عصر تراکنش
رسانه مدیران فناوری‌های مالی ایران

رویداد «جایزه عصر تراکنش» برگزار می‌شود

اهدای تندیس به چهره‌ها، کسب‌وکارها و محصولات منتخب

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

چهارمین سالی است که ماهنامه عصر تراکنش در بخش‌های گوناگون دست به انتخاب زده و در ویژه‌نامه پایان سال خود فهرستی از منتخب‌هایش در طول یک سال را معرفی می‌کند. امسال نیز در بخش‌های گوناگون «مدیران»، «اپ‌ها» و «محصول» تاثیرگذارترین چهره‌ها، کسب‌وکارها و برترین اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های مالی کشور را معرفی کرده است. تفاوتی که منتخب‌های ۱۴۰۲ عصر تراکنش با سال‌های گذشته خود دارد، این است که برای اولین بار رویداد «جایزه عصر تراکنش» قرار است برگزار شود.

هر سال در ویژه‌نامه پایان سال عصر تراکنش فهرستی از منتخب‌های یک سال این ماهنامه معرفی می‌شوند. در ویژه‌نامه ۱۴۰۲ عصر تراکنش نیز تاثیرگذارترین چهره‌ها، کسب‌وکارها و برترین اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های مالی کشور معرفی شده است. عصر تراکنش علاوه بر این معرفی، امسال یک اتفاق متمایز را نیز کلید زده است و برای اولین بار با برگزاری رویداد «جایزه عصر تراکنش» قرار است منتخب‌های خود را معرفی کرده و به آنها تندیس اهدا کند. این رویداد در اسفندماه برگزار می‌شود و به تمامی منتخب‌های ۱۴۰۲ عصر تراکنش تندیسی اهدا خواهد شد.

انتخاب هر یک از این منتخب‌ها براساس تأثیرگذاری و حضور پررنگی است که در صنعت فناوری‌های مالی کشور در یک سال گذشته داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

زمان مطالعه: 3 دقیقه

حامیان عصر تراکنش