عصر تراکنش
رسانه مدیران فناوری‌های مالی ایران

حضور ویژه استودیو راه‌کار و ماهنامه عصر تراکنش با برنامه‌های ویدیویی در اینوتکس ۲۰۲۴

گفت‌وگو با فعالان صنایع مالی و نوآوری کشور در چهار روز رویداد اینوتکس

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سیزدهمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۴ به مدت سه روز از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ الی ۱۸ در پارک علم و فناوری پردیس برگزار می‌شود و رسانه‌های راه پرداخت، عصر تراکنش و کارنگ حامی رسانه‌ای این نمایشگاه هستند. استودیو راه‌کار نیز با همکاری ماهنامه عصر تراکنش حضور ویژه‌ای را در ۴ روز برگزاری نمایشگاه اینوتکس دارد.

اینوتکس ۲۰۲۴ شامل سه بخش نمایشگاهی، رویدادهای تجاری و ترویجی و رویدادهای آنلاین است. قرار است در خلال اینوتکس ۲۰۲۴ رویدادهای مختلفی از جمله نکستیشن یا ایستگاه آینده، فروم حکمرانی، استیج اینوتکس، کافه سرمایه، تأمین مالی جمعی و ایستگاه کار برگزار شوند. نکستیشن (ایستگاه آینده) یک رویداد آینده‌محور است که تلاش می‌کند روندها و ترندهای نوآوری را مورد بحث و بررسی قرار دهد. رویداد نکستیشن در اینوتکس امسال، طی سه روز (نوبت‌های صبح و بعدازظهر) برگزار می‌شود و قرار است از قریب به ۲۰ پنل و ۱۲ ارائه تخصصی میزبانی کند تا حدود ۸۰ نفر کارشناس و سخنران در آن به ارائه محتوا بپردازند. دبیری بخش محتوایی رویداد نکستیشن در اینوتکس ۲۰۲۴ را رضا جمیلی، مدیر توسعه کسب‌وکار راه‌کار عهده‌دار است.

«فروم حکمرانی» نیز یک رویداد دو روزه است که در اینوتکس برگزار خواهد شد و طی آن بالغ بر ۳۰ کارشناس در قالب سخنرانی و پنل به بررسی حوزه حکمرانی و موضوعات و چالش‌هایی که در این زمینه وجود دارد خواهند پرداخت. رضا قربانی، دبیر رویداد فروم حکمرانی درباره این رویداد می‌گوید: «در این بخش از اینوتکس، نگاه ما این بوده که برای اولین‌بار در رویدادی که تا حدودی خود دولتی‌ها میزبان آن هستند، از آنها صریح و بدون لکنت پرسش‌گری کنیم.»

استودیو راه‌کار قرار است طی برگزاری این رویداد در محل غرفه خود با همکاری ماهنامه عصر تراکنش، میزبان حدود ۱۰۰ نفر از مدیران و فعالان صنایع مالی و نوآوری کشور باشد تا ضمن گفت‌وگو با آنها، از این اتفاق برنامه‌های ویدئویی تولید کند. این گفت‌وگوها غالباً قرار است حول موضوعات روز اکوسیستم و چالش‌های کسب‌وکارها شکل بگیرند. غرفه استودیو راه‌کار مقابل درب اصلی ساختمان فن‌بازار واقع شده است. علاقه‌مندان برای دسترسی به اخبار و محتواهای نمایشگاه اینوتکس می‌توانند به وب‌سایت کارنگ، راه پرداخت و عصر تراکنش مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

حامیان عصر تراکنش