عصر تراکنش
رسانه مدیران فناوری‌های مالی ایران

ارسال کتاب‌های کمپین نذر کتاب راه‌کار به کتابخانه‌ها و فضاهای کار اشتراکی ۵ شهر

کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار علاوه بر تامین ۵۰ درصد از کتاب‌های این کمپین، همه امور مربوط به بسته‌بندی، ارسال و نظارت بر آن را نیز متقبل شده است

«نذر کتاب» کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار کمپینی است که در رویداد جایزه عصر تراکنش عملیاتی شد؛‌ طرحی که به‌منظور توسعه سواد مالی در مناطق مختلف کشور ایجاد و با استقبال مدیران، فعالان و متخصاصان حاضر در رویداد روبه‌رو شد. در این رویداد هزینه تهیه ۶۵۰۰ جلد کتاب مرتبط با دانش و مهارت‌های سواد مالی و فین‌تک برای مشتاقان سراسر کشور فراهم شد. شرکت ملی انفورماتیک، بیمه سامان، پرداخت الکترونیک سامان، فناپ، رمیس، تندر نور، جی‌اس‌اس، توسن، آداک فناوری مانیا، مرکز نوآوری پلنت، کارگزاری فارابی، رهند هوشمند نوین داده، تفتا، بانک تجارت، پردازش اطلاعات مالی مبنا، بازرگانی مبناکارت آریا، بانک صادرات، فرهاداکسچنج، فردا تک، چابک آنلاین، ارتباط فردا، پارمیس و دیجی‌پی از جمله شرکت‌هایی بودند که هزینه ۵۰درصد این طرح را بر عهده گرفتند تا به توسعه فرهنگ فین‌تک در کشور کمک کنند.

کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار نیز علاوه‌بر تأمین ۵۰درصد از کتاب‌های این کمپین، همه امور مربوط به بسته‌بندی، ارسال و نظارت بر آن را نیز متقبل و قرار شد کتاب‌ها در اولین فرصت به شهرهایی که در تأمین کتاب‌های حوزه فین‌تک مشکل دارند، فرستاده شود.

«نذر کتاب» راه‌کار تا امروز به کتابخانه‌های عمومی و دانشگاهی و فضاهای کار اشتراکی شهرهای اصفهان، بندر گناوه، قزوین، همدان و تهران راه پیدا کرده است؛ راهی که قرار است ادامه داشته باشد و به همین‌جا ختم نشود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.