه Cyberjaya مالزی است و در سوابق کاری او مدیر عملیات ازکیوام، مشاور خدمات مشتریان و باشگاه وفاداری فروشگاه روشا، مدیر خدمات مشتریان والکس، مدیر مرکز تماس ایران کیش و مدیر پروژه POS در بانک ملی دیده میشود.
- سمانه تقیزاده
- سمت: مدیر ارتباط با مشتریان و توسعه کسبوکار شرکت فناوری همراه پیدا
سمانه تقیزاده دانشآموخته رشته روابطعمومی از دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲۳ است. در سوابق کاری تقیزاده، تکنسین فنی (دستگاههای کارتخوان) در مکانهای ویژه بانوان با پراکندگی مناطق ۲۲گانه تهران در شرکت کارت اعتباری ایران کیش، کارشناس پاسخگوی مرکز تماس و مسئول آموزش شرکت کارت اعتباری ایران کیش، سوپروایزر ارشد مرکز تماس شرکت کارت اعتباری ایران کیش، رئیس اداره مرکز تماس و سوپروایزر ارشد کارت اعتباری ایران کیش، رئیس اداره تجربه مشتریان شرکت کسبوکاری نوآوری باز فرابوم و مدیر ارتباط با مشتریان و توسعه کسبوکار شرکت فناوری همراه پیدا دیده میشود.
- شهروز زندی
- سمت: عضو هیئتمدیره و مدیر امور مشتریان پویا
شهروز زندی دانشآموخته لیسانس نرمافزار از دانشگاه صنعتی شریف است و در سوابق کاری او تحلیلگر و برنامهنویس، مدیر پروژه نرمافزاری و مدیر فروش شرکت پویا دیده میشود.
- علیرضا بازارچی
- سمت: مدیر امور مشتریان و راهکارهای سازمانی پرداخت الکترونیک پاسارگاد
علیرضا بازارچی دارای مدرک کارشناسی و کارشناسیارشد مهندسی هوافضا از دانشگاه علوم تحقیقات، دکتری مهندسی هوافضا از دانشگاه تهران و دکتری مدیریت (DBA) از دانشگاه تهران است. سوابق کاری او، مدیر پروژه اجرایی ارزشافزوده شرکت حصین، مدیر اجرایی سامانه ارتباطی VSAT شرکت فناپ، مدیر اجرایی پروژه هوشمندسازی جایگاههای سوخت CNG، مدیر پروژه پایانههای فروش بانکهای صادرات ایران، سپه و قرضالحسنه مهر ایران، مدیرعامل شرکت فناپتک و مدیر ارشد امور مشتریان بانکی فناپپرداخت دیده میشود.
- فاطمه محمدبیگی
- سمت: رئیس اداره امور مشتریان مؤسسه اعتباری ملل
فاطمه محمدبیگی دارای مدرک کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات است و در سوابق کاری او، رئیس آرشیو فنی شرکت پل فیلم، رئیسدفتر مدیریت عامل شرکت فام، رئیس دبیرخانه شرکت فام و رئیس اداره امور مشتریان مؤسسه اعتباری ملل در شرکت فام دیده میشود.
- کاوه رعدی
- سمت: معاون توسعه بازار و امور مشتریان توسن
کاوه رعدی، دانشآموخته مهندسی فناوری اطلاعات و کارشناسیارشد مدیریت کارآفرینی از دانشگاه تهران است. رعدی فعالیت حرفهای خود را از سال ۱۳۸۶ به عنوان کارشناس فروش در شرکت راهنیان آغاز کرد و در سال ۱۳۸۹ با تاسیس شرکت آیریس ویرا ویژن کارآفرینی در صنعت فناوری اطلاعات را تجربه کرد. او از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶ در شرکت توسن به عنوان مسئول فروش به مشتریان جدید و توسعه کسبوکار مشغول به فعالیت بوده است. رعدی در سال ۱۳۹۶ به عنوان مدیر بازاریابی و فروش گروه فناوری پرند فعالیت کرده و در حد فاصل سالهای ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰ به عنوان معاون کسبوکار فرابوم (توسنبوم) مشغول به فعالیت بوده است. او از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ نیز به عنوان مدیرعامل شرکت فناوری همراه پیدا مالک اپلیکشن همراه کارت فعالیت کرد.
