عصر تراکنش
رسانه مدیران فناوری‌های مالی ایران

قسمت سوم برنامه کاروکسب؛ داستان یک روز کاری در شرکت کوینینو

داستان نمودارها

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سومین قسمت برنامه کاروکسب استودیو راه‌کار منتشر شد. در این قسمت از برنامه کاروکسب مینا حاجی، سردبیر ماهنامه عصر تراکنش، میهمان کوینینو است؛ صرافی که قرار است با ارائه برخی خدمات مالی نظیر سرمایه‌گذاری و وام‌دهی در قالب یک پلتفرم مالی و رمزارزی به فعالیت خود ادامه دهد.

داستان شکل‌گیری کوینینو به سال ۱۳۹۶ برمی‌گردد. زمانی که جمشید عباسپور، مدیرعامل کوینینو، با دوستان و همکارانش مجموعه نرم‌افزاری اینوتک را راه‌اندازی می‌کنند؛ شرکتی که با مدل استارتاپ استودیو راه‌اندازی و وارد اکوسیستم استارتاپی ایران شده بود و به مرور روی بازارهای مالی تمرکز کرده بود. بعد از مدتی فعالیت، مدیران اینوتک تصمیم به اضافه‌کردن فرایندهای کریپتویی گرفتند که در نتیجه آن شرکت کوینینو در سال ۱۴۰۱ شکل می‌گیرد. در حال حاضر مجموعه کوینینو در حال ارائه خدمات مالی است که این خدمات را از گذشته در بسترهای مختلفی ارائه می‌دادند و حالا قصد دارند در کنار محصول صرافی مجدد آنها را فعال کنند.

یکی از برنامه‌های ویژه کوینینو نیز که از چند ماه گذشته در حال اجراست، خروج از ارائه خدمات صرف یک صرافی رمزارزی است و کوینینو قرار است پلتفرم خدمات مالی و رمزارزی باشد؛ برای رسیدن به این هدف نیز نقشه راه دقیقی دارند که در مراحل اولیه شامل ۲۰ سرویس مشخص برای رونمایی تا پایان سال جاری است. طبق صحبت‌های عباسپور، آنها چشم‌انداز بزرگی برای کوینینو در نظر دارند و قصد دارند در مدت زمان کوتاهی در فهرست پنج شرکت برتر این حوزه در کشور قرار بگیرند.

سومین قسمت برنامه کاروکسب را ببینید تا با بخش‌های مختلف شرکت کوینینو آشنا شوید. مینا حاجی در این قسمت سعی کرده علاوه بر گفت‌وگو با مدیران این شرکت، محیط کاری کوینینو را هم به شما نشان دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

حامیان عصر تراکنش