هرجور که به حوزه لندتک و زیرشاخههایش نگاه کنیم نمیتوانیم تأثیر و حضور پررنگ اسنپپی را در توسعه و فراگیری لندتک در ایران نادیده بگیریم. با بسیاری از فعالان و منتقدان که صحبت میکنیم مدل توسعه اسنپپی و بهرهگیری از زیرساختهای اسنپ در آن را یک نمونه بینقص و همهجانبه میدانند که به شکل مویرگی و گسترده در زندگی روزمره مردم جاری شده است. درست است که اسنپپی اولین بازیگر این حوزه نبود و شاید آمارها از لحاظ حجم گردش نیز آن را در جایگاه اول نشان ندهند، ولی گستردگی و فراگیری از یک طرف و استمرار حضور در زندگی روزمره مردم و در عین حال ارائه سطح گستردهای از خدمات، اسنپپی را بیشک به انتخاب اول ما برای سال ۱۴۰۲ تبدیل کرده است.
اسنپپی حتی در زمان ورودش به بازار و مدلش در پذیرش ریسک کاربرانش هم در نوع خودش یک بازیگر آوانگارد بود. تصورش را بکنید؛ ابزاری که پرداخت اعتباری یا قسطی، از خرید نان و کرایه تاکسی و خرید خواربار تا خرید طلا و لوازم خانگی و سفر را در یک پلتفرم یکپارچه برای کاربر ممکن کرده است.