عصر تراکنش
رسانه مدیران فناوری‌های مالی ایران

دعوت از مدیران و صاحبان کسب‌وکارها برای حضور در ویژه‌نامه عصر تراکنش به مناسبت همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

حضور در ویژه‌نامه ماهنامه عصر تراکنش

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با موضوع «گذار به بانکداری هوشمند» به همت پژوهشکده پولی و بانکی و حمایت شرکت ملی انفورماتیک، روزهای ۲۹ و ۳۰ آبان ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌شود. ماهنامه عصر تراکنش نیز به مناسبت برگزاری این دوره از همایش و نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، شماره ۷۶ خود را به‌صورت ویژه‌نامه منتشر خواهد کرد.

این ویژه‌نامه بستر مناسبی برای کسب‌وکارهای صنعت بانکی و پرداخت کشور جهت معرفی محصولات جدید خود و البته برنامه‌های آینده‌شان است. با توجه به فرصت محدود باقی‌مانده تا دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، کسب‌وکارها می‌توانند در قالب آگهی تبلیغاتی، مصاحبه و یا گزارش خبری در این ویژه‌نامه حضور داشته باشند.

در صورتیکه از کسب‌وکارهای فعال در صنعت بانکی و پرداخت کشور هستید و قصد دارید در این سری از ویژه‌نامه ماهنامه عصر تراکنش حضور داشته باشید، می‌توانید از طریق فرم موجود در این مطلب با ما در ارتباط باشید و درخواست خود برای مشارکت در این ویژه‌نامه را با ما مطرح کنید. همینطور می‌توانید با شماره تلفن ٠٢١۴۴۴۴٣٩۶۶ نیز در خصوص این همکاری تماس بگیرید.

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    زمان مطالعه: 3 دقیقه

    حامیان عصر تراکنش