عصر تراکنش
رسانه مدیران فناوری‌های مالی ایران

کد تخفیف ۵۰ درصدی «asretarakonesh» برای ۵۰ نفر از مخاطبان ماهنامه عصر تراکنش

در آستانه برگزاری سومین رویداد ۹ ژانویه

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سومین رویداد ۹ ژانویه به همت کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار و با حمایت والکس، کاریزما، نوبیتکس، آبان‌تتر، هیتوبیت، فرهاد اکسچنج و زربان در ۱۹ و ۲۰ دی‌ماه در کتابخانه ملی برگزار می‌شود؛ رویدادی که در مقایسه با سال‌های قبل تفاوت‌هایی پیدا کرده و مفصل‌تر شده و قرار است علاوه بر سخنرانی‌ها‌‌ و پنل‌های تخصصی، بخش‌هایی مانند نمایشگاه، کاریابی، جایزه، شبکه‌سازی و کارگاه‌های آموزشی نیز داشته باشد.

دیفای و فرصت‌های کسب‌وکاری و سرمایه‌گذاری آن؛ الزامات، محدودیت‌ها و فرصت‌های حضور در‌ بازار بین‌الملل بلاکچین برای تیم‌های ایرانی؛ مارکت کریپتو در سال ۲۰۲۴؛ کپی‌تریدینگ و مدیریت دارایی در فضای رمزارز و بررسی انتظارات و امکان‌های همکاری متقابل تریدرها و صرافی‌های داخلی نیز از جمله موضوعاتی هستند که در این دوره از رویداد ۹ ژانویه به آنها پرداخته می‌شود.

این رویداد بستری را فراهم کرده تا اعضای اکوسیستم رمزارز و بلاکچین کشور برای دو روز متوالی دور هم جمع شوند و درباره وضعیت اکوسیستم، چالش‌ها، چشم‌انداز و راه‌های پیش رویشان برای رسمیت بخشیدن به رمزارزها در ایران گفت‌وگو کنند و چاره‌ای بیاندیشند.

افرادی که علاقه‌مند به حضور در سومین رویداد ۹ ژانویه هستند، می‌توانند با کد تخفیف «asretarakonesh» با ۵۰ درصد تخفیف از صفحه ایوند این رویداد ثبت‌نام خود را انجام دهند.

علاقه‌مندان برای حضور در رویداد ۹ ژانویه می‌توانند از طریق صفحه این رویداد در ایوند ثبت‌نام خود را انجام دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

زمان مطالعه: 3 دقیقه

حامیان عصر تراکنش