عصر تراکنش
رسانه مدیران فناوری‌های مالی ایران

معرفی کیوسک اصناف مدل TLSKS-1 شرکت تندرنور که امکان پشتیبانی از بارکدهای دوبعدی را دارا است

کمک به رفع نیاز تمامی اصناف

عصر تراکنش ۸۱ / با توجه به حذف تدریجی اسکانس در سطح جامعه و توجه مردم به استفاده از کارت‌‏های بانکی و تراکنش‌‏های غیرنقدی، کیوسک‌‏های بانکی به‌سرعت در حال جایگزینی با دستگاه‌های خودپرداز هستند؛ دستگا‌ه‌‏هایی با قابلیت نصب در محل‌‏های گوناگون و ارائه خدمات به اصناف مختلف. به همین منظور شرکت تندرنور به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان تجهیزات بانکی و خدمات غیرحضوری فعال در کشور، در راستای توسعه محصولات فناورانه خود، اقدام به تولید دستگاه‌های کیوسک ایستاده و میکروکیوسک‌‏های هوشمند با قابلیت سازگاری در اصناف مختلف کرده است. این کیوسک‌‏ها به دلیل داشتن ویژگی‌هایی مانند سرعت بالا، راحتی در استفاده، برنامه‌پذیری و سازگاری با خدمات اصناف گوناگون و قابلیت دسترسی آسان برای مشتریان، جایگزینی مناسب برای مراجعه حضوری به بانک‌‏ها یا دریافت خدمات صنفی هستند؛ خدماتی همچون اعطای وام‌های کوتاه‌مدت، صدور کارت‌های اعتباری فوری، انجام عملیات ارزی و ارائه خدمات مالی به مشتریان. شرکت تندرنور در اولین گام از برنامه‏‌های راهبردی خود طراحی و تولید کیوسک بانکی اصناف در مدل TLSKS-1 و تجهیزات مختلف توسعه‌دهنده آن را در دستور کار خود قرار داده که در ادامه به قابلیت‌‏ها و ویژگی‌‏های دستگاه و تجهیزات مکمل آن می‌‏پردازیم.


کیوسک اصناف مدل TLSKS-1


کیوسک اصناف مدل TLSKS-1 که یکی از محصولات جدید شرکت تندرنور است، به منظور رفع نیاز تمام مشاغل و کسب‌وکارها (بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها، رستوران‌ها، قنادی‌ها و…) طراحی، تولید و عرضه شده است و مزایا و قابلیت‌های متعددی دارد.

این دستگاه می‌تواند بسته به نیاز مشاغل مختلف، خدماتی مانند سفارش‌‏گیری توسط نرم‌‏افزار روی سیستم، پرینت فاکتور توسط پرینتر هشتاد میلی‏متری و درنهایت پرداخت آن توسط دستگاه کارت‌خوان از طریق پروتکل PC2POS یا از طریق بارکدخوان را ارائه کند.

با توجه به گفته مدیران شرکت تندرنور، در ساخت بدنه فلزی این دستگاه سعی شده علاوه‌بر توجه به استحکام آن برای نصب در محیط‌‏های شلوغ و پررفت‌و‌آمد، به زیبایی و راحتی استفاده از کیوسک نیز توجه ویژه‌ای شود تا تجربه‌ای مطلوب برای مشتریان به ارمغان بیاورد. در قطعات استفاده‌شده در این کیوسک چندمنظوره نیز موارد زیر لحاظ شده است:

پرینتر پنلی هشتاد میلی‌متری: پرینتر پنلی، دستگاهی از نوع هشتاد میلی‌متری بوده و پرینت عریض‌‏تری نسبت به نوع پنجاه میلی‏متری با وضوح و خوانایی بیشتر برای مشتریان ارائه می‏کند. درضمن این پرینتر از نوع کامپکت بوده و دارای محاسن بسیار زیادی ازجمله سنسور جلوگیری از جمع شدن کاغذ در داخل پرینتر و سنسور جلوگیری از کشیدن کاغذ حین پرینت است که کاربری آسان‏تری برای مشتریان و اپراتور دستگاه خواهد داشت.

بارکدخوان دوبعدی پنلی: بارکدخوان پنلی، انواع بارکد یک‌بعدی و دوبعدی در ابعاد مختلف را از هر فاصله‌ای پوشش می‌‏دهد. همچنین امکان پشتیبانی از بارکدهای دوبعدی را نیز دارا است. قابلیت‏‌های این بارکدخوان موجب شده دامنه وسیع‌‏تری از بارکدها برای استفاده در این کیوسک‌‏ها پوشش داده شود.

صفحه نمایش باکیفیت: نمایشگر این کیوسک از نوع 15.6 اینچ با تاچ صنعتی خازنی است که دارای قابلیت تغییر سایز متناسب با کسب‌وکارهای مختلف است.

کامپیوتر صنعتی: در قلب تپنده این کیوسک از سری پردازنده‌های اینتل نسل جدید با معماری X86 (با کانفیگ‏‌های متنوع) استفاده شده که امکان نصب و راه‌اندازی دستگاه بر مبنای سیستم‌عامل‌های مختلف (ویندوز، لینوکس و اندروید) را ارائه می‌‏دهد. مصرف انرژی بسیار پایین و دمای کاربری کم نیز از دیگر مزایای آن است.

سایر: این دستگاه شامل سیستم صوتی استریو برای تجربه کاربری سمعی، فن خنک‌کننده و سیستم نورپردازی لوگوی دلخواه به تناسب سفارش مشتری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.