عصر تراکنش
رسانه مدیران فناوری‌های مالی ایران

گزارش تصویری از اولین رویداد جایزه عصر تراکنش

معرفی چهره‌ها، کسب‌وکارها و محصولات منتخب ۱۴۰۲ ماهنامه عصر تراکنش

زمان مطالعه: 6 دقیقه

«جایزه عصر تراکنش» آخرین رویداد کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار در سال ۱۴۰۲، چهاردهم اسفندماه در باشگاه آجودانیه بانک ملی با حضور بیش از ۲۵۰ نفر از مدیران صنعت فناوری‌های مالی کشور برگزار شد. این رویداد با هدف معرفی و تقدیر از چهره‌ها، کسب‌وکارها و محصولات منتخب ماهنامه عصر تراکنش در سال ۱۴۰۲ و مروری بر عملکرد این ماهنامه برگزار شد. این چهارمین سالی است که ماهنامه عصر تراکنش در بخش‌های گوناگون دست به انتخاب زده و در فهرستی، منتخب‌های خود در طول یک سال را معرفی کرده اما امسال برای اولین‌بار رویداد «جایزه عصر تراکنش» برگزار و به منتخب‌های این ماهنامه تندیسی اهدا شد.

مینا والی، مدیرعامل مؤسسه عصر تراکنش و نایب‌رئیس کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار، در ابتدای این رویداد با اشاره به مسیری که این ماهنامه تاکنون پیموده، عنوان کرد: «ما در رسانه‌های راه‌کار علاوه‌بر پرداختن به کسب‌وکارها، تصویر چهره‌های کسب‌وکاری را روی جلد این نشریه منتشر می‌کنیم، زیرا باور داریم این افراد، قهرمانان اقتصاد ایران هستند.» والی در ادامه اعلام کرد که سال ۱۴۰۲ در رسانه‌های راه‌کار، بالغ بر هشت هزار مطلب برابر با پنج میلیون کلمه درباره کسب‌وکارهای ایرانی منتشر شده است.

مینا حاجی، سردبیر ماهنامه عصر تراکنش نیز درباره عملکرد این ماهنامه در یک سال گذشته گفت: «در سال ۱۴۰۲ و در یازده شماره ماهنامه عصر تراکنش بیش از هفتاد مدیر، متخصص و کارشناس به‌صورت اختصاصی برای ما یادداشت نوشته‌اند. ما در یک سال گذشته ۶۰ گزارش تحلیلی کار کردیم و در این گزارش‌ها به مسائل و روندهایی پرداختیم که به نظرمان باید پررنگ می‌شدند و در این گزارش‌ها با ۲۳۶ نفر مصاحبه کردیم. همچنین در یک سال گذشته ۱۹۰ زن فعال در صنعت فناوری‌های مالی کشور در بخش‌های مختلف ماهنامه حضور داشتند و بیش از ۳۹۳ مدیر در بخش راهنمای این ماهنامه به مخاطبان معرفی شدند.» به گفته حاجی، در یک سال گذشته، ماهنامه عصر تراکنش بیش از ۷۱۴هزار کلمه در ۱۵۱۲ صفحه تولید کرده است.

در ادامه این رویداد چهره‌ها، کسب‌وکارها و محصولات برگزیده ۱۴۰۲ عصر تراکنش معرفی شدند و تندیس‌هایی به آنها اهدا شد. فاطمه جعفری،‌ مدیر پروژه کاریزما؛ هادی اخلاقی، مدیرعامل بانک تجارت؛ احمدرضا ضرابیه، مدیرعامل بیمه سامان؛ رحمان بابازاده، بنیان‌گذار کارگزاری فارابی؛ احسان ترکمن، مدیرعامل سپ؛ محمد گرکانی‌نژاد، مدیرعامل بلوبانک؛ هومن امینی، مدیرعامل دیجی‌پی؛ مسعود وکیلی‌نیا، مدیرعامل ارتباط فردا؛ سیدحامد حسینی‌نژاد، مدیر منابع انسانی داتین و یاسر علیزاده، مدیر روابط عمومی پرداخت نوین آرین چهره‌های منتخب این رویداد بودند که به پاس تلاش‌هایشان برای توسعه صنعت فناوری‌های مالی کشور مورد تقدیر قرار گرفتند. سیدولی‌اله فاطمی اردکانی، شهاب جوانمردی، محمدعلی گوگانی، احمد مرآت‌نیا، مسعود مرتضوی و علی دیواندری نیز به‌عنوان چهره‌های ماندگار سال ۱۴۰۲ این ماهنامه معرفی شدند. علیرضا ماهیار، مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک نیز چهره سال ماهنامه عصر تراکنش انتخاب و معرفی شد.

جایزه عصر تراکنش در بخش اپلیکیشن‌ها نیز به آپ، بام و ره‌آورد ۳۶۵ رسید. در بخش کسب‌وکارهای منتخب نیز آدانیک در حوزه رگ‌تک، فرابوم در حوزه بانکداری باز، اسنپ‌پی در حوزه لندتک، والکس در حوزه دارایی‌های دیجیتال، آلفاریئلیتی در حوزه احراز هویت دیجیتال، آبانک در حوزه نئوبانک، پارمیس در حوزه مدیریت امور مالی، بلوبانک در حوزه کش‌بک، ازکی در حوزه اینشورتک و میز خدمت آریانو در حوزه سخت‌افزارهای بانکی و پرداخت معرفی شده و تندیس گرفتند.

در این رویداد همچنین کمپینی با عنوان «نذر کتاب» به‌‌منظور فرهنگ‌سازی در اکوسیستم فین‌تک و توسعه سواد مالی در اکوسیستم‌ها و فضاهای کسب‌وکاری خارج از تهران توسط کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار برگزار شد که با استقبال بی‌نظیر مهمانان و شرکت‌کنندگان این رویداد، نه‌تنها هدف اولیه کمپین محقق شد، بلکه در نهایت تأمین مالی ۶۵۰۰ جلد کتاب توسط حاضرین انجام شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

زمان مطالعه: 9 دقیقه

حامیان عصر تراکنش