عصر تراکنش
رسانه مدیران فناوری‌های مالی ایران

تیپاکس در راستای مسئولیت اجتماعی خود به طرح نذر کتاب عصر تراکنش پیوست

توزیع و جابه‌جایی رایگان بسته‌های کتاب در تمام استان‌های مشمول این طرح توسط تیپاکس

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

۱۴ اسفندماه ۱۴۰۲، اولین رویداد جایزه عصر تراکنش با حضور بیش از ۲۵۰ نفر از مدیران ارشد صنعت فناوری‌های مالی کشور برگزار شد و در خلال آن، کمپینی تحت عنوان «نذر کتاب» توسط کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار اتفاق افتاد تا فرهنگ‌سازی در اکوسیستم فین‌تک و توسعه سواد مالی در اکوسیستم‌ها و فضاهای کسب‌وکاری خارج از تهران را پیگیری کند.

این کمپین مسئولیتی اجتماعی بود که با هدف اهدای ۵ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور، مراکز رشد، شتاب‌دهنده‌ها و پارک‌های علم و فناوری استانی، باهدف توسعه سواد مالی در کشور تعریف شده بود. استقبال مهمانان و شرکت‌کنندگان از این فعالیت فرهنگی – اجتماعی به‌قدری بی‌نظیر بود که در نهایت تأمین مالی ۶۵۰۰ جلد کتاب توسط حاضرین صورت گرفت که تهیه نیمی از این تعداد را کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار عهده‌دار شد و فعالان و مدیران ارشد صنعت فین‌تک ایران نیز به تدارک نیمه دیگر اهتمام ورزیدند.

کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار علاوه بر تقبل تأمین ۵۰ درصد از کتاب‌های این کمپین، همه امور مربوط به بسته‌بندی، ارسال و نظارت بر آن را هم در این رویداد متقبل شد. در این ‌بین و در گیرودار فرآیند بسته‌بندی و آماده‌سازی کتاب‌ها جهت ارسال، شرکت ارائه‌دهنده خدمات پستی و حمل‌ونقل تیپاکس، در جهت تحقق مسئولیت ‌اجتماعی خود در شکل‌گیری این اتفاق فرهنگی، به طرح نذر کتاب عصر تراکنش ملحق شد و توزیع و جابه‌جایی بسته‌های کتاب را به‌صورت رایگان در تمام استان‌های مشمول این طرح به عهده گرفت تا آن‌ها را به دست متقاضیان برساند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

حامیان عصر تراکنش