- مرضیه حسینپور
- سمت: مدیر عملیات جیبیت
مرضیه حسینپور متولد سال ۱۳۶۸ و دارای مدرک کارشناسی کتابداری و علوم اطلاعرسانی از دانشگاه خوارزمی و کارشناسیارشد مطالعات آرشیوی از دانشگاه تهران است. در سوابق کاری حسینپور، پشتیبان فنی و مسئول مهاجرت دیتا به نرمافزار جدید شرکت پارس آذرخش، مدیر پروژه وبسایت و راهاندازی مرکز تماس در پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) دیده میشود. او از سال ۱۳۹۷ در شرکت جیبیت در سمتهای مسئول مستندات و سرپرست عملیات فنی مشغول فعالیت است و از ابتدای سال ۱۴۰۲ در سمت مدیر عملیات این شرکت فعالیت میکند.
- مهدی سلیمی
- سمت: مدیر توسعه ابزارهای پذیرش پرداخت الکترونیک سپهر
مهدی سلیمی دانشآموخته مهندسی برق مخابرات از دانشگاه آزاد شهر ری و کارشناسیارشد مدیریت اجرایی از دانشگاه تهران است. ازجمله سوابق کاری سلیمی میتوان به معاون مدیریت بانکداری مدرن بانک اقتصاد نوین، رئیس اداره پشتیبانی سختافزار و نرمافزار و توسعه شعب بانک اقتصاد نوین، معاون فناوری اطلاعات پرداخت نوین آرین، مدیر توسعه ابزارهای پذیرش CNP پرداخت نوین آرین و مدیر توسعه بازار کارت اعتباری ایران کیش اشاره کرد.
- مهدی علیشیر
- سمت: مدیر امور مشتریان شرکت سرزمین هوشمند پاد
مهدی علیشیر دارای مدرک کارشناسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد کرمان، MBA کسبوکار دیجیتال از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و دانشجوی دوره DBA تحول دیجیتال از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران است. مدیر امور مشتریان شرکت سرزمین هوشمند پاد، مدیر فروش و توسعه بازار سازمانی فناپ (پادیوم)، مدیر اجرایی پادیوم، مشاور بازاریابی و فروش استارتاپ مکسا، مدیر اجرایی دفتر استان فارس (فناپ فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان)، مدیر عملیات فناپ پرداخت (استان فارس – بوشهر – کهگیلویه و بویراحمد)، مدیر استان هرمزگان آسان پرداخت (آپ)، رئیس هیئتمدیره شرکت پیشگامان فناوری لارستان و کارشناس اجرایی ارتباطات لادکیش ازجمله سوابق کاری او هستند.
- میثم حاجینسب
- سمت: معاون مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک سرمایه
میثم حاجینسب دارای مدرک کارشناسی برق از دانشگاه آزاد واحد تهرانجنوب و کارشناسیارشد مدیریت کسبوکار از دانشگاه آزاد واحد تهرانجنوب است. او از سال ۱۳۸۸ تا سال ۱۳۹۸ در شرکت هوآوی در سمتهای مسئول طراحی سایتهای مخابراتی، مدیر سازه در پروژههای مخابراتی و مدیر فنی سیستمهای انتقال مخابراتی مشغول فعالیت بود و از تیرماه ۱۳۹۸ تاکنون نیز در شرکت تجارت الکترونیک سرمایه در سمتهای معاون مدیرعامل، مدیر واحد انفورماتیک و مدیر واحد کال سنتر و پروژه پشتیبانی مشتریان بانک سرمایه فعالیت کرده است.
- نرگس فتوحی
- سمت: مدیر امور مشتریان داتین
نرگس فتوحی دارای مدرک کارشناسی مهندسی کامپیوتر نرمافزار از دانشگاه شهید بهشتی و کارشناسیارشد روانشناسی بالینی از دانشگاه علامه طباطبایی است. فتوحی از اردیبهشتماه ۱۴۰۲ بهعنوان مدیر امور مشتریان داتین مشغول فعالیت است. او پیش از این نیز در سمتهایی همچون مدیر مهاجرت داده بانک سپه و مدیر مشتری بانک پاسارگاد در داتین فعالیت کرده است. او در سالهای ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۰ برنامهنویس شرکت داتین بوده و در پروژه مهاجرت داده بانک پاسارگاد مشارکت داشته است.
- هانیه شبانی
- سمت: مدیر عملیات و پشتیبانی بانکینو
هانیه شبانی دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران و کارشناسیارشد بازاریابی از دانشگاه الزهرا است. مدیر پروژه استودیو تیآرا، مدیرعامل توسعه محتوای لحن دیگر، مدیر عملیات توسعه ارتباطات سیار آبان، سرپرست بازاریابی راهکارهای همراه کارینا و کارشناس فروش پارس آنلاین ازجمله سوابق کاری شبانی هستند.