عصر تراکنش
رسانه مدیران فناوری‌های مالی ایران

رویداد هاوینگ بیت‌کوین و فرصتی برای شبکه‌سازی اکوسیستم بلاکچین، رمزارز و دارایی‌های دیجیتال کشور

برگزاری اولین دورهمی عصرانه کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار هم‌زمان با هاوینگ ۲۰۲۴

زمان مطالعه: 3 دقیقه

کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار می‌خواهد به‌مناسبت هاوینگ ۲۰۲۴ رویدادی با همین عنوان برگزار کند؛ رویدادی که اولین دورهمی عصرانه این مجموعه در سال جدید است و به بهانه یکی از مهم‌ترین اتفاق‌های مهم صنعت رمزارز برگزار می‌شود. این رویداد که قرار است با حضور بیش از ۴۰۰ نفر از فعالان و کسب‌وکارهای اکوسیستم بلاکچین، رمزارز و دارایی‌های دیجیتال کشور برگزار شود، این فرصت را برای اعضای اکوسیستم فراهم می‌کند تا با جمع شدن دور هم و گفت‌وگو درباره هاوینگ و تأثیرات احتمالی‌اش بر حوزه رمزارزها به موضوعات و چالش‌های این حوزه بپردازند. بنابراین، افراد و کسب‌وکارهایی که به‌نوعی به هاوینگ بیت‌کوین مرتبط می‌شوند یا حرفی برای گفتن دارند، می‌توانند با شرکت در این رویداد حرفشان را به گوش سایرین برسانند. رویداد هاوینگ بیت‌کوین که فرصت بسیار خوبی برای شبکه‌سازی و ارتباط مؤثر فعالان این حوزه را فراهم کرده است، دوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۵ تا ۱۹ با حمایت والکس، آبان‌تتر، یوبیتکس، زربان، پول نو و اکس‌اونیکس در باشگاه آجودانیه برگزار می‌شود. در ادامه به جزئیات این رویداد پرداخته‌ایم.

علاقه‌مندان برای حضور در رویداد هاوینگ بیت‌کوین می‌توانند با ۴۰ درصد تخفیف از صفحه ایوند این رویداد ثبت‌نام خود را انجام دهند.


در بخش محتوایی رویداد هاوینگ چه خبر است؟


در بخش محتوایی رویداد هاوینگ قرار است درباره چند محور اصلی صحبت شود و این صحبت‌ها در قالب سخنرانی‌ و پنل‌های محدود جلو می‌رود و تمرکز افراد روی گفت‌وگوهای کوتاه یا Fast Talk است و بین ۵ تا ۱۰ سخنران و یک پنل وجود خواهد داشت. موضوعات مورد توجه در این رویداد بیش‌تر از جنس کسب‌وکار هستند و درباره سمت‌وسوی اکوسیستم رمزارزی ایران در سال ۱۴۰۳، موضوعاتی که امسال فعالان کسب‌وکاری باید روی آن‌ها انرژی بگذارند، فرصت‌های همکاری در سال ۱۴۰۳ و چالش‌های رگولاتوری و کسب‌وکاری مانند بحث‌های مالیاتی و احراز هویت صحبت خواهد شد.

این موارد بخشی از رویداد خواهند بود و مشخصاً به ماهیت خود هاوینگ و مباحث مربوط به آن نیز پرداخته می‌شود. همچنین به تشریح هاوینگ‎‌های قبلی، تأثیرات این پدیده روی اکوسیستم و درس‌هایی که می‌توان از آن گرفت، پرداخته می‌شود. پیش‌بینی بازار پس از هاوینگ موضوع مورد نظر در این رویداد نیست؛ اما از آن جهت که چندین صاحب‌نظر و کسب‌وکار مرتبط دور هم جمع می‌شوند بی‌شک درباره پیش‌بینی بازار نیز صحبت خواهد شد.

یکی دیگر از موضوعات اصلی هاوینگ بحث استخراج و ماینینگ است و قرار است از آخرین وضعیت استخراج در ایران و تأثیر هاوینگ بر تکه کوچک باقی‌مانده از ماینینگ کشور صحبت شود.


رویداد هاوینگ؛ بهانه‌ای برای دور هم جمع کردن اکوسیستم


هدف کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار از برگزاری این رویداد این است که اعضای اکوسیستم رمزارز و بلاکچین کشور را دور هم جمع کند و اولین دورهمی عصرانه خودش را در سال ۱۴۰۳ رقم بزند. رضا جمیلی، مدیر توسعه کسب‌وکار کارخانه نوآوری راه‌کار در این باره می‌گوید: «اصل ماجرا یک دورهمی است؛ به‌هر‌حال ابتدای سال قرار داریم، خوب است که دور هم جمع شویم و با اتفاقاتی که افتاده به‌نظر می‌‎رسد سال سختی هم در پیش داریم؛ در نتیجه از هر دیداری که منجر به شبکه‌سازی و کمکی به کسب‌وکارها مخصوصاً کسب‌وکارهای نوظهور شود، استقبال می‌کنیم. از طرفی موضوع هاوینگ موضوع مهم و داغی است که خود کسب‌وکارهای شناخته شده از جمله ۲۰ تا ۳۰ صرافی‌ای که مخاطبان بیشتری دارند هم در چند هفته اخیر کمی تمرکزشان روی این موضوع بوده و احتمالاً تمرکزشان تا یکی دو هفته آینده نیز باقی بماند. ما فکر می‌کنیم رویداد هاوینگ بیت‌کوین که یکی از عصرانه‌های راه‌کار باهدف دورهمی فعالان اکوسیستم اقتصاد نوآوری است، فرصت مناسبی برای این بخش از اقتصاد دیجیتال یعنی بلاکچین، دارایی دیجیتال و رمزارز خواهد بود که راجع‌ به هاوینگ است. البته قرار است بیشتر از بحث‌‌‌های تکنیکالی درباره بحث‌های کسب‌وکاری آن صحبت کنند.»

جمیلی با اشاره به موضوعاتی که در عصرانه راه‌کار مطرح خواهد شد، گفت: «می‌خواهیم در این رویداد به پاسخی جامع درباره این سؤالات که هاوینگ چه فرصت‌هایی را برای تمام ذی‌نفعان اقتصاد دیجیتال در ایران خواهد داشت؟ کجا می‌توانیم از آن برای ارزش و ثروت‌آفرینی استفاده کنیم و کجا باید حواسمان باشد که این تغییرات روی بلاکچین بیت‌کوین، مشکل، گرفتاری و فرصت‌سوزی برای ما ایجاد نکند؟، برسیم و صحبت کنیم.»

به گفته جمیلی، محتوایی که در هاوینگ بیت‌کوین وجود خواهد داشت احتمالاً بخش کوچکی از رویداد را تشکیل دهد و بیشتر به همان بحث‌های شبکه‌سازی و گفت‌وگوهای B2B خواهد گذشت.

رویداد هاوینگ بیت‌کوین روز یکشنبه، دوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۵ تا ۱۹ در باشگاه آجودانیه برگزار خواهد شد و تعدادی از کسب‌وکارهای رمزارزی که حامیان برگزاری رویداد هستند برای ارتباط با ذی‌نفعانشان کانتر دارند و به معرفی خدمات و برنامه‌های خود در سال ۱۴۰۳ خواهند پرداخت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

زمان مطالعه: 13 دقیقه

حامیان عصر تراکنش