بهروشنی واضح است که شرایط تورمی در کشور باعث شده است مردم دیگر آن قدرت خرید قبل را حتی برای محصولاتی مثل موبایل، یخچال و ماشین لباسشویی نداشته باشند. نیازهایی که بانکها یا راهکار درستی برای پاسخ به آنها نداشتند یا اگر داشتند آنقدر غیربهصرفه بود که ترجیح میدادند کاری کنند که مشتری خودش از آمدنش پشیمان شود. لندتکها آمدند که فرایند اعطای وام و تسهیلات خرد را که برای بانکها عملیاتی زیانده بود به عملیاتی سودده و در نهایت شدنی برای مردم تبدیل کنند و تا حدی هم در حل این مسئله موفق بودند و دسترسی مردم به منابع مالی خرد جهت رفع نیازهای معمولی را افزایش دادند.
استقبال به جایی رسید که سازمانهای بزرگ و متوسط خودشان به این فکر افتادند که به دنبال راهکارهای امبدد فایننس برای خود باشند تا در زنجیره تأمینشان، موضوع وام و تسهیلات به مشتریانشان را نیز خودشان مدیریت کنند. برای این کار عموما کسبوکارها علاوه بر دسترسی به منابع مالی، نیاز به زیرساختهای پیچیده فنی و نرمافزاری دارند. جایی که کیپا تمرکز خود را روی آن گذاشته است. بهنوعی کیپا در سال ۱۴۰۳ نقش خود را از جوینده طلا، به بیلفروش برای جویندگان طلا تغییر داد و تمرکز اصلی خود را بر ارائه سرویسها و زیرساختهای لندتکی به شکل وایت لیبل به گروههای بزرگ صنعتی گذاشت. این تغییر رویکرد کیپا، تمایز بزرگی برای این کسبوکار در بین رقبا ایجاد خواهد کرد.

در رویداد پنجمین جایزه عصر تراکنش، کیپا بهعنوان کسبوکار لندتکی منتخب عصر تراکنش در سال ۱۴۰۳ معرفی شد.
جایزه عصر تراکنش متعلق به تمام تیم کیپاست که برای خلق سبک زندگی اعتباری تلاش میکنند
علیرضا شفیعی، مدیرعامل کیپا پس از دریافت تندیس جایزه عصر تراکنش گفت: «تشکر میکنم از تیم خوب راهکار و حسننظرشان که میان فعالان بزرگان صنعت لندتک، کیپا را انتخاب کردند. این جایزه متعلق به تمام تیم کیپاست و من به نمایندگی از تیم کیپا که زحمت کشیدند و این سالها برای خلق سبک زندگی اعتباری که چشمانداز کیپاست تلاش کردند، اینجا هستم. امیدوارم با مشارکت فعلان صنعت یک روزی رفتار مبتنی بر اعتبار و اعتماد را در سطح جامعه نهادینه کنیم.»

