عصر تراکنش
رسانه مدیران فناوری‌های مالی ایران

معرفی پایانه پرداخت لینوکسی سری B70 شرکت اندیشه نگار پارس که در نمایشگاه سیملس ۲۰۲۴ رونمایی شد

کارت‌خوانی سازگار با کهربا

عصر تراکنش ۸۳ / شرکت اندیشه نگار پارس به‌عنوان نماینده انحصاری محصولات Centerm در نمایشگاه سیملس خاورمیانه ۲۰۲۴ از آخرین نوآوری‌ها و فناوری‌های سیستم‌های پرداخت بانکی پیشرفته خود رونمایی کرد؛ یکی از محصولات این شرکت پایانه پرداخت لینوکسی سری B70 بود که کارت‌خوانی با سرعت بالا، صفحه‏‌ نمایش لمسی، حافظه بالا و در عین حال سازگار با کهربا است که در این نمایشگاه عرضه شد. در این مطلب مروری بر ویژگی‌ها، خدمات و مشخصات فنی پایانه پرداخت لینوکسی سری B70 خواهیم داشت.


ویژگی‌ها و مشخصات فنی


پایانه پرداخت لینوکسی B70 دارای ویژگی‌هایی است که در زیر به برخی از آنها اشاره شده است:

  • امنیت بالا: اصلی‌ترین ویژگی این دستگاه امنیت بسیار بالا در مقابله با نصب اپلیکیشن‌های غیر و همچنین در تراکنش‌های امن پرداخت است. استفاده از قابلیت امضای دیجیتال با پشتوانه کلیدهای ۲۰۴۸ بیتی امنیت خاطر برای نصب اپلیکیشن‌های مختلف بدون نگرانی از هک آنها را ایجاد می‌کند؛ در عین حال تمام پردازش‌های امنیتی و مدیریت رمز در پردازشگر مخصوصی انجام می‌شود که برای محاسبات امنیتی طراحی شده است. همچنین این دستگاه با تکیه بر یک زیرساخت قوی این امکان را مهیا می‌کند که صرفاً خود مشتری بتواند دستگاه را رفع تمپر کند.
  • سرعت بالای عملیات: این پایانه با داشتن سخت‌افزاری قدرتمند و باکیفیت و بهره‌گیری از یک پردازنده چهارهسته‌ای قوی و حافظه ۲۵۶ مگابایتی توانایی سرعت پردازش بالایی از تراکنش‌های مختلف را در اختیار کسب‌وکار قرار می‌دهد. در عین حال گزارش‌های مختلف موردنیاز پذیرنده نیز با سرعت بالایی در اختیار او قرار می‌گیرد.
  • بهره‌گیری از ساختار ارتباطاتی پایدار: این پایانه با کیفیت بالایی که در اتصال به شبکه‌‏های مخابراتی نسل سوم و چهارم و شبکه‌‏های اینترنتی بی‏‌سیم دارد، می‏تواند تراکنش‏‌های پرداخت الکترونیکی را بدون محدودیت نوع اینترنت انجام دهد و ارتباطی پایدار و پیشرفته را با خود به ارمغان بیاورد.
مشخصات فنی
سیستم‌عاملLinux
پردازندهARM Cortex-A53, 1.3GHz
حافظه۲۵۶ MB RAM+256MB ROM
صفحه‌نمایش۲.۴” ۳۲۰*۲۴۰ Colour Touchscreen / 2.8” ۳۲۰*۲۴۰ Colour Touchscreen
دوربین۰.۳MP Rear Camera
ساختار ارتباطی۴G 2.4G WIFI
کارت‌خوان هوشمندISO 7816, EMV Standard
کارت‌خوان مغناطیسیSupport 1/2/3 Track And Bi-directonal Swipe
کارت‌خوان غیرتماسیISO 14443 A&B Mifare Card Starndard
وزن۲۸۹ g
باتریLithium battery, 2600 AH, 3.7V
چاپگرThermal Printer, 58/40mm Paper Roll
گواهی‌نامهPCI 6, EMV L1/L2, EMV Contactless L1,Visa Paywave, Master Paypass
منبع تغذیهInput: 100 – ۲۴۰ VAC Output : 5V/1A
کلیدها۱۰ Numeric Keys, * , # , Enter , Clear , Cancel , Power Key , F1 , F2 , F3
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.